Bölüm 1 : Gece Vurgun

29 3 3
                                    

Yağmurlu bir gündü. Sabah 8 gibi Jinseek uyandı, alarmı sert bir şekilde erteledi ve lavaboya gitti. Elini yüzünü yıkadıktan sonra dar mutfağına girdi ve bir dilim ekmek çıkardı. Ekmeği aldı ve üzerine biraz peynir sürdü. Yemeye başladı. Yerken telefonu çaldı. Arayan patronuydu.
-Ne yapıyorsun?
Dedi. Jinseek ağzında lokma ile
-İzninizle kahvaltı yapıyorum
Dedi. Patron Biraz sesini yükselterek
-Ne zaman buraya geleceksin?
Dedi. Jinseek Bi an için duraksayıp düşündü. Sokaktan birinin korna sesi bu sessizliği böldü. Jinseek patrona
-10 da orada olurum
Dedi. Patron tamam dedi ve telefonu kapattı. Jinseek ekmekten ısırdı ve buzdolabını açtı. İçeriden süt çıkardı. Sütü alıp bir bardağa boşalttı. Sonra bir yudum aldı ve kendine geldi. Süt soğuktu. Ekmeğini yedi ve daha sonra odasına gidip hazırlandı. Üzerine eski ama şık bir tishirt ( doğrumu yazdım bilmiyorum) giydi. Kapının önüne geldi ve anahtarı asılı olduğu yerden aldı. Hemen giriş kapısının yanındaki aynadan kendine baktı ve kapıdan çıktı. Evinin önünde etrafa baktı ve araba sesini dinledi. Sonra kaldırımda yürümeye başladı. Otobüs durağına geldi. Oturdu ve beklemeye başladı. Bi teyze gördü. Saat 9 da nereye gittiğini merak etmişti doğrusu. Teyzenin elinde bir poşet, aceleyle kaldırımda yürüyordu. Teyzeyi uzun süre izledi oturduğu yerden. Ve sonunda teyzenin elindeki poşetten kuru ekmekleri çıkarıp kedilere verdiğini gördü. Teyze ne kadar da hayvanseverdi. Otobüs geldi. En arkadaki koltuğa oturdu. Hava kapalıydı. Yağmur yağacak gibiydi. Başını cama yasladı ve ağzının buhusunu izledi. En sonunda otobüs ineceği durağa geldi. İndi ve yavaş adımlarla mekanlarına gitti. Dev gibi bir araba garajı. Kapının önünde durdu ve kapı üste doğru sürtünerek  açıldı. İçeri girdi. Patron herzamanki koltuğunda oturuyordu. Arkasından yaklaştı ve omzuna dokundu.
-Geldim
Dedi. Patron arkasını döndü ve
-Hoşgeldiin
Dedi aşşalayıcı bir şekilde. Ağzına bir sigara aldı ve içmeye başladı. Jinseek'in mesleği hırsızlıktı. Patronu da bu akşamki görevi ona söyleyecekti. Patron
-Evet bay Jinseek. Seni acele çağırma sebebim bu akşamki görevin. Yer brengburt mahallesi. Sokak lady sokak. Ev kırmızı. Kat 5 en üst kat. Yangın merdiveninden tırmanabilirsin.
Dedi. Jinseek geniş bir nefes aldı ve
-Tamam
Dedi. Patron ona
-Benimle gel
Dedi ve ayağa kalktı. Arkaya doğru yürüdü. Dev bir dolabı açtı. Dolap ağzına kadar silah doluydu. Silahlardan birtane eline aldı ve
- Güvenliğin için yanında birtane veriyorum. Eğer kişi uyanırsa acıma vur
Dedi. Jinseek bunun üzerine silahı aldı ve
-Tamam patron
Dedi. Patron işin inceliklerini öğrettikten sonra saat iki oldu. Eve döndü. Gün boyu planlar yapıp durdu. Akşam saat 2 gibi kalktı ve patronunu aradı
-saat iki. Operasyona başlıyorum
Dedi. Patron da
-Tamam. Dikkatli ol
Dedi. Jinseek tamam dedi ve telefonu kapattı. O saatte hiç otobüs olmadığı için yürüyerek gitmesi gerekiyordu. Deri ceketini giydi. Siyah bir pantalon giyip maske taktı. Yağmur yağıyordu. Evinden çıktı. Yağmurlu sokaklarda aceleyle ilerliyordu. Evin önüne geldi. Eve baktı ve yangın merdivenin demirinden tırmanmaya başladı. Camın önüne geldi ve camın lastiğini çıkarıp çekti. Cam kolay açıldı. Mutfak camından girmişti. İçeri atladı ve etrafta dolanmaya başladı. Tablet, bilgisayar, saat vb. Eşyalar buldu. Koridordaki bütün odalara girmişti ama sadece Birtanesi hariç. Odada kim yatıyordu bilmiyordu. Kapıyı araladı ve şok oldu. Yatan kız o kadar güzeldi ki camdan yansıyan sokak ışığında pırıl pırıl parlıyordu. Kıza yanaştı ve başucuna oturdu. Kıza uzun uzun baktı. Galiba aşık olmuştu. Aldığı bütün eşyaları geri yerlerine koydu ve yaklaşık yarım saat kızı izledi. Sonra düdük sesini duyunca hemen mutfak camına doğru koştu. Demirlere atladı ve itfaiyeci gibi aşağı indi. Sokakta yürüyüp evine gitti.

Hikayenin devamını atacağım 👍
Sıkıcı olabilir en kısa ayrıntılara girdim ama severseniz sevinirim

Gizli Hayran Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin