Hi nuteu♥
Happy reading guyseu.
_______
Oh my my my~oh my my my~MONDAY, 10:00 A.M.
Ya, tau nak pergi high school kan?? Hahaha tak hari ni cuti peristiwa program perkhemahan kelmarin. tak ingat ke??
Sunji baru jer bangun, letih sangat ler tu. Dia capai tuala keluar dari bilik menuju ke bilik mandi. selepas mandi dia siap berpakaian hoodie dan seluar panjang yang oversized. Hm katajer la tutup habis. Dia baring semula atas katil penat lagi, biasa lah badan perempuan lenguh sikit tapi kata banyak, but not lemah okay. (noted that boy!!)
Ting!
Sunji mencapai malas phone di tepi meja katil. Dia mendapat satu notification dari seseorang. Sunji buat muka meluat sebaik saja dapat tahu gerangan yang men chat dia. Hm siapa lagi kalau bukan jeon jungkook, junior paling annoying pernah dia ada. Kadang nak jer dia tampar tapi nasib baik sayang hm.
POV SUNJI
JUNGK bunny
+noona yah, send kook gambar kelmarin nae.
+hehe
+btw morning noona sayang♥Hm budak nie minta gambar rupanya. yerr aku ada bawak dia bergambar. Asal jeless ambik jer aku tak kuasa nak suka budak tu annoying tak habes-ii. Meluat aku tau.
Sunji noona♥
+4pics
+kook dah dapat kn hah jan kacau noona lagi
+noona masih letih ni
+bye bunnyJUNGK bunny
+thank you noona
+saranghae♥puing puing
+okay take a rest nae
+bye muahhhhAku seen jer chat dia. Jangan dilayan sangat dia nie. Hm alahai even aku meluat dengsn perangai dia tapi dialah junior aku yang paling caring. That's why aku sayang dia macam adik aku sendiri. Tapi makin sayang makin banyak dia bodek aku nak minta itu nak mintak ini, ingat alu nie kedai 7e ke. Ish geram juga sometimes tho.
Aku turn on aeroplane mode, taknak siapa-ii kacau aku tido. Letak phone kat tepi meja. Aku sambung membuta malas nak turun makan takde mood dari kelmarin aku kenyang ni semua sebab robin paksa-ii aku makam. Hm nak merajuk. Anyone pujuk sunji please. Okay gurau.
.....
JAM 3:00 P.M.
Pintu bilik sunji dikuak sedikit. Yer oppa hoseok c sunji, kelihatan sunji yang masih tidur di atas katil letih sangat ni. Hoseok duduk di birai katil, niat hendak mengejutkan sunji. Dari pagi belum isi perut. Hoseok oppa caring weyhh hm.
"Sunnie yahh, bangun dah petang nie." ujarnya lembut, sambil menggoyangkan lengan sunji.
"Em.." sunji menggeliat kecil.
"Oe?? oppa baru balik ke??." Sunji bangun sambil menggosok mata kirinya.
"Nae baru balik hari ni oppa dah nak balik hostel tau, jadi jom oppa teman sunnie makan omma kata dari pagi sunnie tak makan. Dah jom makan." Sunji angguk kecil. Ecwahh tadi siapa kata nak merajuk tu.
"Kajja uri dongsaeng~." Oppa sunji caring plus sweet. Sunji nak merajuk pun tak jadi.
.....
YOU ARE READING
[OG]ANNOYING CRUSH [KIM TAEHYUNG]
أدب الهواةI fall too fast, crush too hard, Forgive too easy, and care too much. Fall. Fall. Fall Move on. Move on. Move on But?? You_ Why you're so caring like a boyfriend material, sweet like a sugar, and also humble?? Hate you but i can't...