~Bu Bölümün yayınlanma tarihi: 15.05.2020 ~
Kim Jisoo
Trafikte kilide takılı kalmıştık , sanırım ileride kaza yapmışlardı ve hala ambulans gelmemişti . Bir dakika , BİZDE DOKTORUZ AQ !
js : Lan biz doktor değil miyiz ?
jen : Siktir ! Kalkın çabuk !
Hemen kemerlerimizi açıp , oraya doğru olabildiğince hızlı yürümeye başladık . Kaza yerine gelmiştik ama insanlar etrafını sarmıştı , ortaya zar zor geçtik biz arabanın altında kalanları çıkarıyorken Lalisa etraftaki insanları uzaklaştırmaya çalışıyordu . Jennie'ye arabada ki ilk yardım setini getirmesini söyledim , yaralılar 5 kişilik bir gruptu 3 kız 2 erkek vardı . Bir kız çok yaralanmamıştı sadece pansumana ihtiyacı vardı . Chae'ye gözlerimle kızı işaret ettim oda kafasını sallayıp kıza ilerledi ve pansuman yapmaya başladı . Tabi o sırada jennie ilk yardım setini getirmişti , hemen ortaya koyup açtım . Hemen kızın karnını açtım , karnına arabanın kırılan camları girmişti ve sol taraftaki gerçekten çok büyüktü . Büyük ihtimalle camı şimdi çıkarırsam çok kan kaybedecekti bu yüzden çıkarttığımda hemen dikiş atmaya başlamalıydım . Küçük parçaları çıkardıktan sonra işte o kısma gelmiştim hızlı olmam gereken kısma , hemen karnında ki parçayı çıkardım ve yanımda hazır duran iğneyi alıp dikmeye başladım , işte oldu . Kızlarda göz gezdirdim , Lalisa ve Jennie erkekleri yapıyordu Chae ise o kıza pansuman yapmayı bitirmiş diğeriyle uğraşıyordu .
İşte biz harika bir ekiptik , o sırada siren seslerinin duyulması ile içi çekip kenara geçtik. Ambulandan çıkan sağlık görevlileri bizi görünce şaşırmadılar , neredeyse tüm hastaları biz kurtayorduk . Ambulansın içinden çıkan Jin kyong ile gülümsedim , oda yanımıza doğru ilerlemeye başlamıştı .
jin kyong: Artık sizi görmeye alıştık herhalde , görmeyeli nasılsınız noona
jisoo : İyi , sen ?
Jin kyong : İyiyim , sizi gödüm daha iyi oldum . Neyse görüşürüz götürmem gerek hastalar var
jisoo : Görüşmek üzere
jin kyong : Siz böyle devam ederseniz 3 günde bir görüşürüz
jisoo : mhjbfcpş hadi git seni bekliyorlar
jin kyong: Bay bay
jisoo : Bay bay
Jin kyong da gidince kızlarla arabaya doğru ilerlemeye başladık , durum ben size bizi tanıtmadım dimi . Ben Kim Jisoo Onlar Lalisa Manoban , Park Chae Young ve Jennie kim , özel seoul hastanesinde "Tek Kız 4 Genel Cerrah " 'ız . Biz universite 1'de tanıştık , tanışmamızdan bir kaç ay sonrada ev arkadaşı olduk , daha sonrada kardeş . Hastanede bizim diğer doktorlardan ayrı bir odamız var , bir de tüm doktorlara özel olan bir oda ver . Biz genelde kendi odamızda takılırız ama diğer doktorlarla takılmayı daha çok severiz . Evin görüş açımıza girmesi ile arabayı yavaşlattım ve park ettim , çantamda anahtarı ararken telefonuma mesaj gelmesi ile oraya dikkatimi verdim ve mesaja baktım .
Gönderen : Doktor Byun
Jisoo unutma yarın nöbetçi sizsiniz
Gönderen : Jisoo
Tamam doktor byun
Kafamı kızlara çevirip konuşmaya başladım
jisoo : Unutmayın yarından itibaren nöbetçi biziz
chae : Tamam jisoo
Evin anahtarını sonunda bulduğumda kapıyı açtım ve içeri girdik , üzerimizi değiştirip mutfağa doğru ilerlemeye başladı . Bu arada nöbetçilik ne miydi ? Nöbetçilik 3-4 gün veya en fazla 1 hafta hastane de kalıp gece hastalara baktığın süreç . Neyse , adımlarımı buzdolabına yöneltip köfte , patates ve pilavı çıkardım . Mikro dalgaya attıktan sonra içecekleride doldurup masaya koydum ve içeri geçtim . Kızların yanına oturdum , ama oturmamla mikro dalganın sesi gelince zamanlamasına lanet edip ilerlemeye başladım tabi bir yandanda kızları çağırarak . Hepimiz masada ki yerimizi alıp yemeğimizi yemeye başladık , bende bu sessizliğe dayanamayarak konuşmaya başladım .
js : Kızlar saçlarınızın renginden sıkılmadınız mı ?
ls : Aslında haklısın , değiştirsek sizce de güzel olmaz mı ?
jen : Kızlar saç boyamayı çok sevmediğimi biliyorsunuz.
chae : Ah jenjen o zaman şu geçen internetten gördüğümüz gibi yaparsın
js : Evet o sana çok yakışır
ls : Evet , lütfeeennn ~~
jen : Sizi mi kıracağım ? Boş bir zamanda gideriz yaparız olur mu ?
ls : Yes be!
chae : Lalice sen ne yapacaksın ?
ls : Bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa oda turuncudan sıkıldığım
js : Ben sadece kestiririm ve kahkür bırakırım belki
jen : Benimkini biliyorsunuz zaten
chae : Bende kahve renginden kurtulmak istiyorum
js : Kkkkkkk tamam hadi yiyin ve uyuyun , biliyorsunuz uykunuzu iyi almanız lazım
Onlar da beni başıyla onaylayıp boş tabaklarını alıp bulaşık makinesine doğru ilerlemeye başladılar , bende arkalarından onları takip ettim tabağımı ve bardağımı alıp . Yerleştirdikten sonra birbirimize iyi geceler dileyip kendi odalarımıza gittik . Bende kafamı yastığıma gömüp kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım . Enerjimizi iyi almamız gerekiyor sonuçta ...
~ 736 kelime ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rainbow Love ( BTS-BP)
AcakBizim Aşkımızın Üzerine Konulmuş Bariyer Geçilebilecek Miydi ?