Ma trezesc cu razele minunate ale soarelui luminând camera si cu ciriputul pasarilor la geam. Oh... pe cine păcălesc,alarma suna de 5 min si soarele imi intra in ochi si eu sunt foarte obosită. Aseară am avut un transport foarte important si am ajuns acasă la 6 si acum e la 7. Ma ridic leneșă din pat si m îndrept spre baie. Imi fac rutina si un dus rece pt a ma trezi de.a binelea. Ies înfășurată intr.un prosop negru ce.mi ajungea cu o palmă sub fund. Ma duc in dressing si imi iau o pereche de jeansi negri,o bustiera neagra si un hanorac negru si mare de băieți și în picioare nelipsiti mei adidași albi. Imi fac un machiaj natural ,imi scot pirsingurile si dau de două ori cu peria prin par. Imi iau ghiozdanul si cobor jos si nu e nimeni. Înseamnă că a plecat. Azi o sa sar peste micul dejun ,de fapt de vreo 2 zile am sărit peste el. Liceul nu e departe ,fac doar 5 minute pe jos,asa ca o iau pe jos ca cu motorul sau masina nu pot pt ca sunt o tocilara la scoala. Prinsă în gânduri nu.mi dau seama cand ajung in fata liceului. Intru pe porțile liceului si ma întâmpină grupul de bad boy din care face parte fratele meu si curva de Miky.
- Ce faci toci?ma intreaba Miky in batjocora
- Bine până sa te vad pe tine.ii raspund tot in batjocora,nu ma mai las înjosita de nimeni.
- Tu sti cu cine vorbesti?Ma intreaba ea putin nervoasă.
-Aaa..fac o fata ca ma gandesc..cu o fata care a trecut prin patul tuturor baietilor din liceul asta,care il "inseala" pe Matt cu dragi si idioti lui prietenii, in concluzie vorbesc cu o curvă.ii raspund in batjocora si cu un zâmbet care prevestește rau.
-Cum indraznesti sa ma faci curvă?!ma mustra ea nervoasă.
-Da nu.mi spune ca nu esti curva.ii spun cu acelasi zâmbet.
- Iubire de ce stai si te uiti ,ajuta.ma. ii spune ea cand vede ca nimeni nu o ajuta si tot liceul s.a adunat în jurul nostru.
- Dar ce draga acum nu te mai poti apăra?ii spun eu ne lăsându.l pe Matt sa zică ceva.Pana sa mai zică ceva vine Evie la mine si ma trage de mana si ma duce in spatele scoli.
- Ce s.a intamplat?O intreb eu îngrijorată deoarece e alba la fata.
-Desperato a luat.o pe Maya.imi spune ea ff îngrijorată.
-Stai aici si nu spui nimănui nimic si la profesori le spui ca Imi Era rau si am plecat acasa.ii spun repede si plec de acolo repede fără să mai aibă timp să mai zică ceva.
Fug spre ieșirea din curtea liceului in vazul tuturor si alerg spre periferia orașului. Ce bine ca nu.i departe liceul de periferie.
Pov. Evie
Aseară am avut un transport foarte important si am ajuns acasă la 6.Ma pregătesc si cobor jos. Acolo nu vad pe nimeni asa ca ma pun si mănânc un bol cu cereale. Nici bine nu termin de mâncat ca ma suna cineva . Numărul nu.l cunoșteam ,dar am raspuns rece si indiferenta chiar dacă pe dinăuntru muream de frica.
-Alo.ii raspund rece
-Evie draga...cand i.am auzit vocea am început să tremur si cred ca m.am făcut la fata verde.
- Ce vrei?Il intreb oarecum rece,dar cred ca se putea citi frica din vocea mea.
- Nu vreau sa te rețin mult,dar dacă nu vine Mal la depozitul de la periferia orașului in 10 ore draga voastră Maya va muri.Si sa nu încerci vreo ceva.
-N.ai indrazni.marai eu
-Timpul se scurge,tic tac.si.mi inchide fără a ma mai lasa sa zic ceva.
Ies cap vârtej pe usa si incep sa alerg spre liceu. Ajung in fata liceului și o zăresc pe Mal cum se cearta cu populari,dar nu ma intereseaza. Trec prin grupul de elevii care se adunase sa vada cearta si o apuc pe Mal de mana si o duc in spatele scoli. Ajunse acolo M ma intreaba
- Ce s.a intamplat?Ma intreaba oarecum îngrijorată.
