~{6}~

1.4K 86 51
                                    

Whatsapp

Jungkook:Özür dilerim. Berbat bir insanım seni çok üzdüm lütfen beni affet. Birdaha karşına çıkmıycam sehun ile mutluluklar dilerim....

....

Bu mesajından sonra onu hiç görmemiştim. 2 hafta geçmişti. Jk bana bu mesajı atmıştı ve ortadan kayboşmuştu. Sehun ile sevgiliydim. Ama tam mutlu değildim. Evet ilk hafta çok güzeldi ama sonra vicdan azabım fazlasıyla arttı ve şuan Kendimi kötü hissediyorum. Dediklerim iğrenç şeylerdi. Jknin kendine zarar verdiğini düşünmek bile beni üzüyor. Ne ara onu bu kadar önemser oldum. Bilmiyorumm. Galiba vicdanım acıdığı için evet evet. Vicdanımdan. Ah kimi kandırıyorum basbaya önemsiyorum. Daha fazla dayanamayıp okul çıkışı evine gitme kararı aldım.

Sehun:Sevgilim dalmışsın.

Lisa:Ah evet.

Sehun:İyi misin.

Lisa:İyiyim. Ben bi kızların yanına gideyim.

Kantine indim.

Lisa:Kızlar jungkooktan bi haber var mı?

Jennie:Jknin birkaç arkadaşı evine gitmiş ama kapıyı açmamış. Evinde olabilir ama kimseye kapıyı açmıyor.

Lisa:Offf okul çıkışı evine gidicem.

Jisoo:nE
Rose:nE
Jennie:nE

Lisa:Napıyım Korkuyorum Jungkook 2 haftadan beri ortalıkta yok başına birşey gelmiş olabilir.

Rose:Sen varya kesin jkyi seviyorsun sehun falan mazide kaldı.

Lisa:Yok öyle birşey.

Jennie:Jkyi sevdiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.

Lisa:Ay yine başladınız saçmalamaya.

...........

Okuldan çıkmıştık. Taksiye binip Jknin evinin adresini verdim. Evinin adresini Taehyungdan aldım. Eve geldim. Zili çaldım. Açan olmadı  kapıyı tıkladım yine açan olmadı.

Lisa:Jungkook beniimm,Lisa
Lütfen kapıyı aç
Pişmanım
Dediklerim çok ağırdı
O anlık sinirle dedim
Kaç haftadır yoksun
Korkuyorum....
Sana birşey oldu diye korkuyorum
Haklısın kızmakta haklısın yaptığın şey saçmaydı ama sana bu kadar kaba bir şekilde kızmamalıydım.
Kapıyı aç konuşalım.

Hala kapıyı açmamıştı

Lisa:Eğer bana biraz olsun değer veriyorsan bu kapıyı açarsın Jungkook.

Aniden kapı açılmıştı. Şok olmuştum. Jungkook resmen çökmüştü. Göz altları mosmor ve şiş. Evi sanki savaş çıkmış gibiydi. Ne var ne yoksa kırmış dağıtmıştı. Yüzünde,kollarında ve elinde yara izleri vardı. Onu böyle görmek içimi parçalamıştı.

Lisa:Naptın sen!

Jungkook:L-lisa ben ö-özür dilerim

Lisa:Hala özür diliyor asıl ben özür dilerim ah tam bir aptalım tam bir aptalım bu halin ne. Hepsi benim yüzümden. Lanet olsun.

Jungkook:Şşş i-iyiyim ben

Lisa:JUNGKOOK YANIYORSUN SEN Ateşin varr. Ahh gel bakayım.

Jungkooka destek vererek salondaki geniş koltuğuna yatırdım. Hemen içeriden su ile havlu getirip başına koltuk altına her yerine koydum.

Jungkook:Ü-üşüyorum. Battaniye

𝐿𝑖𝑠𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑂𝑏𝑠𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin