9

621 48 7
                                    

Yazar Anlatımından

Dongyoung, Sicheng Ve Taeil Evden Gittikten Sonra Yavaşça Koltuğa Oturmuştu. Aklında Beraber Konuştukları Bir Konu Vardı, Ve Dongyoung İstemese Bile Haklı Bulmuştu Onları.

'Taeyong Seni Gerçekten Mi Seviyor, Yoksa Bedenin İçin Kullanıyor Mu Seni?'

"Bilmiyorum..."

Gözleri Doldu Dongyoung'un. Taeyong Onu Gerçekten Sevmiyor Olabilirdi. Sadece Bedenini Arzuladığı İçin Olabilirdi Bu Nazik Halleri.

Ama Fikir Yürüterek Bir Yere Varamazdı Dongyoung. Bu Yüzden Ayağa Kalktı Ve Kararlı Adımlarla Evden Çıktı. Karşı Komşusu Olduğu İçin Direkt Olarak Taeyong'un Kapısıyla Bakışırken, Kapı Bir Anda Açılmıştı.

"Bakacağına Kapıyı Çalsana Güzelim?"

Dongyoung, Taeyong'un Sözleriyle, Anında Yumuşadığını Hissederken; Taeyong Geçmesi İçin Yol Açmış, Evine Davet Etmişti Dongyoung'u. Dongyoung İse İtiraz Etmeden Girmişti İçeri.

"Ne Oldu Da Bana Gelme Gereği Duydun Bakalım?"

Oturma Odasına Yürürlerken Konuşan Taeyong, Dongyoung'un İyice Gerilmesine Neden Olmuştu. Bu Yüzden Kasılan Bedenini Rahatlatmak İçin Hızla Koltuğa Oturdu Dongyoung. Taeyong İse Yanına Oturup Elini Bacağına Koymuştu.

"Hyung...Sen...Yani Şey, Beni...Of Çok Utanç Verici!"

Yüzünü Kapatıp Mızmızlanan Dongyoung İle Güldü Taeyong. Ardından Onun O Güzel Yüzünü Kapatan Zarif Ellerini Çekti Ve Damaları Ellerinin Arasına Hapsetti.

"Seni Sadece Vücudun Yüzünden Kullandığımı Falan Düşünüyorsan Çıkar O Düşünceyi Aklından."

Dongyoung Düşüncelerini Okuyan Taeyong Yüzünden Daha Da Utanıp Başını Taeyong'un Boynuna Gömdü. Yüzü Kıpkırmızı Olmuştu Şimdiden.

"Utanıyorum..."

Boynuna Sokulan Dongyoung İle Güldü Taeyong. Ardından Yavaşça Kollarını Beline Sardı Ve İyice Üstüne Çekti İnçe Belli Bedeni.

"Utanmana Gerek Yok Güzelim..."

Saçlarıyla Oynayan Taeyong'la Mayıştı İyice Dongyoung. Ama Mayışmamalıydı. Eve Gitmesi Gerekiyordu.

"Hyung, Eve Gitmeliyim-"

"Eve Gitmene Gerek Yok, Bugün Burada Kal."

"Ama-"

"Hem Canavarlar Çoktan Yatağının Altından Çıkmıştır. Onlarla Bensiz Baş Edemezsin Sen. Bugün Bende Kal, Yarın Birlikte Kovarız Onları."

Taeyong'un Dedikleriyle Güldü Dongyoung. Ardından Taeyong'un Boynuna Nefesini Verip Huylanmasını Sağladı.

"Kovar Mıyız O Canavaları?"

Dongyoung'un Boynuna Üflemesi Taeyong'u Huylandırmıştı. Ve Huylanan Bir Taeyong, Ne Dediğini Bilmeden Ağzına Ne Gelirse Söylerdi.

"Kovarız Canım Neden Kovmayalım. Sabah Ola Hayrola."

...

Diğer Bölüm Final, M Olsun Mu?

-Kage

The Monster Under My Bed [Yongyoung] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin