PART 1

2.4K 188 10
                                    

[ DI GUDANG ]

" bila kau mahu selesaikan hutang kau " jaemin bertanya sambil mengacu pistol yang dipegang olehnya kearah seorang lelaki yang berumur dalam lingkungan 40- an.

" saya janji saya akan bayar minggu depan " lelaki itu menjawab dalam nada ketakutan .

" minggu depan , tak habis - habis dengan minggu depan kau " jaemin tersenyum sinis dan mengacukan pistol pada kepala lelaki itu.

" kalau macam tuh aku jual anak perempuan aku pada kau " cadang nya dalam nada ketakutan.

" anak kau ?" jaemin menarik balik pistol yang diacu olehnya tadi . " aku mahu gambar nya " minta si jaemin.

" ini dia Kang Hayoung " lelaki itu menunjukkan gambar anak nya pada Na Jaemin . " baiklah aku setuju , haechan , chenle , renjun bawa dia nih balik . jeno jisung aku nak kau selidik tentang hayoung " arah si jaemin pada kawan - kawannya.

" baiklah"

( kang house )

" appa dengan eonni nak pergi mana " hayoung menanya kerana dia melihat ayahnya bawa bagasi yang penuh dengan pakaian.

" kitorang nak keluar dari korea , kau duduk dekat rumah . jangan pergi mana-mana " arah bapa nya dengan nada membelakangkan hayoung. 

Hayoung hanya melihat bapa dan kakak nya pergi meninggalkan nya keseorangan .

Jaemin pov

" jaemin ini maklumat tentang Kang Hayoung yang kau minta dari aku dengan jisung " jeno meletakkan fail yang dipegang olehnya dia atas meja kepunyaan Na jaemin.

" ok baiklah " jaemin mengambil fail itu sambil membelek isi yang ada dalam fail tersebut .

" jaemin , kang taemin sudah lari keluar dari korea " renjun memberitahu jaemin .

" aku tak kesah " jaemin membaca maklumat tentang kang hayoung .

" kang hayoung adalah seorang pelajar dari sekolah seuli budak dari kelas 5-1.  Hayoung budak paling pandai dan cantik di sekolah " jaemin membaca info itu dengan sangat kuat.

" jadi dia sekolah dekat sekolah kita " jaemin tersenyum sinis.  " hayoung itu budak Kelas aku dengan jeno " tiba - tiba haechan bersuara .

" aku mahu korang perhatikan setiap langkah hayoung . FAHAM "

" nae"

" kau akan jadi milik aku sorang sebab ayah kau dah jual kau dekat aku " bisik hati jaemin dan mengukir senyuman pada gambar hayoung

End pov

Skip…

Bermula pada hari itu , hayoung rasa macam ada orang perhatikan dia dan mengekorinya .

" kenapa aku rasa macam ada orang ekori aku " bisik hati hayoung . hayoung berjalan dengan sangat laju lalu masuk kerumah dan mengunci pintu rumah .

Sudah seminggu jaemin dan rakanya memerhati dan mengekori nya . Jaemin mengambil keputusan untuk menculik hayoung pula.

" aku nak kau culik hayoung , aku dah malas nak ekorinya lagi " jaemin menyuruh rakannya menculik hayoung .

Jam sudah menunjukkan pukul 12 malam . Hayoung berjalan pulang kerana dia baru selesai kerja . hayoung berkerja sambilan di sebuah kedia runcit .

Hayoung pov

Aku terasa macam ada orang sedang mengekori aku. Setiap kali aku pandang kebelakang tiada orang.  Tapi masa aku padang buat kali yang ke 3 ada tiga orang lelaki yang berpakaian berwarna hitam . aku lari sampai lah aku hilang dari pandangan mereka . aku berhenti di bawah lampu jalan . tiba - tiba ada orang datang menutup mulut aku dan hidung aku . aku tiba - tiba pengsan .

End pov

" kasar sangat ker aku buat " tanya si jisung . " tak pun . sekarang kita kena angkat dia dan hantar ke rumah jaemin " chenle meminta pertolongan dari rakan mereka untuk mengangkat si hayoung .

" jaemin kau mahu aku letak dekat mana hayoung nih ? " tanya jeno yang sudah letih mendukung hayoung .

" kau boleh letak dia dekat dalam bilik itu dan jangan lupa ikat tangan dia dekat kepala katil ok " jaemin menunjuk kearah Bilik yang berada di depan mereka .

Jisung membuka pintu bilik itu lalu jeno meletak hayoung di atas katil dan mengikat kedua dua tangan hayoung di kepala katil seperti yang diarah oleh jaemin . setelah selesai rakan rakan nya pun pulang .

Jaemin memasuki bilik tersebut lalu duduk di sebelah hayoung . dia tahu yang nafsu dia telah mengambil alih mindanya .

" kau memang cantik hayoung " jaemin mengusap pipi hayoung yang lembut itu. Dengan perlahan - lahan hayoung membuka mata. Hayoung terkejut kerana tangan nya dikat

" apa yang kau nak buat " jelas nada hayoung dalam ketakutan . dengan perlahan - lahan jaemin membuka butang baju yang dipakai oleh hayoung . separuh badan hayoung telah terdedah tetapi jaemin tiba - tiba berhenti lalu jaemin membuka ikatan tangan hayoung dan berlalu pergi .

" apa yang kau nak buat nih jaemin , kau kena kawal nafsu kau , kau tak boleh buat macam tuh dekat dia " jaemin meraup muka nya .

Hayoung keluar dari bilik itu setelah selesai mengancing semula bajunya . hayoung melangkah keluar dari rumah itu dengan satu tangisan

" mianhe hayoung " jaemin meminta maaf kepada hayoung sebelum hayoung melangkah keluar dari rumah jaemin .

Uhuk hi reader this is my new ff.  Thanks sebab baca. And thanks for comment and vote
Muah love you all.

KILL OR KISS || NA JAEMINWhere stories live. Discover now