-Dar tu ai spus ca fetele care trec prin patul tuturor băieților e curva sau tarfa. Daca tu ti.ai tras.o cu toti băieți asta inseamna ca esti curva. Nu,M?ma intreaba Evie cu un zambet victorios,ca acum chiar nu mai are ce sa faca.
-Adv.ii zic zâmbind. Asteptam cateva clipe sa vedem daca mai zice ceva si ajungand la concluzia ca i.am inchis pliscu. Plecam de acolo iar duce ce iesim din acel cerc batem palma. Intram in liceu si mergem spre dulapuri. Ajungand acolo eu imi iau caietul cu schite pt următoarea ora ca la ora asta nu mai am nici un chef,iar Evie isi ia matematica. Ne despărțim ea plecand la baie iar eu in cautarea unei clase libere. De 5 min caut o clasa libera ,dar toate sunt ocupate. Merg spre ultimul etaj al cladirii iar acolo gasesc o clasa libera. Dar cu cat ma apropiam mai mult cu atat auzeam ca in clasa sunt niste persoane. Ajung langa usa si observ ca e întredeschisă, asa ca dc sa nu.mi arunc un ochi sa vad cine ocupa aceasta clasa. Acolo il vad pe Ash si Matt fara restul gastii? Ok asta e ciudat,dar mai ciudat e ca vb despre practic cea mai periculoasă cursa. Cursa 880. Ca sa va lamuresc de ce.i periculoasa. Pai in cursa asta trebuie sa mergi cu 880 nimic in plus,nimic in minus,trebuie sa ai farul inchis. Daca cunosti pista ca.n palma ai sanse de 90% sa câștigi dar sunt destul de mari sansele sa pierzi.
Las gandurile deoparte cand aud clopoțelul iar ei se indreapta spre usa. Ma reped spre scari sa para ca abia acum vin. Usa se deschide iar eu abia ce am ajuns la 'finalul' scărilor. Ma uit lung la ei iar ei la fel doar ca ei au o incruntatura. Intru in clasa si ma asezla catedra find langa geam. Pun caietul pe masa,scot telu si iPad.urile si dau prima melodie. Just a dream. Scot creionul si incep sa desenez. Desenez dar nici eu nu stiu ce. Stiti senzația aia ca cineva te urmareste.Senzația asta o am eu acum. Ies din gandurile mele atunci cand reaud clopoțelul.Imi scot castile si le pun cu telu in buzunar. Cand sa iau caietul abia de inteleg ce am desenat. E ceva incurcat.Cand sa ies mai arunc un ochi si vad ca in locul unde au stat inculpati e un ceas cum aveau Mike-iubitul meu care a murit acum un an si 6 luni- si Adam- fratele meu geaman,dar fizic nu semanam,ciudat nu. Care si el a murit odata cu parinti mei-Intrebarea e a cui e si daca ii cunoaste. Ca o coicidenta nu cred ca.i. Dc nu cred ca.i o coicidenta? Pt ca Adam si Mike mai aveau 2 prieteni pe care mi.au zis ca o sa mi prezinte,dar nu au mai apucat. In concluzie e ca ceasul a fost facut la comanda. Dar inainte ca Adam sa moara mi.a dat un lantisor si mi.a spus ca fac parte din grupul lor. Ca pot deschide ... Nu a mai apucat sa si termine fraza c.a murit in bratele mele. Il iau si.l pun in buzunar si ma indrept cu pasi repezi spre al 2 lea etaj la clasa mea . Pt ca la dracu mai am doar 5 min pana incep ora. Ajung in clasa odata cu doamna. E singura ora la care nu vreau sa intarzii, bine mai e si sportul. Ma pun in ultima banca care ironic e singura banca libera,dar cel mai naspa e ca facem ora cu cei de.a 12a si stau in banca cu aplauze va rog....mirobolantul de Ash. Pun caietul pe banca si incep sa rasfoiesc prin el pt a ajunge la o pagina goala dar se pare ca aia a fost ultima. Il las deschis la desenul pe care l.am desnat cu catev minute in urma si.mi scot alt caiet din ghiozdan. Cand il pun pe banca vad ca dragul meu coleg se uita in el . Il las pana imi scot creionul radiera si ascutitoarea. Le pun pe banca si vad ca s.a oprit la mijlocul caietul. Se uita intens la el. Imi lungesc gatul sa vad la ce se uita si cand va ca se uita la portretul lui Mike si Adam il iau din mana si.l bag sub banca. Priveste in gol ceva timp dar dupa isi revine. Ciudat. Ma las pe spate si.m pun picioarele pe suportul de sub banca iar caietul pe picioare si incep sa desenez.
