Zus?

41 1 0
                                    


De Ghost Rockers renden zo snel mogelijk naar Alex. "Hey, laat hem met rust!" schreeuwde Jonas naar de jongens die bij Alex stonden.

"Zijn je vrienden hier om je te redden?" spotte een van de jongens. "En waar is je tweelingzus? Zou ze je niet moeten komen helpen?"

"Tweelingzus? Ik heb geen tweelingzus," zei Alex, in verwarring.

"Wat zeggen jullie allemaal?" vroeg Mila, verward. "Jij bent toch Alex De Coninck, of niet?"

"Ja, hij is Alex De Coninck," bevestigde Charlie. De jongens dropen af.

"Waar hadden ze het over? Heb ik echt een zus?" vroeg Alex, nog steeds verward.

"Ja, dat wisten wij ook niet," zei Mila. Op dat moment ging de bel, en Charlie en Jimmy hielpen Alex in de lift. Ze gingen met zijn drieën naar theaterles.

In de theaterzaal hielpen Charlie en Jimmy Alex op de tribune en gingen naast hem zitten. Ze zagen Jules binnenkomen, en het was duidelijk dat hij had gehuild. Hij koos ervoor om ver weg van Alex te gaan zitten. Mevrouw Van der Donck begon de les.

"Het is fijn dat je terug bent, Alex, en dat het goed met je gaat," begon ze, "maar kan je aan je klasgenoten uitleggen wat er is gebeurd?"

"Ik weet eigenlijk niet precies wat er is gebeurd," zei Alex.

Charlie nam het woord: "Alex is zijn geheugen kwijt, zoals ik in de vorige les al had gezegd."

Mevrouw Van der Donck verontschuldigde zich: "Sorry, dat was me even ontschoten."

"Maakt niet uit," zei Alex, enigszins verlegen. Na de theaterles was het tijd om naar huis te gaan. De vrienden maakten zich zorgen over de verwarrende situatie rond Alex en hoopten dat ze snel meer duidelijkheid zouden krijgen.

Sorry dat het zolang geleden is en nog wat korter maar ik heb veel dingen te doen voor school

Never forget youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu