Rája se probudí a zjistí že holky ještě spí, rozhodne se že udělá pro holky menší překvapení ve formě plněných toustů, využije svých plochých nohou a potichu dojde do kuchyně kde začne dělat plněné tousty. Linn ucítí vůni toustů, promne si oči a vydá se ven z pokoje, při odchodu zakopne o tašku plnou piva a vína, otočí svůj pohled na Evelynn aby se ujistila že stále tvrdě spí. Linn sejde potichu schody a sleduje Ráju jak dodělává zbytek toustů.
Linn: Čus pičus
Rája se otočí od toustů na Linn.
Rája: Dobré ráno třeba, že ?
Prohodí Rája arogantně a dá všechny tousty na jeden velký tác který následně položí na stůl ke kterému si přisedne a pokývne na Linn aby si přisedla také. Rája uždibuje toust mezitím co do Linn to padá jak němci do krytu. Mezitím co Rája dokončuje svůj první toust Linn už dokončuje svůj třetí a podotkne že Rája skoro vůbec nejí.
Linn: Proč žereš tak málo?
Rája: Nemám moc chuť na jídlo...
Linn: Takže nebudeš jíst ty zbylé dva, že?
Rája: Co Evelynn? ta jíst nebude?
Linn: Ještě spí, můžu teda?
Rája: Mhhm ne, potom jí to přinesu.
Evelynn probudí konverzace z kuchyně, promne si oči a jde se podívat do kuchyně, při cestě ze schodů ucítí náramnou vůni toustů a to jí přinutí zrychlit, všimne si že na tácu jsou poslední dva tousty. Následně si přisedne ke stolu.
Evelynn: Ahoj.. to jste mi toho teda hodně nechali...
Rája: Ještě si stěžuj, já měl jenom jeden.. To tady Xena bojovnice všechno sežrala. Buď ráda že máš vůbec dva.
Linn zaskočí drobky z toustu.
Linn: Kdo dřív přijde, ten dřív bere. Mňam do piči.
Linn vyprskne drobky mezitím co mluví s plnou pusou.
Rája: To si uklidíš vole.
Linn se ušklíbne na Ráju a zvedne se od stolu, dojde ke dřezu a umyje si ruce. Evelynn půjde zpět do pokoje podřimovat do postele, Rája se zvedne a odnese prázdný tác do dřezu, mezitím Linn rychle dojde ke stolu a drobky rozmetá všude do okolí kuchyně.
Rája: Tak seš piča!?
Oba se zasmějí, Rája se nakonec rozhodne to uklidit.
Linn: Ser na to, pak to vezmeme vysavačem.
Rája: Když už jsem to začal tak to dokončím.
Linn pomůže Rájovi s úklidem, mezitím co zaslechnou chrápání. Oba se rozhodnou jít do obýváku a pustit si film na Netlixu, asi po třech filmech se začne stmívat a zaslechnou divné dupání následované podivným zvukem rozhlasu vycházející z venku. Oba se na sebe ustrašeně podívají, vypnou televizi a jdou do pokoje za Evelynn.
Rája: Co to kurva je!?? Rája zašeptá
Zvuk se začne přibližovat a Evelynn se probudí když to vidí Rája tak jí ukáže prstem ať je ticho, pak všichni začnou poslouchat divné zvuky přibližující se k chatě, asi po pěti sekundách poslouchání se Rája rozhodne potichu odejít k oknu jestli tam něco neuvidí. Chvíli nic neviděl ale poté ho vylekali Krkavci a Rája uskočí dozadu. Zvuky se pomalu začínají oddalovat, všichni si oddychnou.
Evelynn: Co to bylo?
Rája: Nevím, nic tam nebylo vidět.. Ale znělo to divně.
Linn: Cítila jsem zadunění, čeho jsi se lekl?
Rája: Něco vylekalo houf ptáků, kteří potom vylekali mě.
Evelynn: Jak moc daleko to bylo?
Linn: Přibližně?..
Rája: Odhadoval bych to na 300 metrů..
Evelynn: Necháme to být, vyřešíme to zítra.
Ostatní přikývnou a lehnou si každý na svou část letiště, po chvíli všichni usnou.
ČTEŠ
ØɄⱤ ₴₮ØⱤɎ Ø₣ ₮ⱧɆ ₴łⱤɆ₦ ⱧɆ₳Đ
HorrorPlánovaný týden na chatě třech kamarádů se promění v týden zvláštních událostí po tom, co skupina zaslechne podivuhodné zvuky.. nářky.. dětský pláč a dospělý řev... Vydejte se s nimi na cestu a poznejte jejich plány, události a děsivé chvíle. Spolu...