D o k u z

6 2 0
                                    


Bakmayacaksın gece söz mü?
00.18

Gecem : Söz anonim

Bu arada
Gece gökyüzüne bak
Yıldızlar gülümsüyor

'''

Aslında onu izlemek bile güzel...

'''

Gecem : Bakarım :)

'''

Gökyüzüne bakınca şapkamı takıp kapşonumu başıma geçirdim ve koşa koşa gidip sarıldım. Şaşırmış görünüyordu.
Yani kıyafetlerimden bile tanıyabilecek bu adama bu kadar yaklaşmam, tam deli cesareti işi...
Ben de deliyim açıklamaya gerek yok. "Beni güldürüyorsun anonim. Yuvasına koşan sincap gibi atıldın." kendi dediğiyle daha da gülerken belini daha sıkı sardım. Mızmız çocuk edasıyla ' hıh' dedim.
Bir an ciddiyete bağlayıp " Anonim, seni kırdığım için özür dilerim" dedi.

Kalbim atmıyor,
Kuşlar uçuyor,
Gece özür diledi.
Dilekler gerçekleşiyor...

Kollarımı bırakıp duvara yaslandım. Yavaşça yere çökerek oturdum. Yüzümü iyice gizledim. O sırada Gece arkasına dönüp yanıma oturdu.Telefonumu çıkarıp çıkarmamak arasında seçim yapmalıydım. Elimde olsa telefonun markasına kadar gizlerdim ama şartlar el vermiyor.
Y

ine de çıkarıp mesaj attım.

'''

Gece, sarılmam izin verdiğin için teşekkürler
Ve sen ciddi ciddi özür mü diledin?
00.27

Gecem : Evet. Ciddi ciddi özür diledim prenses

Olum sen kimseden özür dilemezdin hayırdır şimşek mi çarptı?

Gecem : Belki

Gecem : Üstündekiker Ozan'ın mı? 

Olabilir

Gecem : O zaman seni tanıyorum değil mi?

Evet ama biz aslında uzağız  
Sadece arkadaşlarımız ortak
(00.34)

Gecem: Anladım

Bugün sana bir işaret bırakacağım
Çoğunlukla hesaplarıma eklerim .
☾♡

Gecem: Tmm 


Sende bu havada kısa kollu giyme sonra hasta oluyon 
00.36

'''

Çantamdan yine Ozan'ın dolabından çaldığım hırkayı verdim.
Yüzüne bakmadığım için çıkardığı seslerden duygularını saptamaya çalışıyordum. Herhalde şu an ya gülüyordu ya da şaşırıyordu. Muhtemelen şaşırma faslını bitirip güldü.
Beynimde bir kargaşa yarattığını farkedip bu gereksiz düşünce için kendime kızdım.

Fazla uzatmadan fısıltıyla "görüşürüz" dedim. Gece' i orada bırakıp evime doğru koştum.

︻╦̵̵͇̿̿̿̿╤──   ☾♡

HEY! GECE KUŞU ♡ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin