"Omma!!! Sunji dah nak pergi nie." Jeritnya kepada ommanya yang berada di dapur.
"Yah!!! budak bertuahh betul la kamu nie, kalau ya pun janganlah sampai nak jerit jerit ingat omma pekak ke??." Terkejut dengan jeritan Sunji, puan jung segera keluar dari dapur seraya bercekak pinggang.
"Eheheh mian omma, sun cuma excited tadi." Sambil menggaru kepalanya yg tak gatal.
"Nie dah siap kemas dah takde yang tinggal ke?? iyalah takut ada yang tertinggal hah kang oppa kamu juga yang kamu susahkan nanti."
"Uhmm sun rasa dah takde la kot..sebab kem tu 3 hari 2 malam jerr Eheheh ehh omma sun dah nak gerak nie, umm nak peluk." Sambil mendepakan tangannya.
"Ishh sempat lagi nak peluk bagai...hmm kamu tu jaga diri elok-elok tahu." Puan jung melepaskan pelukan selepas memberi nasihat pada sunji.
Selepas meminta pamit dari omma, sunji terus masuk kedalam perut keretanya dan terus meluncur laju ke destinasi yang hendak ditujui.
。。。
Sementara menunggu semua peserta sampai sunji dan ajk bertugas yang lain membantu cikgu Hana mengangkat meja di dalam dewan.
Sebelum terlupa, cikgu hana ada memberi senarai nama ajk bertugas.
Senarai nama ajk bertugas (ajk urusetia&kecemasan)
-kim seok jin (ajk urus setia)
-park jimin (ajk urus setia)
-kim taehyung (ajk urus setia)
-Michael (ajk urus setia)
-clauses kim (ajk kecemasan)
-Robin kwang (ajk kecemasan)
-kim Samuel (ajk kecemasan
-Anna (ajk kecemasan)
-Park areum (ajk urus setia)
-Lee soo young (ajk urus setia)
-Kim hwa young (ajk urus setia)
-Jung sun ji (ajk urus setia /kecemasan)
-min ara (ajk kecemasan)
-christy (ajk urus setia)
-erricca lee (ajk urus setia)Aku yang baru saja melihat senarai nama ajk bertugas hanya mampu mengeluh lemah. Bukan apa tapi kenapa tugas aku bertindih (ajk urus setia/kecemasan). Nak marah nie nak marah.
Tak lama lepas tu, semua ajk diminta berkumpul di meja urus setia. Kiranya macam kami nie yang bertugas nak daftarkan peserta kem.
Selepas itu, semua peserta di beri taklimat keselamatan dan etika ketika berada di kawasan perkhemahan. Bagi ajk bertugas pula..jap sunji nak riak jap hohohohoh...cikgu jisoo bagi dorang kek coklat. Kitaorang la tu hahaha. Habuan la katakan tugas pertama selesai.
。。。。。
Tapak perkhemahan
Semua peserta mendirikan khemah masing-masing dan dah mula memasak makanan untuk hari nie jerr. Ikhtiar hidup adalah aktiviti pertama untuk peserta. Eheheh ajk bertugas sekarang diberi tugas untuk meronda kawasan perkhemahan. Hmm ronda kawasan ke menginas makanan peserta huh sunji.
Setelah penat meronda makanan eh kawasan Eheheh amboii gelojoh kau eh. Sunji dan tiga lagi ajk bertugas alah kawan sunji juga la. Hwa young, soo young, dan areum. Mereka berempat duduk di astaka.
"Weyh korang, tengok la sunbae t-shirt pinkeu tu." Kata hwa sambil menongkat dagu tak lupa jgk dengan senyum manis madu dia tu.
"Jom pegi sana..mana tau ada kita boleh bantu."sambungnya lagi lantas bangun tak lupa juga menarik soo young di sebelahnya.
"Amboii nak tolong ke nak apa nie??" Sampuk areum yang dari tadi membisu. Senyum smirk penuh makna echeh wahh
Soalan areum dibiarkan tergantung sepi. Mereka berempat melangkah le arah tiga sunbae yamg sedang menebang dahan pokok. Tinggal berapa langkah lagi kearah sunbae itu, hwa yang leka memandang depan tersadung dahan kayu yang di tebang tadi lalu termelatah.
"TAE HYUNG SUNBAENIM!!"
Semua mata-mata tertumpu pada hwa sekejap. lalu niat nak membantu sunbae tadi terbantut. Huh nie semua hwa young punya pasal jalan tak tengok kiri kanan atas bawah.
"Eh sunji asal muka kau merah delima nie weyhh..hwa young yang tersasul kau pulak yang blushing." sindir areum dengan senyuman mengusik yang sedar akan perubahan pada wajah sunji.
"Eo?? yah!! manada lah" sunji menekup kedua-dua pipinya yang terasa mulai membahang.
Sesi usik mengusik bermula hahaahahaha sunji kena bahan la weyyhh nie semua hwa young punya pasal. Tapi kenapa? ? hmm kita tengok sendiri nnti.
Ayyooo hii awak-awak semua.
.
Hambar? Maybe yang first jer.
.
Hee janji lepas nie confirm korang suka
.
Typo hm maaf hee tak rajin nak double check
.
Next chapter legoo.
.
Btw hee nak 50 vote dlu baru boleh update chapter baru okayyThank you sayang hee.
Enjoy reading♥♥♥
YOU ARE READING
[OG]ANNOYING CRUSH [KIM TAEHYUNG]
FanfictionI fall too fast, crush too hard, Forgive too easy, and care too much. Fall. Fall. Fall Move on. Move on. Move on But?? You_ Why you're so caring like a boyfriend material, sweet like a sugar, and also humble?? Hate you but i can't...