- Desperato a luat.o pe Maya.ii spun eu îngrijorată si tremura de frica.
-Stai aici si nu spui nimănui nimic si la profesori le spui ca Imi Era rau si am plecat acasa.imi spune repede si pleaca fugind. Nu mai stau mult pe gânduri și.l sun pe Liam. Liam e un băiat din mafie,cum ar fi mana stanga a mafiei.
CONVORBIRE TELEFONICĂ
-Da Evie?Imi raspunde el calm
-Liam,Desperato o are pe Maya si Mal s.a dus dupa ea.ii spun eu repede si se cunoștea frica din voce.
-Unde esti?Imi spune repede,nervos si îngrijorat
- La liceu.ii spun mai ca mai aveam putin si plângea
-Ok,asteapta.ma acolo.imi spune repede si imi închide.
SFÂRȘITUL CONVORBIRI
Plec si eu de acolo in fata liceului unde mai sunt doar Matt si Aiden. Nici bine nu ajung acolo ca Liam oprește motorul. Imi face semn sa vin,iar băieți se uitau la mine si la Liam ce la felul 14.Imi întinde casca si pleaca in trombă lăsând în spate numai fum.
Pov. Ash
Ma trezesc cu alarma sunând de zor. Aseară am avut un transport important de droguri si am ajuns acasă la 7 fără 10 min. Ma îndrept leneș spre baie,imi fac rutina si observ ca rana de la încheietura mainii sa cam oprit din sangerat. Oricum ma duc in dressing si imi iau o pereche de pantaloni negri tăiați,un hanorac negru si o pereche de adidași negri. Imi iau ghiozdanul si cheile de la un audi r8 si plec spre liceu. Ajuns acolo observ ca gașca ma astepta. Ma îndrept spre ei si o vad pe Miky cum era agățată de Matt. Ce curvă,daca ar avea o bancă acolo si.ar trageo. Ii salut si imi pornesc telefonul sa vad ce sms.uri am primit. Nu trec nici 5 min.ca o aud pe Miky vorbind cu cineva.
- Ce faci toci?O intreaba ea in batjocora pe Mall
- Bine până sa te vad pe tine.ii raspunde Mall indiferenta,wow fata asta chiar e un mister si ma uimește pe zi ce trece.
- Tu sti cu cine vorbesti?o intreaba ea nervoasă ca nimeni nu.i raspunde ei indiferent
- Aaa...cu o fata care a trecut prin patul tuturor băieților din liceu,care il "inseala" pe Matt cu dragi si idioți lui prieteni,în concluzie vorbesc cu o curva.ii raspunde ea indiferenta si se cunoștea batjocora din voce,dar avea un zâmbet care cred eu ca prevesteste rau.
- Cum îndrăznești să mă faci curvă?O întreaba ea ff nervoasă, dar na adevărul doare.
-Da nu.mi spune ca nu esti o curvă.ii spune cu acelasi zâmbet.Ok asta cam devine ciudat dar imi place ca o face din vorbe.
-Iubire de ce stai si te uiti,ajuta.ma.ii spune ea lui Matt,dar până sa zică el ceva intervine Mall.
- Dar ce draga acum nu te mai poti apăra?o intreaba cu multă batjocora in voce.Pana sa mai zică cineva ceva vine draga mea surioara alba la fata si tremura din toate încheieturile. Ok ceva e putred la mijloc. O i.a pe Mall de mana si se duc in spatele scoli. Văzând toți ca nu mai e spectacol pleaca in liceu. Lucas si Max o ia pe Miky si pleaca presupun ca la baie. Iar eu cu Matt rămânem la masina sa fumam o țigară. Nu după mult timp o vad pe Mall ieșind fugind din curte si se îndreaptă spre ...periferie? Ce doamne iartă.ma cauta acolo. După alte câteva minute o vad pe Evie cum vine si ea fugind spre ieșirea din curtea liceului. Se opreste si se uita la noi si.mi arunca o privire de ...Imi pare rau sa sti ca te iubesc? După vad ca un motor oprește și.i face semn lu Evie sa urce. Ea nu sta mult pe gânduri ia casca o pune si pleca in directia in care a plecat Mall. Ii arunc o privire lui Matt ceva gen"Hai sa vedem" si ne urcam in masina. Ii urmăresc si cum am bănuit se duceau la periferia orașului. Dar ce fac ele acolo,mai ales intr.un depozit ff înfiorător. Ajungem acolo si cobor din masina cu Matt pe urmele mele. Evie si acel băiat coboară si ei de pe motor si se uita spre intrare in depozit. După ce asimileze situația observa ca se uitau la cineva,iar acel cineva era chiar Mal. Le arunca o privire care zicea ceva gen"imi pare rau" si pleaca in depozit. Cum a dispărut din raza noastră vizuală, Evie se prăbușește jos plângând si strigând"nu" incontinuu. Nu mai stau mult pe gânduri și plec in depozit. Ce? Nu vreu sa.mi vad sora suferind. Sa nu va gânditi ca ma duc ca am ceva cu Mal. Ba ti la ea . Tu cine Ești ? Constiinta ta boule . Aha si te.ai gândit să apari fix acum. Mda,dar hai ca te las sa.ti salvezi iubirea vietii tale. Ce constiinta proasta am. Pana sa.mi mai fac alte gânduri aud o împușcătură.
Pov Mal
Ajung in fata depozitului si imi arunc o privire în jur si observ ca Evie m.a urmărit. Dar mai erau 2 persoana cu ei si cred ca stiu cine sunt,Matt si Ash. Le arunc o privire ceva gen"imi pare rau" si o iau la fuga prin depozit.Dupa ce ajung la primul etaj aud niste țipete de fata,si pot jura cu mana pe inima ca este Maya. Fug spre sursă zgomotului si pana sa intru in camera imi iau pistolul si.l incarc. Apas cu putere canta si ce vad ma face sa sa.mi iasa lume pe nări,Desperato încerca sa o violeze pe Maya.Ochii mi se fac roșii si pt ai atrage atenția trag un foc in sus. Acesta cum aude o lasa pe Maya jos plină de zgirieturi si sânge si se îndreaptă spre mine cu un zâmbet tamp pe fata.
- Nu ma asteptam sa vii .imi spune acesta râzând
- Tu nu te astepti la multe.ii spun oarecum in batjocora si in acel moment ma uit la Maya care pare terorizată. Cat ma uitam eu la ea nu observ cand Desperato scoate pistolul cu omortizor si trage. Norocul meu a fost in acel moment m.am uitat si m.am put feri ,dar glonțul mi.a intrat in mana. Cat sta el sa.si încarce pistolul telefonul meu suna. Il iau si raspund
CONVORBIRE TELEFONICĂ
- Da?ii rsp indiferent
-Vin.o acum la spital ca am ceva de vorbit cu tine si e foarte important.imi spune in graba si fara sa ma mai lase sa mai ri postez imi închide.
SFÂRȘITUL CONVORBIRI
- Se pare ca trebuie ca nu mai am timp pt distractie asa ca o sa termin repede. Si imediat ii străpunge un glonț în frunte. Oricum nimeni nu.ti va duce dorul. Ma duc spre Maya si o intreb daca este bine si tot ce primesc este o îmbrățișare călduroasă si un mare multumesc. Stam asa ceva timp până aud pe cineva ca.si drege glasul. Cand ne intoarce spre sursă il observ pe Aiden oarecum mirat si.... îngrijorat? Ok..ceva straniu se intampla. După o aud pe Maya vorbind
- Cine pisici vecinului bunicului lui Mike este asta?Ma intreaba mirată si dupa o aud cum spune in șoaptă. Ce bunaciuane.Fara sa pot spune ceva începe el sa vorbeasca
- Eu sunt Ash Black, dar tu cine esti păpușă?intreaba pe un ton care cred ca ar trebui să fie seducător.
-1 mai spune.mi o dată păpușă si o sa te fac una cu pământul,2 Maya si 3 asta ar trebui să mă saduca?il intreaba PE Ash indiferenta dar tot odată nervoasă de apelitivul folosit.Apropo M...
- Cei? O intreb abia abținându.ma sa nu rad.Dar nu durează mult si izbucnesc intr.un ras.
- Nu mai rade. Imi spune zâmbind.
