Bölüm 1: Herşey Daha Yeni Başlıyor

130 1 0
                                    

Şu an hala ölü olmadigim icin mutluyum ama bir yandan da uzgunum cunku annem ve babam öldü,onlari öldürdù beni de öldurecek beni almaya gelecek.Az kaldi su an bunlar son saatlerim.Allahim buna gercekten inanamiyorum bunlarin olduguna.Ben en iyisi bastan basliyim.

2 gun once

Ben Melis ve 16 yasindayim.Hersey harikaydi biz dublex bir evde oturuyoruz.O gun okuldan döndugumde direkt odama gidip cantami yatagimin ustune firlattiktan sonra banyoma gidip bir dus aldim.Dusakabinimin hemen karsisinda ayna var.Kabinden cikinca aynaya baktim bugulanmisti fakat tam ortasinda degisik yuze benzeyen bir sekil belirdi normaldir birsey olmaz diye dusundum keske oyle dusunmeseydim her neyse devam ediyim ben.

Giyindikten sonra telefonumu da yanima alarak odamdan cikarken telefonum calmisti actim gizli numara!!! iki saat alo diye bagirdim ama cevap gelmeyince ben de kapattim.O sirada tekrar tlfon caldi.

--Hadi amaaa yine mi?

aahh sukurler olsun babammis.

Ben:aloo babacim

Babam:kizim geldin mi eve bi sorun flan yok demi?

Ben:yooo hyr baba cim nie ki bisw mi oldu.

Babam:hyr sadece arka kapinin zorlandigini ogrendim de(ev guvenligi icin bir sistem)

Ben:tm ben mi bakiyim bb

Babam:dikkatli ol bise olursa ara bb.

Cok korkmustum hirsiz flan mi girmeye calismisti ki acaba.Yok cnm her taraf aydinlik gunluk guneslik saat 2 bu saatte hirsiz mi olur.

Her neyse korka korka arka kapiya dogru ilerlemeye basladim.Tam arka kapiya geldigimde(arka kapi mutfagin oralarda) mutfak dolabi kendiliginden acildi ve bardaklardan biri yere dusup kirildi..

Ama hayir yhaaa olamaz bu annemin en sevdigi bardak takimindan (sadece cok ozel gunlerde kullanir)
of yhaa

   Yapacak birsey yoktu bir kere dusmustu.Ama hala dolaplar nasıl acildi anlamadim halbuki hic dokunmamistim.Neyse ben en iyisi topliyim su kiriklari artik.Annemin işten gelmesine daha iki saat vardi bu  yuzden tv izlemek icin salona gittim.Bir yandan iki gun once kacirdigim dizimin tekrarini izleyip bir yandan da telefonumda arkadaşim Elif watsapptan mesaj atiyordum.

      Tam o sirada tavan arasindan(yukari kat) sesler duymaya basladım.Tıkırtılar geliyordu ve ben gercekten tìrsmaya baslamistim.Sonra yakinimdan bir nefes sesi duydum.O anda kapi caldi.Korkmustum ,kapıyı actim annem gelmişti.Çok mutlu olmuştum çunku o gelmeden önce cok korkuştum.Gerçi artik korkmama hiç gerek yoktu annem gelmisti ve babamın gelmesine de yaklaşık iki saat kalmıştı.O halde korkacak birsey yoktu(siz öyle sanın).

2  SAAT  SONRA

Babam simdi geldi,annem sofrayı hazırlıyor birazdan yemeğe oturacakmisiz.hıh babam da geldi haydi yemeğeee.

   Yemekten şimdi kalkdik.Babam bugün gec geldiği için yemeği geç yemiştik ve yatma saatime yaklaşık 20-25 dk kalmışti.Yatmadan önce lavaboya gittim.Tam çıkarken annemin çığlığını duydum ve hemen salona koştum.Yerde kan var fakat annem de babam da burda değildi.Annemin cigliklari hala sürüyordu ve gercekten çok korkuyordum.Ağliyordum hem de hungur hungur.

     Sonra annem bana bagirdi

Hemen git ve saklan...

Bunu duyduktan sonra birkaç dakika boyunca yerimde öylece donakaldım.Hemen sonrasinda ise aklıma gelen ilk yere bodruma koştum.Annemin çıgliklari artık kesilmisti.Ben de bundan korkuyordum.

           Birden bodrumun kapisinin açıldıgini duydum ve hemen duvar kenarindaki bos koli yığınìnın arkasina saklandim.İceri ilk once tanimadigim bir adam girdi siyah ceketinin kapisonu yuzunu kapattigindan nasil biri oldugunu goremiyordum.Sonra bodruma inen merdivenlere yoneldi ve once annemin sonra da babamin cesetlerini ayaklarindan surukleyerek yakinlarimda bir yere yatirdi.Ölduklerini nereden bildigimi sorarsaniz canli olduklarini gosteren hicbir yasamsal faaliyet gostermiyorlardi gozlerini bile kirpmiyorlardi.Kahretsin onlar ölduler artik canli degillerrrr.

      Yapabilecegim tek sey o beni de gebertmeden once annemin her zaman cebinde tasidigi telefonu ona(anne ve babami oldurene) gozukmeden hemen alip birine mesaj atmak.

YARIM  SAAT  SONRA

     Sonunda sızıp kaldi.Annemin telefonuna uzanmanin tam da zamaniydi.Ve ben de bunu yaptim.Fakat telefona uzanmaya calisirken kutulardan birini devirdim.Ve o uyandi korkunc yuzuyle bana baktiginda O bir adam degildi ya da bir kadin o daha once hic gormedigim gormeyi de ummadigim bir varlikti.Ayaklari yoktu,yuzunde ise sadece gozler vardi burun agiz baska bise yoktu birtek gozler ki onlar kimkirmiziydi sadece kirmizi.Gorebildigim tek seydi.Sonra ancak bodrumun kapisini kirip iceri giren yaklaşik 10-15 polisle gozlerimi ondan ayırabildim.Sonra kayboldu,kaybolup gitti...

Yeni  bölüm gelecek...

YABANCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin