Каринтин бол бидэнд олдож байгаа эрдэнэс. Энэ яг л Эрвээхэйн нөлөө шиг гэж би хэлнэ. Яагаад вэ гэж үү?
Бид хамгийн чухал зүйл болох өөрийн болон хайртай хүмүүсийнхаа эрүүл мэндийг хамгаалж байна. Залуучууд болон өсвөр үеийн бид Каринтиныг ашиглан өөрийгөө хөгжүүлж мэдлэгийн цар хүрээгээ өргөжүүлж мөн сурахыг хүсдэг зүйлсээ сурж , бие бялдар даа анхаарах гээд энэ хугацаанд их үр дүнтэй өнгөрөөгөөрэй гэж хүсэж байна.
Ингээд миний бие энэ хугацаанд юүг шинээр туршиж суралцсан талаараа ярихдаа таатай байна.
° Мэдээж энэ хугацаанд хамгийн чухал нь Бужо/Bujo ( Төлөвлөгч дэвтэр) минь байлаа. Яг л баруун гар шиг бүгдийг эмх цэгцтэй хийж марталгүй амжуулахад минь тусалдаг . Бас Кпоп дэвтэр/ Kpop journal хөтлөхийг оролдож үзсэн. Энэ нь их сонирхолтой байсан ч надад 2 дэвтэр зэрэг хөтөлж тэмдэглэхэд хэцүү байсан учир Хамтад нь нэг дэвтэр болгон тэмдэглэж байгаа.
° Үнэхээр оролдож үзсэн дээ, сонирохсонд оо их баярлаж байгаа нэг зүйл бол Ролэплэйр/ Poleplayer юм. Энэ ёртөнцөд юү ч мэдэлгүй хөл тавьсан ч мундаг ролэ нар маань их сайханаар угтаж аваад уусган шингээсэн . Анх би чинь өөрийн ролэ/ дүрээ ч мэдэхгүй хүн орсон байдаг юм. Гэтэл одоо өөрийн дүрдээ ( Сунми 92л ) дурлачихсан. Зарим үед энэ ертөнцөд бидний амьдарч байгаа орчноос илүү амьд харилцаа байгаа мэт санагддаг шүү.
° За дараагийнх нь та нар бараг бүгд л ном уншиж байгаа байх дөө. Тийм их биш ч энгийн үеээсээ илүү номнуудыг Уншсан номыг жагсаалтанд аа нэмсэн шүү.
° Энэ бүр хайр К-Драма үзэх ♡
Кпопэр дээрээ К-Драмачин гэх Цолыг нэмэхээр хичээж л явна. Одоо Хаан: Мөнхийн эзэн / The King: Eternal Monarch- ыг үзэж байна даа. Надад бол Вав кино сайт их таалагддаг. яагаад гэвэл ихэнхи драма нь хадмал орчуулгаар ордог учраас нэг драма дуусгахад л 10 гаруй үг цээжилчихсэн л байдаг.° Хх мэдээж турах оролдлого хийсэн боловч Таргалсан байдаг юм. ¡,¡
Заа дараагын партаар та бүхэндээ Каринтинаар юү хийж болох, яаж сонирхолтой байх талаар олон гого юм оруулах болохоор та нар минь хайрлаад өгөөрэй💜
Мөн өөрийн Каринтины түүхээс хуваалцаарай🌧🦋