Capitol 1

11 0 0
                                    

Aixx, l'institut,  quina cosa mes horrorosa.
I la veritat, tothom que digui qua va ser super guay...MENTEIX
Quan ets una nena de 11 anys, que has estat tota la teva vida a una escola.. a la que li direm Escola Pública Malrubí, realment quan entres a un institut on hi ha gent que et supera per 5 caps, t'espantes.
Per moltes ganes que tinguis de començar l'institut, 5 minuts abans, quan estas caminant cap a l'entrada, estas tant nervios que, jo, encara no se com no em vaig pixar a sobre.
Va començar fa 5 anyets, el dia 22 de Setembre del 2016, sino vaig errada.
I jo no era gens atractiva en aquell moment, de fet desde els 8 fins ara que soc molt lletga.
Era baixeta i primeta, amb la cara molt xupada, com acostumava a dir la meva mare, amb cabells arrisats, encrespats i marrons, amb les dents de cavall i l'unica cosa que era bella en mi apart de l'interior, que anava per dies, eren els meus ulls, verds, marrons, blaus i una mica grocs.
De fet els podreu observar mes tard.
Doncs bé entrant per la porta amb la meva amiga Rosaura, la qual era alta prima i rossa amb els ulls blaus, es a dir el model de bellesa, vam compendre que res era tant emocionant com el que estavem vivint, ni tant terrible, deixavem anar l'infantesa, alla coneixeriem gent nova..nois nous i suposo que aixo es el que em va preocupar més,  ja que m'havien dit que al institut es perdia la virginitat, i si a mi ja em feia fastic veure gent petonejanse imagineu que era per mi en aquell moment el contacte fisic.
Vam creuar la porta i en aquell moment la meva vida va canviar de cop.

La noia dels ulls color mentaOnde histórias criam vida. Descubra agora