-Hai acasa. Ii zic dupa ce ma liniștesc de la ras . Ii arunc o privire lui Ash si.l vad confuz. Si eu sunt confuză dar nu am ce face,ce ar trebui să.l intreb"ce cauti aici?"sau ce? In fine ii dau Mayei hanoracul meu iar eu ramanand doar in bustiera. Il observ pe Ash cum i se intipareste un zambet perves pe fata. Ok...asta e ciudat. Iesim din acea camera si nici bine nu fac 3 pasi ca si.l vad pe minunatul frate a lui Desperato.
- Ce ma bucur ca te revad! Imi spune râzând ca un psihopat.
- Aș minti dacă aș spune că si eu ma bucur sa te revăd!Ii zic zâmbind draceste.
-Auzi tataie mai ai de gând să râzi asa ca un psihopat,ca daca da o sa am nevoie de un psiholog.ii spune Maya cu tupeu dar totusi îngrozită de râsul lui. Imi arunc un ochi și.l vad pe Ash cum se strecoară și omoară pe unu si ii ia pistolul ,văzând asta o ghiontesc pe Maya si vad ca si ea a văzut așa ca.l distragem.
-Și ce mai faci? Il intreb "interesata" dar pe interior ma rugam sa nu pățească ceva,ca nu vreau sa o vad pe Evie supărată. Pana sa.mi rsp Ash întinde pistolul spre capul lui,dar Eric(asa il cheamă pe fratele lui Desperato) scoate pistolul si.l îndreaptă spre Maya. In acel moment ochii mi se fac roșii. Am scos pistolul și l.am îndreptat spre el . Eric a îndreptat alt pistol care habar n.am de unde l.a scos spre mine si trage fără a mai avea timp sa ma feresc. Glonțul imi străpunge abdomenul, dar ma obișnuisem, dar tot durea.Maya țipă, iar Ash trase si el in Eric , acesta cade jos intr.o baltă de sânge. Eu ca o fata deșteaptă ce sunt ma apropii de el,întind un deget prin sânge și.i fac in mijlocul frunții o cruce întoarsă. De ce? Pentru a scăpa basma curata,iar mafia WIN sa.i atace pe cei de la mafia MAGIC. Ce nume au mafii le astea.
- Gata....Hai sa mergem ca,cred ca a facut Evie infarct.le zic mândră de ceea ce se întâmplase.
-Da. Zic ei la unison.
Iesim afara si o vad pe Evie plângând,pe Liam cum încerca să o liniștească si Matt cum stătea pe capital mașinii si fuma. Stiam ca nu.i pasa de mine dar nici chiar asa.
- Da de ce boceste asta? Il intreb pe Liam intr.un fel amuzată. De ce? Păi ea stătea juma pe capital mașinii si juma prin aer.
- A crezut că ai murit. Imi zice el abtinandu.se sa nu rada.
- Aaa....Evie dacă nu te ridici in secunda asta de pe masina si termini cu plânsu nu o sa.ti mai arat nici o surpriză . Incep eu sa tip.
- Am crezut ca ai murit. Se întoarce spre mine spunând cu ochii roșii și conturat cu rimelul scurs.
- Iubire,chiar dacă vrei sa scapi de mine nu poti. Dracii nu mor asa repede,și până nu ma răzbun nimeni si nimic nu ma omoară.Ii zic privind o cu blândețe
- Ai dreptate....si ce ziceai tu de surpriză? Imi zice făcând un joc jucaus cu ochișorii aia frumoși parca desprinși dintr.o poveste.
- Hai acasa si.ti primesti surpriză.ii zic jucaus.
-Amm.....mai suntem si noi aici. Se baga si Ash in seama.
- Stati asa! Ăștia doi ce cauta aici? Ne intreaba Evie si Maya in acelasi timp.
- Nu stiu,sa ne spune ei. Le rsp cu o spranceana ridicata
-.....■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Sper sa va placa cartea
Astept parerile voastre si imi pare extra rau ca nu am mai postat
Pupici
P.S. cui nu.i place sa nu citească
(2591 de cuvinte)
CITEȘTI
Tocilara sau bad girl
ActionEA- tocilara in timpul zilei EL- bad boy care are toate fetele la picioare EA- THE MOST BEST la curse EL- THE COOLEST la curse EA- THE DEATH, șefa celei mai mari si puternice mafii EL- THE HELL șeful celei mai mari si puternice mafii Ce se va înt...