Karol o gün okuldan dönüyordu. Ay kolyesine bir şey olmasın diye sımsıkı tutuyordu çünkü kolyesini çok seviyordu,kolyeden bir enerji alıyordu o olmadan bir yere gidemiyordu,rahat edemiyordu.
Eve gittiğinde annesi(Carolina)ve babası(Javier)ona bir şey söyledi,taşınıcaklardı. Karol buna çok üzüldü çünkü taşınınca okulu da değişicekti bir de uzağa taşınıcaklardı.
Karol odasına gitti kolyesini baka baka bi şeyler düşünmeye başladı.
Evet dediğim gibi kolyesinden enerji alıyor.Saat 2:10 oldu Karol yatmaya hazırlandı acaba sabah olunca onu neler bekliyor...
Sabah oldu Karol üstünü değiştirip kahvaltıya gitti. Kahvaltısını yaparken eşyaları götürmek için taşıma aracı geldi. Yemeğini bitirdiğin de adamlar yukarıdaki eşyaları aşağıya indirmeye başlamıştı Karol o anda bir şey hatırladı kolyesini odasında unutmuştu hızlıca odasına gitti .Ama maalesef odasındaki eşyaları araca koymuşlardı .Hemen annesinin yanına gitti ve annesiyle birlikte kutuların içinde kolyesini aramaya başladı ama bulamadılar adamlarda o sırada aşağıdaki eşyaları kutuya koyuyorlardı Karol onların yanlarına gitti ve telaşlı bir şekilde kolyesini sordu .Bir adam geldi ve şöyle dedi "Bu sizin olmalı önemli olduğunu baban anlatmıştı al bakalım" Karol çok mutlu olmuştu..
Ve o vakit 2 saatlik yolculuğun ardından Karol yeni evini görmüştü ve çok beğenmişti .2 saat evi temizlediler ve eşyaları koydular .Karol yorulmuştu bu yüzden odasına dinlenmeye gitmişti biraz sonra uykuya daldı bağırışma sesleriyle uyandı ilk başta annesi ile babası zannetti çok korktu ama aşağıya indiğinde sesin farklı bir evden geldiğini anladı tabii çiftlerin arasına girilmezdi bu yüzden oturmaya devam ettiler .Yatma vakiti gelmişti Karol okulunu çok merak ediyordu heyecandan uyuyamadı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kokusu
General FictionKarol ve Ruggero'nun arasında çok bağlı bir sevgi var bunu nasıl öğreniyorlar okuyarak görelim.