deel 2

91 2 14
                                    

Pov. Flore
ze zeiden "zij...mooi","wow......knap" alle twee met een glimlach op hun gezicht eentje met zelfs een kleine glinstering in zijn ogen

je denkt nu waarschijnlijk : Dat is toch juist lief; Waarom schrik je dan ? Ja dat is ook lief , maar ik schrok om wat de drie andere zeiden

ze zeiden ".......lekker","ik wil.....", ".......haar ook" .

Daar schrok ik van .Ik verstond enkel deze woorden maar ik wist wat ze bedoelde . ik schrok op uit mijn gedachten door de kassierster zei dat ik aan de beurt was. ik liep naar de kassa en betaalde en dan ging ik ook even naar de wc . ik kwam daar net aan toen Nina net terug naar de winkel wou lopen . ze zag me zij ze " ik ben klaar we kunnen gaan". ik zeg ." Nee,Ik moet nog naar de wc . Hou je dit even vast ? " ze knikt . Ik geef haar het tasje met het eten en drinken wat ik net heb gekocht  en mijn handtasje. Ik ga naar de wc ; daar denk ik even na over wat ik die jongens net zeiden. Nina is echt een mooi meisje , maar dat kan  gevaarlijk zijn als jongens foute bedoelingen hebben  .zeker omdat Nina het totaal niet door heeft dat ze zo mooi is  . ze draagt altijd kleding die haar lichaam verbergt  omdat ze er onzeker over is . ook als we gaan schoppen wilt ze nooit kleding passen die niet volgens haar niet genoeg verbergt , laat staan dat ze wilt kopen . nu heeft ze eindelijk na dat ik lang heb gezeurd een kleedje gekocht waar haar lichaam in uit komt  en wat ze vond het zelf ook mooi . ze heeft het vandaag aan voor de eerste keer aan. Maar het we hebben het ook maar een week geleden gekocht. 

Nina's kleding :

het is  niet bloot maar het is echt een groot verschil met die oversized kleding die haar helemaal verbergt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

het is  niet bloot maar het is echt een groot verschil met die oversized kleding die haar helemaal verbergt. wat die jongens zeiden had ik nog nooit eerder gehoord als Nina en ik voorbij jongens rond haar leeftijd  liepen . Nina is echt mooier met de soort kleding die ze nu aan heeft maar ze moet wel oppassen met jongens met foute bedoelingen . ineens schrik ik op door Nina die zegt  " ben je bijna klaar! " " ja ik kom " zeg ik en spoel door, open de deur , was mijn handen en  loop  terug naar Nina . Ze zegt lachend " hèhè  daar deed je lang over , trage slak !"en geeft me mijn handtasje terug de zak met eten houd ze zelf . ik lach en zeg " slakken zijn altijd traag slimpie " ze draait met haar ogen maar lacht ze weer mee . We lopen terug naar mijn auto . we praatten wat en als we net buiten het winkeltje zijn  zeg ik " Aaa ja nien ik heb  je lievelings chocolade reep gehaald voor je daarnet " ze zegt " o dank je " ze heeft een klein glimlachje op haar gezicht maar ik ken ik ken haar wel . ik weet door de blik in haar ogen dat ze het niet zoo fijn vind . vroeger werd ze altijd heel bij als ik dat zij . Het meeste van haar haar spaar geld ging naar die specifieke chocolade reep . ze was daardoor wat breder dan de andere meisjes in haar klas . er werd wel eens iets over gezegd maar nier heel veel en ze vond het ook niet zoo erg . maar dat veranderde  toen ze op schoolkamp in het op het einde van het tweede leerjaar (groep 4 in Nederland). ze gingen samen met een ander tweede leerjaar van een Amsterdamse school . na dat kamp (wat nu al zes jaar geleden is) is ze zich heel erg onzeker  gaan voelen over haar lichaam is ze veel minder beginnen eten beginnen eten en lette ze heel erg op haar gewicht . ze lost nog steeds niks over wat er gebeurd is maar er moet iemand op dat kamp iets beledigend over haar gewicht of uiterlijk gezegd hebben tegen haar . maar ik weet niet wie het is . ze eet nu gelukkig normaal(wel niet veel ongezonde dingen), maar ze gaat wel elke zaterdag en als ze kan woensdag naar de fitness . ik ga altijd mee  om te kijken of ze haar niet kapot sport wand geloof me ze kan echt lang doorgaan en dan is ze dood moe maar echt dat ze een uur moet liggen voor ze weer normaal kan stappen(Ik weet niet of dit in het echt kan gebeuren maar het is voor het idee hoe ver ze kan gaan omdat ze zo onzeker is) en de dag erna niks kan doen door dat ze overal spierpijn heeft gelukkig is dat maar een keer gebeurd . Maar het fitissen met ons tweetjes is vooral heel leuk het is ons vaste momentje samen en de laatste tijd gaan we daarna naar de Starbucks . eerst wou Nien het niet maar ze heeft er een keer een chocolademelk met karamel geproefd en die vond ze heel lekker  en nu wil ze het dus wel.  maar goed ik zeg zuchtent tegen Nina " Nien ,ik zie wel aan je dat je het niet zo fijn vind dat ik het voor je gekocht heb  omdat je onzeker bent " en dan een beetje bezorgt "maar het maakt echt niet uit als je een beet een paar kilootjes bijkomt want je bent echt mooi en je bent zelfs een beetje te dun en dat is niet goed meer voor je.  je mag best wat meer eten. " dan zeg ik grijnzend" ik weet dat je er wel heel veel zin in hebt " na die zin haalt ze de chocolade uit de verpakking en eet ze een groot stuk. Ze doet het niet met tegenzin of omdat het van mij moet ze wil het zelf. Daar ben ik bij mee. Dus ik glimlach naar haar.

