!UPOZORNĚNÍ!
OBSAH NENÍ URČENÝ PRO DĚTI A LIDI SE SLABÝM ŽALUDKEMByli jste varováni
FAKT:
Pár amerických policistů bylo zavoláno rodiči mladého kluka, kteří chtěli aby jejich syna zatkli, protože užíval drogy bez knotroly. Syn se v pokoji zamknul a z reproduktorů pouštěl hlasitou metalovou hudbu a porno, sjel se a jak bylo vidět z okna jeho pokoje, bez oblečení seděl zády k oknu a čučel do svého laptopu. Policisté byli přesvědčeni, že se jen uspokojoval. Rozbili zámek, dostali se dovnitř, jediné světlo v pokoji vycházelo z okna a laptopu, bylo tam jen tak světla, aby byli policisté svědky hororové scény před nimi. Syn se na ně psychopaticky šklebil, potil kýble potu a v jeho pravé ruce držel jako trofej jeho urvaná varlata....
Syn užíval pervitin.
...
FAKT:
Znovu byla zavolána policie, jelikož si sousedé stěžovali na příšerný zápach. Znovu, policisté vyrazili dveře ale jediné co našli byla žena nějako sedící na gauči. Co bylo divné ale bylo, že pod jejími krvavými kalhotkami se to jaksi slizce kroutilo a žena vypadala nepříčetně. Policie proto zavolala záchranku a v ní záchranáře. Záchranáři aby jí mohli pomoct jí tedy sundali kalhotky a co nenašli... červy. Žena si totiž vpichovala jehly s heroinem do genitálií a to způsobilo infekci a hnilobu. Hniloba masa přitahovala mouchy a mouchy kladly vajíčka.
Jen abych přidala, ta žena byla živá ale byla tak sjetá, že si to ani neuvědomovala....
Žena užívala heroin
Neberte drogy.
ČTEŠ
Horůrky ve dvou větách
RandomObrázek z obalu patří Veronice Kuncové. Strašidelná a znepokojivá fakta + krátké příběhy ve stejném stylu. 1. V kategorii Horror ✔ 1. V kategorii Náhodné ✔