O gun yeni ailem cok garip ki hicbirsey duymamislar.Ne benim cigliklarimi ne de o seyin cikarttigi garip sesi.Bu arada belki de merak ediyorsunuzdur.Bu kiz 16 yasinda okula gitmiyo mu hic diye.Gidiyordum ama anne ve babam olunce guvenligim acisindan bir sureligine gitmemem gerekiyordu.Yani polise gore boyleydi.Ama artik okula baslaman gerekiyordu.Derslerimden cok geri kalmistim.Bu arada ben lise 2 deyim.Nasil biri oldugumu size anlatmamistim degil mi.Cok uzun veya cok kisa bir boyum yok,normal yani.Zayifla orta kiloluyum yani normal. Omuzlarima gelen sarisi saclarim var.Herneyse bugun okula basliyorum,oglenciyim 12 de gidecegim ve saat daha 9.30.
1.30 Saat Sonra
Hazirlanmaya basladim saat 11.00.Giyiniyorum su anda.Cantam zaten aksamdan hazirdi.Off gec kalmam insallah.Yanlis anlamayin ben oyle inek tiplerden degilim.Pek havali da sayilmam ama bir populeritem var tabi.Aa bi dakka acele etmeme gerek yok ki.Ne de olsa arabayla birakilacagim.
20 dk Sonra
Simdi okulun onundeyim.İceri giriyorum.Vay canina bu koridorlari ozlemis olduguma inanamiyorum.Bi dakka yhaaa niye herkes bana garip garip bakiyor.Sanki bana acırmıscasina.Dogru ya tum okul annemle babamin olumunu duymus olsa gerek.Sonunda sinif kapisina geldim iceri giriyorum.En iyi arkadaslarim Elif ve Derya off sonunda.
Bir dakika yok artik sizde mi?Sizde mi bana oyle bakacaksiniz.Bugun hayatimin en rezil gunlerinden biri olsa gerek.Gecip tek olarak sirama oturdugumdan beri bakiyorlardi hala.Sonra ogretmen girdi ama o da ucuncu sirada beni gorunce biraz durakladi,bana bakmayi kesince de gecip yerine oturdu.Elindeki biyoloji kitaplarini masasina biraktiktan sonra tahtanin onune gecip kravatini duzelterek konusmaya basladi;Cocuklar bugun sinifa yeni bir ogrenci gelecek.Birazdan burada olur kayitla ilgili islemlerle ugrasiyor olsa gerek...
Derse basladiktan 5-10 dk sonra kapi caldi.Ve sonra...Oha taşşş.Yuh bizim sinifa boyleler gelir miydi yhaaa.Bi dakka yoksa bu o yeni cocuk mu???Ogretmen cocuk iceri girince cocugun yanina ilerledi ve onu sag omzundan tutarak tahtanin onune getirdi ve yine konusmaya basladi;
Cocuklar yeni gelen ogrencimizle tanisin.
Ve sonra yeni cocuga donup;
Sinifimiza hosgeldin Melih.
dedi.Ve gecip bir yere oturmasini soyledi.Birsuru kisinin yani bostu tabi benim de.Ama o benim yanima gecip oturdu.Ve bana donup capkin ve artist bir bakis atip cantasindan defter kitap kalemligini cikardi.2 Gün Sonra
Artik Melih'ten nefret ediyorum.Cok kaba davraniyor cok kufur ediyor ve '' Ben bu dunyanin kraliyim'' havalarinda.Yani tabi bana karsi boyle degil bana iyi ve ozel davraniyor.Ama onun cevresi de benim icin onemli.Ayrica simdiden yakisikliligiyla okulun havalilarindan oldu bile.
Her teneffus yanima gelip benimle konusmaya calismasindan biktim artik.Yani yanlis anlasilio.Tabi cocuk taş gibi kabul ediyorum ona sozum yok ama ne bileyim beni geri ceken birseyv var.Belki de yine hayal kirikligina ugramaktan korkuyordum,yani bilemiyorum iste...
Üc Gun Sonra
Ogretmen bugun grup proje odevi verdi.Ayy hic ugrasamam gerci yanimdaki gerzek seyin yapcak gibi bir hali yok.Aa olamaz hoca yaninizdakiyle yapmak zorunlu dedi offf yhaa.
Teneffus Zili Calinca
Gerzek sey yanima geldi.Acaba yine ne zirvalicak.
Ne var yine ne istiyosun Melih yhaaa.
Seni...dedi Melih.O anda gozlerim yerlerinden firlayacak gibi portledi.Sonra bogazini temizleyerek hicbirsey olmamis gibi konusmasina devam etti;
Ne dersin bugun bizim evde yapalim mi?
Tek kasimi kaldirarak ne demek istiyosun bakisi attim.
--Aaa anlayamadim.Aloo dunyaya geri don dermiscesine oflayip puflayarak;
Hocanin verdigi odevi diyorum.Bugun bizim evde yapariz.Hem evde yalniz oluruz kimse bizi rahatsiz edemez.
Resmen bana yuruyordu sapik.Aslinda hayir demek istedim ama o odevi yapmaya mecburdum bu yuzden tamam dedim.
Okul cikisinda annemi arayip gecikecegimi soyledim.Sonra birlikte Melihin arabasina binip onun evine dogru yola koyulduk.O da zengin olmaliydi bu yasta ehliyet almayi basardigina gore.Evinin onune geldik kapiyi acti ve iceri girdik.Masaya oturmami soyledi ve gidip odasindan kitap,defter vb. getirdi.Arac gerecleri masaya biraktiktan sonra;Imm sey aslinda biraz otursak dinlensek de ondan sonra baslasak odeve??Hic yapasim yok simdi...
dedi.Ben de " Senin canin ne zmn ister ki zaten,peki tm " dedim ve gecip koltuklardan birine oturdum.O da yanima oturdu.Tam o klişe esnerken sarilma numarasini yapacakti ki onun gibi taştan bunu beklemezdim iste tam o sirada susadigimi soyledim ve mutfagin nerede oldugunu sordum.O da oflayip puflarak yukari kata cikan merdivenlerin arka tarafini isaret etti.
Mutfaga gittim damacanadan bir bardak su doldurdum.Tam arkami dondum ki Melih tam karsimda dikiliyor ve salak salak siritiyordu.Beni kollarimdan tutarak kendine dogru cekmesiyle elimdeki bardagi yere dusurmem bir oldu.Beni opmeye calisiyordu.Ama ben izin vermiyordum.Ben engel olmaya calisinca tezgaha dayadi ve dudaklarima yapisti.
Ne yapacagimi bilmiyordum.Cok guclu kasli bir gerzekti ve benim gucum ona yetmiyordu.İttirmeye calissam da beni daha cok tezgaha bastiriyordu.Bir An dizimi bacaklarina vurdum ve ellerinden kurtulmayi basardim.
Bir hisimla ona dondum ve bagirmaya basladim.
Sen ne yaptigini saniyorsun ha pic kurusu...Seni orospu...Bana tek kasini kaldirarak "zenginsin ama,fakir ama namusluyum hareketleri falan yapmaya kalkma" bakisi atti.Onu bir kenara ittirdim,salona gidip cantami kaptigim gibi evden cikip gittim.Bir yandan gozlerimden suzulen yaslar yanagimdaki fondotenin uzerinde iz birakirken bir yandan da hungur hungur aglamamak,kendimi yerden yere atmamak icin kendimi zor tutuyordum.
Ben ne yapacagimi gercekten bilmiyordum.Allahim az once neler olmustu oyle......
....
...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
...
...
....
Yardim,yardim edin
lutfen...