4. Cesta do lesa 2. Část

64 10 1
                                    


Beep Beep 

Beep Beep

Beep Beep

Rája se natáhne na budík aby jej vypnul, stáhne deku z Linn a Evelynn, rázem se obě probudí. 

Linn: Takže, každý z nás si vezme vodu do pet flašky, něco k snědku a baterku.

Evelynn: Ty tam chceš být do noci?

Linn: Uvidíme co vše najdeme, hlavní je místo prozkoumat.

*Evelynn těžce polkne*

Linn se zvedne z postele, otevře skříň a vytáhne tři batohy. Dva hodí k posteli kde sedí Rája a Evelynn, Linn míří do kuchyně udělat jídlo na cestu. Rája s Evelynn se převlékli, až se oblékli šli za Linn do kuchyně, sedli si na barové židličky. Linn podává Evelynn Baterku, plastovou misku s jídlem a obyčejnou vodu ve flašce, to samé podá Rájovi.

Linn: Ještě si dáme jídlo které jsem mezitím udělala.

Linn podává talíře na kterých je chléb namazaný máslem a jahodovou marmeládou. Až všichni dojí tak se zvednou od stolu. 

Rája: Tak, jdem?

Linn: Samozřejmě.

Evelynn: mhhmh

Všichni vyjdou z chaty ven, Linn vytahuje mapu kde má označena místa kam se dostanou pěšky snadno.

Linn: Celkový "výlet" bude trvat dvě hodiny, nachodíme cca 5 kilometrů.

Evelynn: Jseš v pořádku?

Linn: Zatím ano.

Rája jen přikývne a čeká než začne vést celý trip.

Les mají okolo sebe, hned po východu z chaty stačí udělat pár kroku a jsou v lese. Zvuky ptáků, datel tluče do stromu a krásný vlhký vzduch. Z vyježděné cesty odbočí na vyšlapanou cestičku.

Linn: Rájo, ty půjdeš dva metry ode mne, Evelynn, ty taky. Budeme si hned po ruce, máme větší šanci že něco najdeme.

Rája s Evelynn jen přikývnou a dají se do formace dva metry od sebe. Sem tam slyší bručet jelena, krkavce dělat rámus ale stále nenašli nic podezřelého. V lese jsou už 20 minut, pomalu jim ubývá na světle, z ničeho nic se Rája zastaví, Linn se otočí za Rájou.

Linn: Máš něco? *Lehce zvýší hlas*

*Rája naznačí aby Linn přišla blíž*

Linn se rozhlédne a uvidí 4 ulomené stromy, každý v jiné výšce.

Linn: No ty vole, než jsme sem jeli tak jsem dva týdny před tím hlídala počasí, zda-li bude bouřka nebo ne, nic takového nebylo jen většinou ranní přeháňky..

*Rája pokrčí rameny*

Linn: Jdeme dál.

Jdou zpět do formace a pokračují po cestě, Linn zahlédne v dálce posed se stříškou.

Linn: Máte hlad ? Nedáme pauzu? *Křikne*

Rája: Ok

Evelynn: Joo..

Všichni se vydají k posedu, odloží si batohy a vytáhnou pití, Linn jako ten největší nenažranec vytáhne svačinu.

Evelynn: Zase budeš žrat?

ØɄⱤ   ₴₮ØⱤɎ   Ø₣   ₮ⱧɆ    ₴łⱤɆ₦   ⱧɆ₳ĐKde žijí příběhy. Začni objevovat