Jaemin memandang pelik " awak dah kenapa tiba - tiba tarik saya "
" awak tahu tak. Tadi budak lelaki tadi mengambil gambar bahagian bawah awak yang terdedah " Jaemin meninggikan nada tanda marah .
Hayoung berlalu pergi meninggal kan jaemin " Kalau macam tuh saya balik sendiri " hayoung mengelap air matanya yang mengalir . uuuuu manjanya si hayoung nih . kena marah terus nangis. Hati tisu. Aaaahhh . back to story.
" HAYOUNG ! " hayoung buat buat tidak dengar yang jaemin memanggil namanya .
-----------------------
Jaemin menerjah masuk rumahnya lalu memanggil hayoung .
" hayoung " jaemin masuk kedalam setiap bilik mencari hayoung. Tapi hayoung tiada .
" hayoung mana ? " tanya jaemin pada pembantu rumahnya . " maaf tuan saya tidak sempat halang dia keluar . Dia bawa bagasi yang penuh dengan pakaian sekali dengan dia "
" saya mahu pergi cari dia " jaemin mengambil kunci keretanya yang berada di atas meja .
" nae"
Hayoung hayoung. Kena marah sikit dah lari rumah.
Semasa jaemin memandu . jaemin melihat satu figura yang tengah berdiri di perhentian bas. Dia melihat tuan punya figura itu ialah hayoung . Jaemin terus memberhentikan kereta lalu keluar dari kereta untuk mendapatkan si hayoung.
" hayoung jom lah balik " ajak jaemin . hayoung terus menjeling kearah jaemin. " tak nak " .
" Saya nak minta maaf kalau saya kasar sangat dengan awak " pujuk nya .
" boleh kalau awak nak saya balik tapi dengan syarat " ." apa syaratnya " tanya jaemin dengan muka exited.
" awak kena janji jangan marah saya lagi ".
" janji ".
" ok saya terima " dia menarik bagasinya dan memasukkan kedalam tempat duduk belakang kereta kepunyaan jaemin.
JAEMIN POV
Aku terasa macam aku sudah jatuh hati pada nya. Aku tersenyum melihat hayoung yang sedang bermain dengan telefonnya .
Skip
" tuan saya nak beritahu satu perkara kepada tuan " pembantu itu bow kepada aku.
" apa dia " mata aku masih perhatikan pergerakkan hayoung yang sedang menaiki tangga.
" saya nak berhenti "
" kenapa pula " aku melihat pembantu rumah dengan pelik sekali kerana selama ini elok jer dia kerja dengan aku.
" saya terpaksa balik daegu kerana anak saya terlibat dalam kemalangan "
" yer baiklah " aku terus menuju ke tangga.
END JAEMIN POV
( in hayoung bedroom )
3 craxy freind ( yo,ha,min )
YOU ARE READING
KILL OR KISS || NA JAEMIN
FanfictionSebuah keluarga iaitu keluarga Kang telah berhutang dengan Keluarga Na iaitu orang paling kaya di korea selatan. Tuan kang telah menjual anak perempuan nya iaitu kang hayoung kepada Na Jaemin untuk menyelesaikan hutangnya. Adakah Na jaemin akan memb...