Nina pov.

ze heeft wel gelijk over dat ik onzeker ben een daarom niet fijn vind dat ze die reep heeft gekocht ik  ben stiekem wel blij dat ze mijn lievelings chocolade heeft gekocht want ik durf hem zelf nooit te kopen. Eigenlijk is het waar  Flore zegt , heb ik er wel heel veel zin in . Dus ik pak de chocolade uit de verpakking en ik eten een  groot stuk. Dit heb ik zoo gemist . Ik word altijd super blij als ik dit eet .

 dit is trouwens mijn lievelings chocolade :                                                                                                          het is karamelzeezout smaak

 dit is trouwens mijn lievelings chocolade :                                                                                                          het is karamelzeezout smaak

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

 De afgelopen 6 jaar heb ik hetmaar 3 of 4  gegeten .De laatste voor deze is echt al een jaar geleden . Dat komt door de jongen waar ik 6 jaar geleden verlieft op was(Wat  eigenlijk nog steeds ben want ik had toen al redelijk sterke gevoelens voor hem. ze zijn in deze 6 jaar dat ik hem probeerde achter me te laten alleen maar sterker geworden). hij gaf een paar stomme over mijn lichaam . Normaal trok ik me daar niks van aan maar ik was verlieft op hem dus hij het heeft me echt heel hard gekwetst.Vanaf toen was ik heel onzeker over mijn lichaam. ik bedoel kijk naar flore , zij is echt mooi. Ik kijk  Flore aan. Flore glimlacht naar me en zeg"Ik wist wel dat je hem ging eten. "    ik breek n een stuk af wil het aan Flore geven . Flore kijkt me verbaast aan maar  pakt het stuk toch . ze stopt mat lopen en gaat voor me staan . Onder tussen zij we bijna bij  Flore's auto . " waarom deel je nu opeens wel je reep chocola . Dit is de eerste keer dat je dat doet. als ik, thomas of tante René (Nina's moeder) vroegen of we een stukje mocht  zei je altijd nee en hield je hem  achter je rug .Als ik hem probeerde te pakken rende je heel snel weg om hem te verstoppen op een plek waarvan ik nog steeds niet weet waar die is . en nu geef je me vrijwillig een stuk zonder  dat ik het vroeg " ik zeg " je zei daarnet dat het niet erg is als ik een wat bijkom omdat het niet meer goed voor me is dat is zo dun ben en dat geloof ik ook wand ik weet dat je bezorgt bent " ik zucht even en praat dan verder "maar flo,(flo is hoe ik haar vaak noem maar ik heb nog een paar andere bijnamen voor haar)je zei ook dat ik mooi ben maar dat geloof ik niet want het is gewoon niet waar ." " nien, je moet proberen niet zo onzeker te zijn. want je bent wel echt mooi neem dat eens nu eens aan  " zegt Flore .Zeg ik" nee ik ga dat niet aan nemen wand het is niet zo . dat weet je ook. je bent eerlijk tegen me over alles. maar over dat ik mooi ben niet dat zeg je gewoon om me op vrolijken." ." nee nien ik zou nooit liegen tegen jou" zegt Flore " ja weet ik maar over dit ben je wel aan het liegen flo " " nee nien! maar goed  praten hier thuis eens over ". en we lopen verder naar de auto " is goed. Dankjewel flo !" als we voor de auto staan en net willen instappen fluistert Flore naar me" kijk eens achter je maar wel niet te opvallend " ....................


hey , mensen die dit verhaal lezen

sorry dat lang niet heb geplaatst . ik had/heb het best druk met school en als ik tijd heb om te schrijven duurt het lang voor ik iets heb geschreven wand ik heb wel ideeën maar ik weet soms niet hoe ik het moet uitschrijven .

maar hier is deel 2 dan

1637 woorden !

groetjes van mij 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 08, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De dag die mijn leven veranderde Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu