Už tři hodiny trčí v autě, zatím se zastavili na dvou benzínkách pro jídlo a nějaké to pití, nečekali že cesta bude trvat tak dlouho, ale cítili že tam brzy budou. Když se přibližovali k lesu Linn se rozhlédla z okna a zaujala ji hloubka lesa, asi po dvou minutách nám Linnin přítel oznámil že už tam jsme a zaparkoval u krajnice. Za odvoz jsme mu poděkovali, vyšli jsme z auta a otevřeli jsme kufr, vzali jsme si věci které jsme si nabalili doma. Linn svého přítele políbila na rozloučenou, poté jsme se vydali temnou vyšlapanou hlíněnou cestičkou hlouběji do lesa, brzy jsme nalezli naši chatu, byl už večer a tak jsme se rozhodli že si věci odložíme a zapneme televizi. Po několika dalších minutách kdy jsme se bavili chtěla Linn napsat svému příteli že dorazili v pořádku, když však chtěla vytáhnout mobil z kapsy zjistila že si ho nejspíše zapomněla v autě.
Linn: Ty pičo, hej lidi, asi mám mobil u přítele v autě.
Evelynn: Nasere, co?
Evelynn si začne prohledávat kapsy, zjistí že mobil též nemá.
Evelynn: No, tak já ho taky nemám.. nemáš ho Ty?
Obě se podívaly na Ráju a Rája si začne prohledávat kapsy také.
Rája: No.. Jsme asi hodně v prdeli když řeknu že ho taky nemám, že?
Všichni se na sebe podívali a byli chvíli potichu.
Rája: Hej, nemáme je náhodou v taškách ?
Všichni kývli hlavou a rychle šli prohledávat tašky ale asi po třech minutách prohledávání to Evelynn vzdává, Linn a Rája stále prohledávají své tašky když se Rája začne usmívat.
Rája: Mám ho! Ale mám okolo 45% baterky... To stačí, ne?
Rája podává mobil Linn ale spadne mu na dřevěnou podlahu a všichni slyší prasknutí.
Linn: A sme v piči-
Linn mobil zvedne a povzdychne si úlevou.
Linn: Je to v cajku, zkurvila se ti jen část displeje.. Prozatím.
Rája: Začínám se cítit jak v nějakým lacinným hororu.
Všichni se zasmějí a Linn se rozhodne zavolat jejímu příteli, chvíli to vyzvání ale nakonec to její přítel zvedne.
Linnin přítel: Prosím?
*Krátký šum způsobený špatným signálem*
Linnin přítel: Haló?..
Linn: Zlato? Jsi tam?
Linnin přítel: Copak se děje, nemáte už spát?
Linn: Omlouvám se, zřejmě jsem si zapomněla mobil u tebe v autě naštěstí ho měl Rája tak jsem ti chtěla zavolat že jsme v pohodě došli.
Linnin přítel: Paráda, zítra se po tom tvém mobilu podívám už potřebuji jít spát- Dobrou noc, miluji tě.
Potom co zavěsili hovor se všichni připravili na spaní a šli do druhého patra, kde si všichni lehli na letiště udělané ze čtyř postelí.
ČTEŠ
ØɄⱤ ₴₮ØⱤɎ Ø₣ ₮ⱧɆ ₴łⱤɆ₦ ⱧɆ₳Đ
HorrorPlánovaný týden na chatě třech kamarádů se promění v týden zvláštních událostí po tom, co skupina zaslechne podivuhodné zvuky.. nářky.. dětský pláč a dospělý řev... Vydejte se s nimi na cestu a poznejte jejich plány, události a děsivé chvíle. Spolu...