[24.]

1K 74 1
                                    

Éppen Jungkookhoz sétálok. Már messziről hallom kiskutyám ugatását is. Annyira hiányoztak. Volt egy kisebb  túrném csupán csak pár napos volt az egész, de megőrjített Kookie hiánya. Na meg persze a honvágy amit sosem tudok leküzdeni.
Zsebem mélyéből elő kapartam kulcsomat, amivel be tudok menni a házba. Holly már itt ugat az ajtó túloldalán. Benyitottam a házba és Holly farkát csóválva ugrálgatott fel a lábamra.
- Shht.-levettem a cipőmet és felvettem Hollyt az ölembe.
- Hát szia kiskutya. Nagyon hiányoztál.-megsimogattam a fejét és letettem, had futkorásszon.
- Kookie, haza jöttem!
- Yoongiiii~-hallottam ahogy Jungkook nagy trappolásokkal fut felém le a lépcsőről, majd csak azt vettem észre, hogy a karjaimban van.
- Istenem de hiányoztál.-suttogtam fülébe, mintha csak a legféltettebb titkom lenne.
- Hát még te nekem.-még pár percig így álltunk, majd Kook egy kicsit eltolt magától és egy hosszú, érzelmes csókban részesített.
- Gyeree~-megfogta a kezemet és az étkezőbe húzott, meg volt terítve és leültetett az egyik székre.- Maradj itt.-nyomott puszit az arcomra és beszaladt a konyhába.

Egy kellemes ebéd után leültünk a kanapéra és semmit sem csináltunk, csak élveztük egymás társaságát. Össze bújva pihentünk, néha csókot lopva egymástól. Most, hogy újra látom Kookiet nagyon boldog vagyok és teljesen nyugodt. Nála jobban senkit sem szerettem még soha.

Instagram |Yoonkook| BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang