1- awkwardly

7 4 0
                                    

Hi uri nateu hee♥♥♥
Btw before nak baca pasang lagu ost a love so beautiful

Okay chau








Hari mulai menjelang malam, semua ajk dan peserta diberikan kebenaran untuk membersihkan diri masing masing.

POV SUNJI

Aku mengambil barang-barang keperluan mandi. begitu juga yang lain. Sebab ajk perempuan asing dengan ajk lelaki jadi tak apalah kalau ajk perempuan mandi sekali bilik mandi asrama tu luar kot takkan nak mandi sorang kan.

Selepas siap membersihkan diri, semua ajk pergi mengisi perut masing masing di bilik masakan. Tapi tak semua ajk sebenarnya iyalah sunbae tiga orang dengan c Michael tu takde lagi. Mandi kot eheheheh.

Selesai makan kami bergegas menuju ke dewan, sebab berapa minit lagi akan ada slot kerohanian malam so tak nak terlepas heheheh. Dalam perjalanan menuju ke dewan, muncul tiga sunbae yang berjalan ke arah yang bertentangan. secara tak sengaja mata aku tereye contact dengan taehyung cepat aku larikan pandangan.

'Harap la aku tak bertembung dengan dia lagi'.bisikku dalam hati yang sedang gugup dengan pandangan mata hazel tadi.

....

Skip《slot kerohanian》

POV AUTHOR

aktiviti pada malam itu adalah aktiviti pandu arah. Hah peserta sudah berada dalam kumpulan masing masing. setiap kumpulan akan di ketuai oleh dua orang ajk yang bertugas secara berpasangan...okay sis ulang BERPASANGAN.

Kalau ikutkan tadi sunji dengan areum. Bukan apa tadi cikgu mindy dah suruh pilih pasangan masing masing tapi dia tukar sebab kalau dua-dua perempuan kita tak tau apa bahaya dia.

Ajk serta kumpulan pandu arah

K1- JIN/CHRISTY
K2- JIMIN/ARA
K3-TAEHYUNG/SUNJI
K4-MICHAEL/ANNA
K5-CLAUSES/AREUM
K6-ROBIN/SOOYOUNG
K7-SAMUEL/HWAYOUNG
K8-ROWOON/ERRICA

Dan tiada lagi sebarang bantahan, kalau nak kena tengking cikgu mindy hah buatlah yer. Memang tak ada la yang mengeluh cuma yang sorang tu c sunji tu lepas je cikgu mindy tunjuk dia berpasangan dengan taehyung terus kaku jadi tunggul kat belakang taehyung tak gerak langsung.

Di astaka, cikgu arahkan kami bergerak ke kumpulan masing masing. AJK paling belakang dan duduk sebaris dengan peserta. nie nak kata dekat sangat tak juga tapi asal sebelah dia doh. korang memang nak sunji mati malam nie ke duduk dekat dengan orang handsome nie.

Cikgu baek memberi sedikit taklimat berkaitan aktiviti tersebut. selepas itu semua kumpulan dan ajk bergerak kedalam dewan menunggu giliran.

POV SUNJI

Aku yang dari tadi kaku sebab tak jangka semua nie. Keadaan peserta yang semakin riuh memasuki dewan. Setelah peserta berbaris seperti di depan astaka tadi. Aku yang berdiri bersebelahan dengan taehyung dari tadi, berjalan meninggalkan dia. Bukan apa nak tengok keadaan peserta jer kot la ada yang injured ke. Dan ya ada seorang bernama loona.

"S-sunbae, boleh bawa dia pergi base camp kaki dia krem nie".kataku yang lansung tak memandang ke arah mata hazel itu. Terus aku meninggalkan loona di hadapannya.

[OG]ANNOYING CRUSH [KIM TAEHYUNG]Where stories live. Discover now