Úvodní kapitola

108 5 0
                                    

***

   Claire otevřela oči.
   Ocitla se v temnotě. Chvíli zůstala vyděšeně stát a pak se začala rozhlížet kolem sebe.
Pořád neviděla nic jiného, než černočernou tmu. Po chvíli se Claire podívala dolů. Ještě jakž takž rozpoznávala své ruce. Ale to bylo všechno. Jen tma a ohlušující ticho. Byla ve tmavém, zvukotěsném prostoru. Rozkřičela se. Nic. Claire neslyšela ani svůj křik, ani tlukot jejího srdce či zrychlený dech. Stála tam a nevěděla, co si počne.
   Nakonec se dala do pláče.

***

   Claire to připadalo jako věčnost, když se za ní náhle ozval něčí hlas, který to strašidelné ticho prolomil.
   ,,Neboj se."
   Byl to mužský hlas. Byl zvonivý, ale dutý, až kovový. Claire se prudce otočila za hlasem. Pár metrů od ní stál ve sloupu světla zvláštní muž. Byl dost vysoký na to, aby se už tak dost malá Claire  cítila ještě menší a bezbrannější než obvykle. Vypadal, jako by měl kůži z kovu. Měl rudé oči, dlouhé bílé vlasy až do pasu a obnaženou svalnatou hruď pokrytou rudými čarami. Tvářil se velmi vážně a šel z něj strach.
   Claire o krok odstoupila.
    ,,Nemusíš se ničeho bát. Jsem Atrey, Bůh osudu." Jeho hlas vydával ozvěnu rozprostírající se v temnotě všude kolem ní. Claire byla vyděšená a jen tam stála a tiše vyčkávala.

   Pojď sem, malá Claire."
Co po mně ten muž chce?? Claire se pořád tvářila trochu vyděšeně a nesměle, ale bála se neuposlechnout a tak šla pomalu k tomu muži.
   ,,Tvým úkolem bude střežit bránu do Magana. Budeš jednou ze tří kněžek."
Claire na něj jen nechápavě hleděla. O čem to mluví? Co je Magan? Proč zrovna já? Vůbec mu nerozumím...
Atrey však pokračoval.
,,Rin, tvůj nový společník, ti vše vysvětlí."
   Po té se na ni trochu strašidelně, ale na jeho poměr docela přátelsky usmál. Claire mu to slabým úsměvem opětovala, ale pořád ještě neřekla ani slovo.
,,Dej si ale pozor. Nesmíš nikdy toto místo opustit. Jinak světy splynou a historie se bude opakovat."
   To řekl, potom luskl prsty a zmizel. Claire se najednou propadla půda pod nohama a temnota kolem ní zmizela.

Tohle je moje první knížka. Tak bych vás chtěla poprosit, abyste byli trochu shovívaví.😅
Pokud vás ale příběh zaujal a chtěli byste pokračování, budu ráda, když napíšete do komentářů a dáte hvězdičku.
Děkuji.

Suri❤️

Brána do MaganaKde žijí příběhy. Začni objevovat