Probudila jsem se a podívala jsem se na mobil viděla jsem tam nepřečtenou zprávu. Byla od mamky ,, Ahoj zlatíčko nechtěla jsem tě budit jela jsem na služební cestu. Vrátím se ve středu dole jsem ti nechala nějaké peníze ahoj Mamka" . No super máma je někde v háji a já nevím co buru dělat.
..
Oblékla jsem se a šla jsem po schodech dolů a udělala jsem si snídani rozhodla jsem se že si zajdu do Starbucku.
Už jsem vcházela do kavárny a když vycházel nějaký mladík ale on jde přímo na mě !! A za chvíly jsem ležela na zemi celá od bahna a od kávy. ,, Promiň nevyděl jsem tě jsi v pořádku ??" ,, Myslím že ano " ,, Opravdu promiň jen mimochodem jsem Harry " ,,Claudie ale říkej mi Claudi " ,,Mohu ti to nějak vynahradit ??" ,,Třeba tě pozvat na oběd ??" ,, Dobrá v kolik se sejdeme a kde ??" ,, Třeba dnes ve 12:15h. tady u Starbucku šlo by to ??" ,,Jo jo určitě takže tady před Starbuckem ve čtvrt na jednu dobře ?? ,,Jojo" ,,Hele musím se jít převléct takže ahoj později " ,, Dobrá ahoj "
........
Když jsem přišla domů převlékla jsem se do čistého oblečení a pustila si očko ale byly tam jen zprávy hlásily : ,, Harry Styles je znovu v Londýně !! ,, ale proboha " podivala jsem se na hodiny a ukazovaky půl dvanácté ,, To nemohu stihnout. " Ke Starbucku jsem došla jen tak tak ale Harry tam ješte nebyl tak jsem si sedla na lavičku adala si do uší sluchátka.
ČTEŠ
Maybe (Harry Styles) (POZASTAVENO)
RandomPříběh o lásce, náhodách a rozporech. Dají se Harry a Claudia dohromady??