Gdy poszłam do łóżka, zobaczyłam Shadow'a. Czekał aż przyjdę.
Raven- H-Hej Shadow...
Per.Shadow- Hej... choć sie położyć
Podeszłam dysząc do łóżka i powoli na nie wskoczyłam. Położylam się i zamknęłam oczy...
Nagle zrobiło mi się ciepło bardzo...
Zerknęłam za siebie i zobaczyłam, że Shadow się do mnie tuli. Zaczerwieniłam się..., ale szybko usnęłam.//TIME SKIP- 8.47//
Obudziły mnie okropne wrzaski.Dobiegały z miejsca gdzie spałam...
Słuchalam uważnie całej rozmowy, a wyglądała o tak:,, Per.Drako- Jak ty mogłeś z nią spać !!! To jest nasz zawszony wróg!!!
Per.Drako- * uderza Shadow'a pięścią*
Per.Shadow- Ja z nią spałem bo ją kocham, a nie to co ty!!! Uganiałeś się za jakimiś innymi, a Raven?! Ją zostawiłeś na pastwę losu!!! Na początku myślałem, że jesteś dobry, ale sie terax przekonałem jakim jesteś CHAMEM!!!"
Tyle usłyszałam z rozmowy...
Otarłam łzy łapą.Raven- * Sprawiłam tyle problemów w życiu...*
( Taka jedna rzecz: Ja co jakis czas zmieniałam sie w Demona )
Właśnie to się teraz ze mną stało...Zdziwiło mnie to, że przecież Drago zabrał mi moce🤯🤯🤯.
//TIME SKIP-1 DAY LATER//
Do kryjówki przybył francuski lekarz, którego przywołał Drago, choć nie umiał mówić po francusku.
Wiedział on, że ja umiem gadać w języku lekarza, więc miałam tłumaczyć 😑Per.Doctor- Bonjour, je suis médecin-
( Witam, jestem lekarzem )Raven- Bien- ( Dobrze )
Per.Doctor- Qu'arrive-t-il à mon patient?- ( Co sie dzieje z moją pacjętką? )
Raven- J'ai eu du sang prélevé il y a 3 jours et je me sens mal ...- ( Miałam pobieraną krew 3 dni temu, i się źle się czuję )
Per.Doctor- Je vais bien vous examiner- ( Już ciebie zbadam )
// TIME SKIP 10 MINUTS//
Badania wykazały, że byłam mocno osłabiona przez pobieranie krwi z mocami...
Drako zrobił sobie projekt, który wykazywał jak wszczepić krew do swojego organizmu.
//TIME SKIP- 4.00//
Shadow nagle mnie obudził.
Raven- Shadow... czego chcesz tym razem...
Nic nie mówiąc uwolnił mnie od maszyny, gdyż zdołał ukraść Drakowi klucz...
Raven- Dzięki bardzo!!!
Per.Shadow- Ciii, żeby nikt mas nie usłyszał
Per.Shadow- Choć za mną, tylko po cichu
Raven- Okey, ale gdzie i po co idziemy???
Per.Shadow- Idziemy do jakinii Draka ukraść jego plany wszczepienia sobie twojej bioniki, a potem uciekamy z tej rudery...
Raven- Ok...
CZYTASZ
Zaginiona Wilczyca
ActionJest to książka akcji. Opowiada o 12-letniej Raven i jej koledze Shadow'ie. Zostaje ona porwana przez jej byłego chłopaka, ale przeżywa wiele strasznych oraz zabawnych przygód.