Arkadaslar bu benim ilk kitabim olacak o yuzden acikcasi biraz acemice ayrica mobilden yazdigim icin bazi kelimelerde sasirmayin,tesekkurler... ;-)
Bugun onemli bi gunmuş,öyle dediler.Birkac saat sonra baska bir aileyle baska bir evde yasiyor olacağım.Bu cok kotu gercekten.Su an bir kadin saclarimi tariyor ve bana iki de bir o lanet cumleyi soyluyor
Daha mutlu olacaksın Melis...
Şöyle ki komsularimiz annemin cigliklarini duyunca polisi aramışlar.Polisler o kirmizi gozlu varligi gormediler bayan polislerden biri beni alarak emniyete goturdu.İfademi aldiktan sonra yetimhaneye gonderdiler.1 hafta boyunca oradaydim.Sonra bir ailenin beni evlat edinmek istedigini ogrendim.Bugun onlarla tanisacagim.İğrenc bise yhaaa inanamiyorum.
Onlardan olen ailemin yerini tutmasini beklemiyorum,istemiyorum da,sadece beni azcik anlamaya calissinlar yeter...
YARIM SAAT SONRA
İste geldi sozde yeni ailem,ne yazik ki.Mutlu olcak misim hıh tabi tabi cookkkk.İceri giriyorlar,yok artik!!!Bu ne lan???Zayif ama kocaman gercek kurkunden dolayi kabarik yeleli aslana benzeyen bir kadin ve cılız mi cılız koca burunlu fakat cok uzun boylu smokinli ayyaş ,aptalin teki bir adam...Yuh yhaa şansima tukureyim.Bu kadar da olmaz klasik zengin ve kendini begenmis aile portresi,iyyyyyy.
Her neyse beni alip kocaman arabalarina bindirdiler.Ben mal mal disari bakarken onlar da aralarinda birseyler fisildasiyorlardi.Ama onemsemiyordum onlari da fisildadiklari seyi de.Araba duruca kafami sagima cevirdim ve o kocaman gorkemli 4 katli köşku gordum.Tabi bir evle beni kandirabileceklerini saniyorlarsa yaniliyorlar.İceri girdik icerisi de disarisi gibi sicak sevimli bir gorunumdeydi.Guya yeni annem olan kadin bana sarilmaya calisti fakat ben buna izin vermedim,onu ittirdim ve bir koseye gecip oturdum.Usaklardan biri benim elimden tutup 2. kata cikardi,kapilardan birini acti ve beni nazikce odaya dogru itti.Ve sordum;
Beni ne diye getirdin buraya???
Bu sorumdan sonra usagin verdigi cevapla sarsildim, sinirlendim,olen anne babam gozumun onune geldi tum duygularim birbirine karisti.Nasil boyle bir sey dusunebilirlerdi.Nasil gercek ailemi unutup kalbime gomebilecegimi ve o gerzek zenginleri yeni anne babam olarak gorebilecegimi sanabilirlerdi.Usagin bana bu kadar etki eden cevabi suydu;Burasi senin yeni hayatina baslayacagin oda,senin odan,burada gecmisini unutup hayatina yeni bir sayfa acacaksin, begendin mi...
Bu bolum biraz geciktigi icin ozur dilerim,diger bolum yakinda gelecek .muck...
Biliyorum bu bolum kisa oldu ozur dilerim diger bolumler daha iyi olacak....