Lanet olası psiloglar. Sizden nefret ediyorum. Çalan kapıyı açmak için odamdan çıkarken bunları geçiriyordum içimden.
" Merhaba ben David , yanlış gelmedim umarım. ? "
" Yanlış gelmiş olmanı dilerdim dostum. "
" Ah evet demek ki doğru gelmişim , sen Julia olmalısın ? "
Başımı salladım ve içeri davet ettim. Buna mecburmuydum sahiden saatlerce bir saçmalık hakkında konuşmaya.
" Bence hemen başlamamız gerekiyor , seninle haddinden fazla zaman öldürmeye ihtiyacım yok. "
" Haklısın sanırım tabiiki mecbur filan deyilsin. İstersen hemen çıkıp gidebilirim , ama hayır böyle birşey istemeyeceğini biliyorum. "
" Öz güven patlaması yaşadığını söylemişmiydi birileri daha önce ? "
" Evet , hemde haddinden fazla. "
" Balondan farkın yok inan bana. "
" Bak bunu sevdim doğrusu. "
Bu adam sürekli gülümsemeye kendini programlamış olamaz sanırım. Hayır kesinlikle yapmış bunu. Küçük evimizin oturma odasına geçerken sadece izledim o'nu. 1.75 boylarında olmalıydı , uzun sarı saçları özenle taranmış falan deyildi. Resmen yataktan kalkıp gelmiş buraya. Garip , kendine has bir çekiciliği var. Bunu inkar edemem.
" Julia ? Gelmeyi düşünüyor musun acaba ? "
" Evet evet herneyse. "
Kısa bir koridor yürüyüşü yaptıktan sonra yanına ulaştım.
" Evet nerden başlıyoruz ? " diye sordum.
Elinde sıkıca tuttuğu gazeteyi özenle masanın üzerine serdi.
" Bu da ne şimdi ? Okuma saati filan mı yapacağız ? "
Şaşırmıştım , hemde çok fazla. Daha önce tanıdığım hiç bir psikoloğa benzemiyordu. Daha çok bir sokak serserisini andırıyordu bana.
" Sakin ol Julia , biraz konuşacağız sadece. "
Ellerini gazete sayfasında ellerini gezdirip , bir haberin üzerinde durdu.
" Bu konuda ne düşünüyorsun. "
Lanet olsun. Michaelin ölüm haberiydi bu. Paniklemiş miydim ? Hayır hiç sanmıyorum.
" Bir şizofrene cinayet haberleri okutmamalısın doktor. Aklına yanlış şeyler sokabilirsin. " dedim ,koca bir gülümsemeyle.
" Hadi ama Julia senin şizofren falan olmadığını ikimizde biliyoruz. Asıl ruh hastaları dışarda , kendilerinin sağlam olduğunu iddaa etmekle meşguller. "
Nerden çıktı bu adam.
Biranlık sessizliğe bürünüp gözlerine bakmayı denedim. Benim avantajım buydu. On saniyeden fazla göz bebeklerime bakabilen olmamıştı daha. Bir , iki , üç ... yirmi bir , yirmi iki ...
" Gözlerini sevdim Julia , aynaya bakmak gibi bir sey bu. "
Koca bir kahkaha patlatırken , olabildigine sakindi. Bu adamı sevmeye başlamıştım. Hayatımın bir ilki olarak gözlerime bakma cesaretini göstermişti.
" Evet , hâla bir yorum yapmadın. Söylesine neden tüm kanı çekilmiş bu lanet herifin ? "
" Bence bunu katiline sormalısın."
" Zaten öyle yapıyorum Julia. "
Gözlerim faltaşı gibi açılmadı. Açılmazda. Tüm ülke polisleri peşimdeyken , bu adam benim bloody olduğumu bilemez. Bilse dahi buraya gelme cesaretini gösteremez. Yapamaz bunu , kim bile bile bir katile gider ki ?
" Ah evet doktor , güzel şakaydı. Espri anlayışını sevdim. "
Elini cebine atıp , telefonunu çıkarttı. Bir kaç saniye sonra ekranda bir tarih belirdi yaklaşık bir yıl öncesiydi. Karanlıkta bir adam. Ve ben. Lanet olsun ben mi ? Michaelin bedenimi ele geçirmesi. Sonrası ve bir yıl boyunca olan her şey kısa kısa geçiyordu ekrandan. Evet bu defa afallamıştım , ani bir hamleyle telefonu alıp duvara fırlattım.
" Sen de kimsin ? "
" Ben David Julia , psikoloğun , suç ortağın. Ve artık ne olarak adlandırırsan. "
" Lanet olsun , ne demek suç ortağım ? "
" Gerçekten bu kadar kusursuz olduğunu filan mı düşünüyorsun ? "
Evet öyleyim. Ben kusursuz yaparım işimi.
" Değilsin Julia , arkanda bir çok ipucu bırakıyorsun her seferinde. Ve ben onları sen gittikten sonra tek tek temizliyorum. "
Bunları söylerken o kadar rahattı ki.
" Şimdi seninle küçük bir gezinti yapacağız. "
" Hayır lanet olsun seninle bir yere gelmiyorum. Gidip polise konuşmanda umrumda deyil. İstediğini yapabilirsin. "
Paketinden bir sigara yakıp dumanı yüzüme üflerken uyumamı fısıldadı en son. Tüm vücuduma bir ağırlık çöktü ve gözlerimi kapadım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Döngü - Cehennem Fısıltısı
HorrorNereden geldiğimi bilemeyecek kadar acizdim bir zamanlar. Şimdi bu buz gibi mahzende elim kolum bağlı otururken , biliyorum. Ben cehhennemden dünyaya gönderilmiş bir haberciyim. Ben Julia , ben bir Tanrıyım , ben bir katilim , ben bir şizofrenim asl...