1. I'll Be There

434 15 44
                                    

      Merhaba! Bu hikayeyi karantinada yazmıştım ancak sonradan devam edemediğim ve meşgul olduğum için kaldırmıştım. Yine de yayınlayayım da dursun dedim. Boş zamanım olursa eğer devam etmeye çalışacağım.

      Eğlence amaçlı yazdım bu kitabı. Çoğunlukla texting olacak ancak ileride normal yazılı şekilde bölümler de olabilir. Aşırı doğaçlama giriyorum bu hikayeye yüzden neler olacağından ben bile emin değilim. Klişe gelebilir ya da gelmeyebilir. Wattpad'de fazla takılmıyorum o yüzden emin değilim. Klişe ise de bu tür klişeleri seviyorum açıkçası.

     Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Acemiyim bu yüzden desteğinize ihtiyacım var biraz. Bu arada eğer yorumlara homofobik mesajlar bırakmaya çalışan birisi olursa sadece yorumu sileceğim. Kendini de beni de yorma yani. Bir de hikayede baya küfür var arkadaşlar, okuyacakların dikkatine.

     İyi okumalar! 


(15:05)

Adeta Animal Planet Amk

Melih: Lan, bir bakın hele bir şey diyeceğim. 

Nerede o aptal?

Oğuzhan: Söyle kanka buradayım.

Melih: Şaşırtıcı bir şekilde şu an senden bahsetmiyorum biliyor musun?

Bana senin kadar olmasın

Baya yayık bir aptal gerekiyor.

Oğuzhan: He o zaman ben gidiyorum. 

Daha kahvaltı edeceğim.

Formumu korumak için şu sıralar hep yoğurt yiyorum kahvaltıda biliyor musunuz?

Giray: Yayık ne ya?

Böyle küfür mü olur?

Dahiyi tercih ediyorum ben.

Melih: Kıçımın dahisi.

Tüm camı yere indirdin puşt.

Parasını ver.

Annem ağzıma sıçtı. 

Babam dün gece annemden fırsat kalmadığı için bir şey yapamadı.

Bu sabah o da bir posta sıçtı ağzıma.

Oğuzhan: Salatalık da iyi diyorlar ama sevemedim bir türlü.

Yüzde doksanı su.

Su yemek istesem buz atarım ağzıma.

Giray: Ya kardeşim rahat ol.

Ellerimle alıp takacağım ben o camı.

Hem sanki benim suçum ha. Sen dedin taş at geldiğinden haberim olsun diye.

Melih: sIÇTIĞIMIN ÇOCUĞU

Taş at dedim taş.

Çakıl taşı falan amk.

Kaya fırlattın bildiğin.

Giray: Düzgün konuş benimle sıçarım ağzına.

Ne değerli camın varmış, vereceğim lan parasını sakin.

Oğuzhan: En iyisi haşlanmış yumurta yapayım ya.

Tok tutar hem değil mi?

Melih, Oğuzhan'ı gruptan çıkarttı. 

Youth || bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin