voorwoord

68 11 39
                                    

Hallotjes iedereen!

Ik heet jullie van harte welkom bij dit geweldige boek van Raelynn Valkenier!

Nee, dit is niet iemand die op mijn account heeft ingelogd. Dit is het pseudoniem van het super beroemde schrijfduo Linde Burger en Amy Bakkersma. Nou ja, beroemd zijn we nu nog niet, maar die plannen zijn er wel. 

Maar goed, dit is echt een super gaaf boek waar ik (Amy) samen met Linde veel tijd in steek. We hebben ons best gedaan om het zo goed mogelijk te doen, en het is best goed gelukt tot nu toe! (we zijn - of eigenlijk Linde is - nog maar bij hoofdstuk twee dus eigenlijk kan ik dat nog niet zeggen XD)

Maar ja, jullie willen natuurlijk lezen. Ik kan jullie alvast vertellen, nu nog niet! Eerst moet ik nog even mijn praatje houden. 

Want, deze prachtige cover hebben Linde en ik natuurlijk niet gemaakt. Dacht jij nu echt dat wij dat konden? Nee, de cover is door onze geweldige covermaker LowaLowa1 gemaakt!

Dus geef nu allemaal even in de comments een applaus voor Lowa!

Hier kan je de cover nog eens extra bewonderen:

Hier kan je de cover nog eens extra bewonderen:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo, dat is gebeurd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zo, dat is gebeurd. Geef dan nu een applaus voor mijn prachtige verhaal beschrijving!

"Ze waren verbonden, maar toch vreemden"

Vroeger was alles beter, vroeger.
Vroeger was er nog geen oorlog.
Vroeger sleepte koning Julian nog geen onschuldige mensen de dood in.
Vroeger zette koningin Marah nog niet al haar troepen in, in de hoop op een overwinning.

Maar het verleden valt niet te veranderen. De vreselijke keuzes van het koningspaar zijn gemaakt. Elk nemen ze een kind mee. Een prinsesje uit de koninklijke tweeling. De twee meiden groeide ver van elkaar op, met leugens. Niet wetend van het bestaan van elkander.

Tot die dag. Die dag in de Stad van de Dageraad.

Erin en Femke ontmoeten elkaar midden op het slagveld. Meteen voelen ze datgene dat hun met elkaar verbindt. Femke zoekt haar moeder, en Erin besluit met het meisje mee te gaan. Alles beter dan met haar vader blijven vechten.

De twee prinsessen gaan op zoek, een gevaarlijke en moeilijke opdracht. Maar de opdracht wordt nog moeilijker als Femke en Erin gezocht worden door het koninklijke leger, en ook nog eens moeten vluchten.

Het is nog maar de vraag of ze ooit nog de troon van hun rijk kunnen bestijgen.

Ik hoop - en dan spreek ik ook namens Linde - dat jullie veel plezier hebben in het lezen van ons boek!

Zondag 1 juni 2020 komt het eerste deel online (behalve deze). Ik heb deze datum gekozen omdat dan in Nederland de middelbare scholen weer open gaan (wat lijkt dit me gek om te lezen als je dit boek pas over een paar jaar opent XD). Vanaf zondag komt er om de week een nieuw hoofdstuk. 

Groeten,
Realynn Valkenier (ofterwijl Linde Burger en Amy Bakkersma)

Rode DiamantWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu