Adevarul despre mine.

38 3 3
                                    

       Dupa ce am purtat discutia cu parintii mei si au knceput iarasi sa imi faca asa zisele "farse" am plecat la mine in camera inchizandu-ma cu cheia.Am luat leptopul in pat si mam pus pe perna confotabil incercand sa gasesc ceva despre visele mele ciudate, dar nu am găsit absolut nimic.Am avut o zi lunga și nu am mai avut timp sa o sun pe cea mai buna prietena a mea. Sa făcut deja ora 20 și am hotărât sa pun mana pe telefon și sa o sun pe Anays ea fiind prietena mea din grădiniță. După câteva apeluri "esuate " am reusit sa port o discutie cu ea.

-Hey buna Bella!Ce sa intamplat?Adica nu ai dat nick jn semn de viata si am incercat sa dau de tine si nu prea am reusit.Ba imi spuneai ca esti prea ocupata ba ca nu poti vorbi....Sa intamplat ceva?

-Anays nu am raspuns la telefon...defapt nu am avut telefonul la mine imi era in baie.Nu stiu cum a ajuns acolo dar ma rog...

      Dupa o scurta tacere nu stiu de ce am avut impresia ca Anays vorbea cu cineva in soapta.Am vrut sa ascult dar nu prea era politicos,asa ca am inchis convorbirea cu ea.

     Nu a trecut mult timp cred ca vreo 5 -10  minute si suna cineva insistent.Cum nimeni nu se obosea sa mearga sa raspunda mam ridicag din pat cu o lene de nu te vezi,am reusit sa ies din camera incercad sa cobor afurisitele alea de scari si cand am deschis usa m-au trecut fiorii pe siraspinarii.Era el.Era baiatul din visul meu cu cea mai buna prietena a mea care se uitau la mine cu mila si nu intelegeam ce se intampla.Am trantit usa si am incuiato cu toate cheile pe care le avea usa aia.Am auzit cun Anays tipa sa deschid usa si sa nu o fac sa o sparga.Imi era frica,dar,in acelasi timp eram si umpic amuzata de ceea ce imi spusese Anays cu usa.Mam ridicat de jos si am fugit la mine in camera.Cand sa intru pe usa un vant puternic a trecut pe langa mine si a trantit usa.Lam vazut,era el iarasj baiatul din vis cu Anays care era la geam sj se holba la mine de parca eu as fii aia care e nebuna.

         Am incercat sa ies dar in zadar.Eram blocata in camera cu jn psihopat care era cu ochii dupa mine parca achsa sarea sa ma violeze sau eu stiu ce si cu Anays care se holba la peretii mei in timp ce era intinsa la mine pe pat.Eu stateam langa usa asteptand un semn sa pot iesi.Dar nimic.Dupa vreo 20 de minute de tacere si frica care imi curgea prin vene am reusit sa deschid gura incercand sa formez o propozitie.

   -A..Anays...ce...ce se intampla?

  Anays se uitase la mine brusc iar baiatul acela nu isi mai lua ochii de la mine.Era umpic cam enervant.

  -Bella....cum sa iti spun eu tie...tu crezi in vampiri?Fantome ,spirite rele sau varcolaci?

Ma holbasem la ea si habar n'aveam la ce se refera.Dar am reusit sa ii pot da un raspuns

-Nu cred in asa ceva...sau mai de graba nu am crezut.Imi puteti va rog spune cine dracu sunteti voi si ce vreti de la viata mea?!Brusc imi apare un baiat care il visez de cateva nopti incoa se uita la mine de parca ar vrea sa ma omoare iar tu imi ascunzi mii de secrete.Parca eram cele mai bune prietene,parca nu ne aschndeam nimic una fata de cea lalta.Am inceput sa plang si era asa panicata.Nu stiam ce sa fac,imj era frica.

-Bella noi defapt am vrut sa..................

             HEY...IMI CER SCUZE CA NU AM MAI POSTAT DE MULT.VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE IMJ CITITI CARTEA SI IMI CER SCUZE DACA AM UNELE GRESELI.E PRIMA MEA  CARTE IAR DACA AVETI VREO IDEE CEVA CE ATK VREA SA SE INTAMPLE SI CE II VA SPUNE ANAYS BELLEI VA ASTEPT SUGESTIILE PE PRIVAT. :*

O noua viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum