9.Photos, midnight memories ❤

19 1 0
                                    

Pohled Claudy:
Probudila jsem s ze spánku. Ale Hazz už tu nebyl, podívala jsem se na hodiny a všimla si že je půl druhé odpoledne. Spala jsem asi hodinku možna o kousek víc. Posdaila jsem se, upravila si alespoň trochu to mé vrabčí hnízdo a šla se podívat kde je Harry. Prošla jsem snad celý dům a ještě zbyvala kuchiň. Vydala jsem se tedy do kuchině. Když jsem tam přišla uvyděla jsem Harryho jak sedí u stolu, upíjí kavu a něco si prohlíží. Přiblížila jsem se k němu a objala ho kolem ramen. On sebou trochu cukl a otočil se na mě ,,Vylekala jsi mě" usmál se ,,Promin nechtěla jsem" řekla jsem a políbila jsem ho. Odtáhla jsem se od něj a řekla "Miluju tě" ,,Já tebe víc" usmál se a stáhnul si mě na klín. Pod8vala jsem se na stůl co si tam tak pečlivě prohlížel. Leželo tam velké album s fotkami ale neměla jsem paru kdo na nich je. ,,Kdo to je?" ukázala jsem na fotku malého usmívajícího se chlapečka. ,,Já" usmál se hrdě Harry a ukázal na fotku a pak na sebe. ,,Byl jsi neskutečně roztomilý" rozplývala jsem se naf jeho fotkou. ,,A těď už jako nejsem?" kouknul na mě s úšklebkem. Ja se začala smát jak praštěná a snažila se říct ,,Jasně že jsi miláčku" dala jsem mu pusu na nos. ,,Já to samozřejmě vím jen jsem to chtěl slyšet od tebe" zaculil se" ja jsem mu dala trošku ranu do ramene a zasmála se. On se taky usmál, sundal si mě z klína a zavřel album. ,,Mohly bychom jet do konce týdne za mou matkou, otcem a sestrou" ,,A....myslíš že je to dobrý nápad?" řekla jsem trosku sklesle.,,Určitě rádi poznají mou budoucí ženu" vyplázne na mě jazyk a ja se uchcetla on mě obaj. ,,No tak dobře" ,,Juch tak si pojď zabalit pojedeme" ,,Už teď?" vyvalila jsem oči ,,Ano" kývnul usmál se a dal mi letmý polibek. ,,Dobrá hned přijdu" řekla jsem a on šel do pokoje.

******************************

Otevřela jsem dveře do šatny a šla si pomalu balit. Harry stal naproti mě ve svém oddělení šatny a balil si své věci. ,,Kolik je vlastně tvé sestře?" zeptala jsem se tázavě ,,je o dva roky starší takže 24" usmál se a podíval se jak jsem na tom s balením. ,,Aha" usmala jsem se na zpět. ,,Ani jsem předtím nevěděl že jsi sestra Louise. Nikdy se o tobě nezmínil ani v X-Factoru si s ním nikdy nebyla" ,,Jo oba máme jiné příjmení no a nebyla protože jsem měla ještě školu" ,,A proč máte vlastně jiná příjmení?" ,,Mame každý jiného otce" ,,Aha a tvůj otec je Will že?" ,,Ano a Louiho otce neznám opustil ho když mu byl rok a krátce potom si má matka našla mého otce takže se bereme jako sourozenci" usmála jsem se na něj ,,To je dobře mám ho rád" ja pošla k mému kufru a snažila se ho zapnout jelikož byl totálně přeplněný. ,,Počkej pomůžu ti" zastavil mě Hazz po marném boji s kufrem. Po chvilve se nám konečně povedlo ten zatracený kufr zapnout. Pak už jsme se jen oblékly a vyrazili i s kuframa k autu.

******************************

Přijeli jsme k velkému domu a Harry v tom okamžiku zastavil. ,,Tak jsme tu" usmál se ,,jak dlouho jsme jeli?" zeptala jsem se jelikož jsem celou cestu prospala. ,,Asi dvě hoďky plus mínus" mrklna mě a vystoupil. Otevřel mi galantně dveře a já vystoupilaza ním. Najednou se rozrazili dveře toho velkého domu a znich vyběhla malá hnědovlasá kudrnatá holčička. ,,Harry!" zapískala a skočila mu do náruče. ,,Ahoj Lou" smal se a točil se s ní. Pak přestal a začal mluvit ,,Claudy tohle je Lou má.....

Tak pokračovaní příště lidičky :D doufám že se bude čast líbit :33 Jinak tento díl je věnovaný @LucyBartokov ale věnování mi nešlo přidat tak to píšu sem :P

Bye: Adell


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Maybe (Harry Styles) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat