8.Kdy?

19 2 2
                                    

Claudy 7:30 ráno:
Byla jsem tak strašně překvapená z jeho počínání věděla jsem že mě miluje. Ale že mě po tak krátké době požádá o ruku to jsem nečekala. Otočila jsem se na sladce spícího Harryho a usmala se. Přitulila jsem se k němu znovu a usnula.

10:40
Probudila jsem se ale Hazz nikde. Nasadila jsem si kalhotky, vzala si jeho kostičkovanou košili a ša dolu. Sešla jsem schody a uvyděla ho v kuchini. Vešla jsem potichu dovnitř a zezadu ho objala. ,,Ježiš ty jsi mě vylekala" zasmál se svím chraplakem. ,,Ale lásko" usmala jsem se. ,,No co ?" ,,No nic" usmála jsem se otočila jsem si ho k sobě a políbila ho. On začal polibky zintenzňovat. Zmáčknul mi zadek a vyzvedl mě na linku. Já se odtahla, on se chtěl znovu přilepit na me rty ale já mu dala prdst přes pusu. ,,Copak baby doll?" ,,Vžyť jsou tu všichni mohli by nás načapat!" řekla jsem rázně. On se jen usmál a pokinul hlavou k lesnici. Ja se tam podivala byl tam vzakz že je volno a tak že jeli domu a mama a tata si udělai dovolenou. Všuchni se vrátí za týden. Podívala jsem se na Hazzu a začala ho vášnivě líbat. Uchechtl se a líbal mě taky začal mi rozepínat košili. Sundal mi ji prohlédl si mě a usmál se.

**************
12:15

Seděla jsem na gauči schoulená v náručí Harryho. Byla jsem vyčerpaná a tak jsem zavřela oči.
Tak další díl doufam že se bude líbit :3

#Adell.xx

Maybe (Harry Styles) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat