Buna! Eu sunt Mall White, dar cum imi spun prietenii M ,am 16 ani, 1,65 inaltime(minion) ,am un corp de invidiat, sunt in clasa a 10a ,si da ati ghicit sunt o tocilara,asta doar ziua ,ca pe timpul nopții sunt THE MOST BEST la cursele ilegale si șefa celei mai mari si puternice mafii din lume,mafia THE DEATH . Am un frate pe nume Matt. El are 18 ani si e un bad boy. La scoala nimeni nu stie ca suntem frati înafara de Evie,cea mai bună prietenă a mea. Părinții mei au murit acum 3 ani. O sa aflati pe parcurs cum au murit. Si locuiesc în Los Angeles.
Salut! Eu sunt Matt White,am 18 ani,1,84 inaltime,sunt clasa a 12a si la scoala sunt un bad boy. Sora mea e o tocilara si nimeni nu stie ca suntem frati,înafara de ingerasul meu. Intrebarea oricui este de cand e Evie ingerasul meu? Desi si ea este o tocilara are ceva special,e naturală și nu cere este atentie. E inocenta,dar are un corp...mama. Si sunt mana dreapta a lui Ash la mafie si KING la curse
Hello people! Eu sunt Evie Black am 16 ani,sunt clasa a 10a ,dar nu sunt in clasa cu Mall,am 1,70 inaltime,sunt mana dreapta a lui M si QUEEN la curse. Am un frate pe nume Ash si are 18 ani si face parte din grupul de bad boys,dar tot odată cel mai bun prieten a lui Matt.La scoala nimeni nu stie ca suntem frati înafara de M. Eu si Mall nu avem secrete. Părinții mei sunt divortati si am descis cu Ash sa ne mutăm în Los Angeles și să stăm singuri.
Salut! Eu sunt Ash Black,am 18 ani,sunt in clasa a 12a,am 1,85inaltime,am o soră pe nume Evie,dar e tocilara si nu vreau sa.mi stric reputația, dar nici sa o expun pericolului. De unde pericol? Păi, Sunt șeful celei mai mari mafii din lume. La curse sunt THE COOLEST. La scoala sunt play boy si bad boy. Am toate fetele la picioare și înafara de cele 2 tocilare, adică Mall si Evie, au trecut toate prin patul meu.
Hei! Eu sunt Miky si sunt populara liceului. Am botox si silicoane,2 operații estetice. Sunt in clasa a12a si toti băieți ma vor. Am o relatie cu Matt,dar in fiecare seara ma culc cu prietenii lui, dar sa stiti nu.s vreo curva( ba asta esti😂).
○○○○○○○
Este prima mea carte si sper sa va placa
P.S. astept parerile voastre in comm
CITEȘTI
Tocilara sau bad girl
ActionEA- tocilara in timpul zilei EL- bad boy care are toate fetele la picioare EA- THE MOST BEST la curse EL- THE COOLEST la curse EA- THE DEATH, șefa celei mai mari si puternice mafii EL- THE HELL șeful celei mai mari si puternice mafii Ce se va înt...