Společné sledování výhledu z okna pomine v moment kdy se Linn otočí směrem k Rájovi a Evelynn.
Linn: Řekla bych že je to pryč.
Rája: Asi máš pravdu, ale radši bych byl potichu furt.
Rája stále drží upřený pohled z okna do lesa, Linn poukáže na letiště a následně si na něj sedne spolu s Evelynn. *Postele trošku zaskřípají* Rája se lekne a nepříjemným pohledem ukáže abychom byly potichu, otočí se zpět k oknu a ješte chvíli se dívá.
Rája: Mám pocit jakoby tam něco bylo.. *zašeptá*
Rája zamhouří oči a něco zahlédne.. lekne se a zakopne o svoji nohu padajíc na zem.
Linn: Co ti tak ujebalo? *zašeptá*
Rája: Ten strom.. s..se pohl...
Linn se podívá na Evelynn, vstane z postele a poohlédne se z okna.
Linn: Nic.. tam nevidím..
Linn: jsi si jistý že tam něco opravdu bylo?, přece tě minule vylekali ptáci..Rája: Tohle.. nebyli ptáci.. Fakt tam něco je!
Linn zvedá Ráju ze země když v tom si periferně všimne pohybující se zvláštní siluety, když už je Rája skoro na svých nohou, Linn se zaměří na siluetu která je podivně blíže.Linn: Co.. to.. JE?! *šokovaně ze sebe vysype*
Evelynn svoji pozornost zaměří na Linn. Rája se Linn vytrhne a rychle zavře okno..
Rája: KUCHYŇ, HNED!
Všichni sbíhají schody do kuchyně když v tom Linn zakopne, nestihne se chytit zábradlí a sjede schody po prdeli. Přitom smete oba dva a všichni sjedou na hromadu.
Všichni se zvednou a dokulhají na barové židličky, poohlédnou se na sebe a dostanou záchvat smíchu.
Po chvíli se vzpamatují..
Evelynn: Co tam bylo?
Linn: Strom určitě ne, nebo stromy jo.. ale tohle, strom nebyl...
Rája kývne na souhlas s Linn a ošije se kvůli mrazu co mu přejde po zádech. Linn si všimne drnčících skleniček na lince, beze slova poukáže na skleničky se ztuhnutým pohledem.
Evelynn: Jsme tu vůbec v bezpečí?!! ProSíM MÁm stRaCH!!
V rychlosti Rája zacpe Evelynn rukou pusu.
Rája: Shhh..! *zasyčí*
Skleničky o sebe čím dál silněji drnčí a vydávají cinkající zvuky, jedna sklenička díky dunění které se přemění na vibrace, spadne přímo vedle Ráji a roztříští se.
Dunění utichne.. div ne přestane.. Náhle se rozezní zvláštní variace vysokých tónů. Všichni se popadnou za hlavu se snahou si zacpat uši kvůli vysoké zvukové frekvenci.
Rája ztratí stabilitu, skoro spadne na střepy ale stihne se zachytit o pult, Evelynn si všímá jak z Rájových uší pomalu teče krev.
Evelynn: MUsÍ.. tU býT ...mísTO KDE Se sChOvaT ! *snaží se přeřvat vysokou frekvenci o 1200Hz*
Rájovi se zavírají oči a vrávorá na pult, z pultu na střepy ho stáhne většina jeho váhy na barové židličce. Linnin mozek nedává tak vysokou frekvenci, její tělo na to zareaguje vynuceným zvracením a následně omdlí.
Omdlela na pozvracenou linku a díky zvratkům sjela na zem, Evelynn pomalu slezla z barové židličky a postupně jí to táhlo k zemi...
Uběhla 1 hodina..
Uběhly 3 hodiny..
Uběhlo 5 hodin...
(Kapitoly budou vycházet průběžně jak to jen půjde. Pozn aut.)
ČTEŠ
ØɄⱤ ₴₮ØⱤɎ Ø₣ ₮ⱧɆ ₴łⱤɆ₦ ⱧɆ₳Đ
HorrorPlánovaný týden na chatě třech kamarádů se promění v týden zvláštních událostí po tom, co skupina zaslechne podivuhodné zvuky.. nářky.. dětský pláč a dospělý řev... Vydejte se s nimi na cestu a poznejte jejich plány, události a děsivé chvíle. Spolu...