Uyandığımda jk yatakta dikleşmiş bana bakıyordu.
Jungkook:Gitmemişsin.
Lisa:Gidecektimde uyuya kalmışım. Nasıl hissediyorsun?
Jungkook:Buda sorumu mükemmel. İlk kez bu kadar rahat uyudum. Çok iyiyim.
Lisa:Tamam o zaman hadi okula gidelim.
Jungkook:Sen git ben sonradan gelirim.
Lisa:Neden?
Jungkook:Sevgilin görürse yanlış anlar hem zaten sende bunu istiyordun.
Lisa:Ah evet ben gidiyorum o zaman.
Jungkook:Tamam okulda kahvaltını yap
Lisa:Tamammm
Nedensizce garip hissediyordum jk ile gitmeye alışmıştım. Okula geldim. Sınıfa çıktım. Hemen yanıma koştular.
Jennie::Jungkook okula geldi nasıl ikna ettin?
Rose:Dün ne yaptınız?
Jisoo:Nasıl geçti?
Lisa:Sizede günaydın.
Jennie:Ahh anlat hadi çok merak ediyorum.
Lisa:Gittiğimde aşırı ateşi vardı elleri yara içindeydi evinin her yeri dağınıktı. Bende işte ateşini düşürmekle uğraştım yaralarına pansuman yaptım. Evini toparladım falan sonrada şey...
Rose:Ney
Lisa:Ee evinde kaldım çünkü çok yorgundu. Yatağına yatırdım sonraa şeyy...
Jisoo:Neyyy
Lisa:Yanımda kal dedi. Uyuyunca yanından gidecektim ama uyuyakalmışım
Rose:OHA
Jennie:ÇÜŞ
Lisa:YUH
Jisoo:Birlikte mi uyudunuz
Rose:Çok romantikkk
Jennie:Lisa aşık olmuşşş
Lisa:Yine başladınız
Jisoo:Kızım kabul et artık,sehun falan yalann
Lisa:Ders başlıcak hadi sıralarınıza
Rose:Kaç hemen.
Sırama oturdum. Artık yanımda sehun oturuyordu.
Sehun:Günaydın sevgilim.
Lisa:Günaydın sehun.
Belimden tutarak beni kendine yaklaştırdı. Normalde bu haraketine sevinmem gerekirken nedensizce rahatsız olmuştum. Belki de rahatsız olmamın sebebi çaprazımızda oturan jungkook'un sehuna olan nefret ve acı dolu bakışlarıdır.
Sehun:Nasılmış benim sevgilim.
Lisa:İyiyim de hoca gelecek şimdi.
Sehun:Ah tamam.
Öğle tenefüsüne girdik. Jungkook sınıftan hiç ayrılmadı. Kantine bile gitmedi sabahta birşey yememişti. Kafasına sıraya koymuş sehun ile beni görmemek için öylece uyuyordu. Yada uyuyormuş gibi yapıyordu. Kantine gidip hızlıca kahvaltı yaptım sonrasında birkaç atıştırmalık ve jknin sevdiği çilekli sütten aldım. Sınıfa çıkıp sırasına koydum. Koymamla başını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐿𝑖𝑠𝑘𝑜𝑜𝑘 𝑂𝑏𝑠𝑒𝑠𝑠𝑖𝑜𝑛
Fanfiction~Lisaya fazlasıyla takıntılı olan bir adet Jungkook. ~Jungkooktan nefret eden bir adet Lisa ?Acaba bu ikili neler yaşayacaklar? Bol entrikalı bir kitap. Bir şans ver bence🎆