A trecut o ora in care nush ce am desenat ca gandul imi era la ceas si reactia lui Ash la portret. In ora asta mi.a venit o intrebare la care acum nu voi primi niciun rsp. Oare se cunosc? Si pe langa asta am un sentiment de deja vu. Asa ca merg la pista in seara asta. Ma indrept spre cantina cu ochii in caiet. Vreau sa termin desenul. Ne uitandu.ma ma ciocnesc de cineva . Imi ridic ochii si înlemnesc. Alex Whitehall. Dusmanul meu si a lui Evie nr 1 . Cel care a jurat ca va distruge familia Morgenstern si Black. Veti afla mai terziu despre asta. Vad ca deja a intrat in grupul popularilor,iar asta e de rau. Ii arunc un scuze si imi continui drumul. Ajung la cantina si ma asez la coada. Imi arunc un ochi sa vad daca Evie este,dar nu a venit inca. Vine si randul meu,dar imi iau doar o cafea mare si tare,si ma asez la masa noastra obisnuita,ferita de ochii lumii. Imi pun cafeaua pe masa si continui desenul. Dupa alte cateva min cineva se aseaza la masa. Imi ridic ochii ca sa vad ca Evie a venit. Are un zambet mare ff mare,ar fi pacat sa.il sterg. Imi mai arunc o privire si vad ca si inculpati au venit,asa ca sa.i dam drumul.
-Evie trebuie sa vb. Ii zic serioasa dar incet ca sa nu auda cineva.
-Despre?ma intreba zambetul ne mai fiind asa mare.
- Cat de bine esti pregatita fizic si psihic?o intreb cu retinere dar pastrandu.mi tonul serios.
- Destul de bine.Dc?ma intreaba cu gura plina de mancare.
-Whitehall e aici ,la sc noastra si in grupul lu fractu.ii zic si imediat ce aude se îneacă. O bat usor pe spate si.si revine. Dupa o aud cum spune:
- Mai zi odata,ca n.am auzit bine . Alex Whitehall e aici?ma intreaba acum fara pic de urma de zambet.
- Da.isi arunca o privire prin cantina si.l vede la masa popularilor cu una din clonele lui Miky,a.k.a Anais. Se sarutau de zor ,mai aveau putinsi se mancau. Dar daca te uiti mai atent ,sub masa poti observa ca si.o trag.
-Evie hai ca am chef de circ. Ii zic cu un ditamai zambetul contogios si frumos.
-Hai.imi zice si ia care cred ca a prins idea pana isi arunca ea resturile ,eu ca o fata cuminte ce sunt scriu pe o bucata de hartie" Mai usor ca va mancati. Si luați.va o camera ca lumea mai mananca." O impachetez frumos si trecem exact pe langa masa lor ,iar eu ii arunc hartia in fata pe masa. Apropo asa a iesit desenulIesim din cantina si.i propun lui Evie sa chiulim ca nu mai am chef. Accepta . Mergem spre dulapuri ,ne luam ghiozdanele si mergem la ultimul etaj ,dar cum nu te poti pune cu vezica ,ne.am despărțit, Evie la baie iar eu la etaj. Ajung sus si intru in camera îngrijitorului. Stau acolo pana se suna ,iar Evie mi.a trimis un msj cum ca vine la mn. I.am zis ca bine. Ies din camera si ma indrept spre scari. Le cobor in graba. Pe drum ma intalnesc Eve(Evie) si plecam in curtea scolii. Vedem ca acolo e pustiu ,iesim . Pe drum ma suna Maya,o pustoaica care n.are nici macar o saptamana de cand a intrat in mafie. O cunosc de cand era in scutece,dar imi era frica sa intre de la 13 ani,asa ca a intrat la 15.
CONVORBIRE TELEFONICĂ
M maya
Ml mal
M-Ce faci?ma intreaba vesela,facandu.ma si pe mn sa zâmbesc.
Ml- Bine,tu? Ii rsp la fel
M- ma gandeam daca vrei sa iesim cu gasca la Applebee's?ma intreaba ganditoare
Ml-in 30 de min ne vedem acolo . Ii zic incantata de idee
M- ai mai vb cu Alec -bff meu,fratele meu din alta mama desigur- despre pariu?
Ml- neah. Ii zic bosuflandu.ma . Auzi ii zici tu lu Alec sa vina in parcul de langa scoala sa ne duca si pe noi acasa ca mii sila?.ii zic punandu.ma pe banca.
-Da ,vine in 5 min. Bn hai ca mai vb la cafenea. Pa. Dar imi inchide inainte sa.i mai pot zice ceva.
SFÂRȘITUL CONVORBIRI
- Auzi Eve? O intreb pe fata fata de langa mn care s.a dus sa.si ia înghețată, iar mie nu mi.a luat,vaca.
- Din 18 mart 2003 aud. Zi. Ma indeamna mancand mai cu pofta din înghețata aia
-1 dc nu mi.ai luat si mie inghetata si 2 il luam pe Aaron la o plimbare? O intreb lutin absenta si plictisita.
-1 nu mi.ai zis iar 2 da si 3 hai ca a venit Alec.zice in timp ce se ridica si se îndreaptă spre masina. Ne urcam si plecam spre casa. Urcam repede la mn in camera si ne schimbam in astea
EuEvie
Make up
EvieEu
Ii iau lesa si botnița lui Aaron,io pun si plecam.
AaronPe drum am aflat ca am castigat pariul. Ce pariu? Pai acum 3 saptamani,eu cu Luke,frstele meu de pariuri, am făcut pariu pe Alec si iubita lui,Oana,ca in 3 sapt se despart. Luke a spus ca intr.o luna. Haha...pregăteșteti portofelul. Dai pranzu. Ajungem la Applebee's, cafeneaua noastra, si.i vad la masa noastra. Ne îndreptăm spre ei ,iar eu ca o actriță buna ce sunt fac o fata bosumflata si arunc ghiozdanul pe scaun si ma asez langa el,oar Aaron langa scaunul meu. Ce catel ascultator am. Toti se uitau la mine intrebatori,iar Luke il intreaba pe Alec ce s.a intamplat,iar de aici intervin eu.
- S.a intamplat ca dai pranzu. Spun asta aparandu.mi un zambet specific mie. Iar el ,ei bine zici ca a vazut o stafie.
- Dc? Ma intreaba din transa . Ca pariul nu l.ai castigat.imi zice sigur pe el. Baiatu meu nu mai fi asa sigur.
-Pai asta.i chestia,l.am castigat. Si hai lasa vorba ca mie foame. Cheama.o pe aia sa aduca un meniu.
Vine cu meniul iar eu ca o fata buna imi iau doar o salata cu fructe de mare si o cafea mare,tare si fara zahar. Dupa ce ne i.a comanda,ma ridic si plec la baie. Ies din cabina si ma indrept spre chiuvetă. Ma spal pe maini si imi aranjez parul care era asaIes din baie si vad pe cine jos jucandu.se cu Aaron. Aaron cum ma vede vine spre mn. Ma mir ca a stat. Persoana respectiva se ridica si.mi vine sa ma bat. E Ash si langa masa noastra e gasca lui. Il prind de lesa si ma duc la masa. Ma asez si observ ca deja ne.a adus bauturile. Cum imi vad cafeaua ,ma napustesc spre ea arzundu.ma la limba. Dupa ce las ceasca jos,o aud pe Mia ,cum ii spun eu mama grupului, spunand :
- Fratilor in seara asta merem la majoratul lui Darius-iubitul Miei-la 8pm.ne zice ea autoritara.
-Bai...imi pare rau sa va dezamăgesc dar nu vin la petrecere. Sa.i urati lma din partea mea.le zic cu putin regret in glas.
-De ce ?ma intreaba toti la unison
-Pentru ca am niste treaba pe care nu o pot amâna.le zic sorbind din cafea .
●●●●●●●●●●●●●●
Hey guys
Cam scurt si sorry ca n.am postat dar a fost o perioada in care nu mi.a mers wattpadu.l
Si va rog sa.mi spuneti parerea in comm
Pupix😘🙂🙃
CITEȘTI
Tocilara sau bad girl
AksiyonEA- tocilara in timpul zilei EL- bad boy care are toate fetele la picioare EA- THE MOST BEST la curse EL- THE COOLEST la curse EA- THE DEATH, șefa celei mai mari si puternice mafii EL- THE HELL șeful celei mai mari si puternice mafii Ce se va înt...