Puterile mele.

39 2 0
                                    

     Am ajuns pe autostrada cand deodata ceva negru se zareste in fata masinii noastre dar se pare ca numai eu am putut vedea chestia aia neagra era ca un fel de fum negru numai ca se uita fix la noi iar Alexander a trecut chear peste el.Am inceput sa tip si mam intors sa pot vedea din spatele masinii ce e chestia aia dar a disparut.Toti se holbau la mine iar Alexander era cel mai ingrijorat dintre toti.

-Bella ce ai vazut mai exact de ai inceput sa tipi?Imi spuse Alexander fixand oglinda de la masina pentru ami putea devea chipul.

-O...o...cestie ca fumul negru dar ai trecut peste el si cand mam intors nu mai era...l-ati vazut si voi nu?le spun celor din masina cu o voce tremuratoare si o lacrima imi cadea pe obraz incercand sa le mai zic ceva dar am fost intrerupta de Anays si Vladimir care de asemenea erau si ei la fel de uimiti ca Alexander.

Alexander e posibil sa isi poata folosi puterile daca inca nu e ca noi?Ii spuse Vladimir pe o voce ragusita si parca mai putin ca plangea.

        Vladimir a stat umpic pe ganduri si a dat negativ din cap spunand ca nu este posibil asta ca eu sunt mai puternica de cat par si ca ar trebui sa ne indreptam catre palat unde voi fii in siguranta.Pe chipul lui Anays se putea vedea spaima si cu ochii inlacrimati se uita la mine si incerca sa imi spuna ceva dar nu putea,ceva o oprea dar nu stiu exact ce.Ma luat in brate si ma strans puternic de asemenea alcelasi gest il faceam si eu dar tot confuza ramasesem.Dupa 2 ore de mers cu masina am dat de o benzinarie unde era si mini market iar Alexander a auzit cum imi facea stomacul din cauza ca nu mam hranit cum trebuie.

    Ne-am bagat la benzinarie si am coborat din masina incercand sa ajung cat mai repede la mini market-ul de langa,dar am fost oprita de Alexander care ma tinea foarte strans de mana.

    -Bella tu te vei duce cu Anays inauntu iar eu voi sta cu Vladimir umpland rezervorul cu benzina.Cand sunteti gata ma chemati ca sa va pot plati ce ati luat.Imi spuae carliontatul pe un ton foarte autoritar de parca ar fii mama mea.

     Am dat aprobator din cap iar el si-a desprins mana de a mea iar eu cu Anays am fugit inauntru.Ma uitam sa vad ce pot lua,erau foarte multe dulciuri si cipsuri si mai ales jucarii de plush.Anays se uita la mine lung si imi spuse pe un ton de copilas:

  

    -Iti poti lua tot ce vrei tu!Avem bani pusi deoparte pentru situatii de astea si oricum am vazut ca te uiti la ursuletul acela ce ceva vreme asa ca dai bataie,cumparati tot ce ai nevoie de abea maine spre dupa-aniaza ajungem la pala.

   -Anays...de ce faceto toata astea pentru mine?Adica chear asa multa atentie merit eu?Cu ce sunt eu mai speciala ca ceilalti ca voi?

   

     A vrut sa raspunda la intrebare dar am fost intrerupte de..........................

             *****HEY AM REUSIT SA MAI STRECOR UN CAPITOL PENTRU A MA REVANSA CA NU AM POSTAT ATATA TIMP  KISS***♥♥♡♡

  

   P.S. CEA DIN POZA ESTE BELLA

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 17, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum