PART 5

1.2K 112 12
                                    

JAEMIN POV

Kawan - kawan aku sudah pulang. Jam di dinding sudah menunjukkan pukul 10 : 57 malam. Aku menaiki tangga ingin ke bilikku . Langkah aku terhenti di hadapan bilik hayoung. Aku membuka pintu biliknya dan aku melihat hayoung yang sedang tidur nyenyak . aku menghampirinya lalu aku mengusap lembut kepala nya.

" aku harap kau adalah perempuan yang aku cari " aku mengukir senyuman pada nya yang sedang tidur nyenyak .

" sweet dream " aku mencium lembut kepala nya.

Aku keluar lalu menutup rapat pintu bilik nya. Aku masuk kebilikku. Telefon iphone 11 pro di capai oleh aku . aku membuka group aku .

Dreamis frvrxx

Haechan :
Esok sukan guys jangan lupa bawa baju sukan.

Renjun :
Series ahh esok ker sukan aku ingat minggu depan

Chenle :
Minggu depan itu esoklah hyung . esokkkan isnin .

Jisung :
Betul tuh dolphin . aku sokong .

Chenle :
Siapa dolphin . diamlah chick.

Jisung :
Siap kau esok .

Jeno :
Tidurlah setan. Esok kan kena bangun awal.

Jaemin :
Betul tuh . pi tidur  setan.

Jisung , chenle , renjun , haechan lastseen

Jeno :
Bagus adik adik kita

Jeno , jaemin lastseen.

Aku tersenyum lalu mematikan kan telefon aku .

Keesokkan harinya.

" betul nih kau tak nak ikut kitorang ke padang " tanya yoshin pada hayoung. Hayoung menggeleng.

" ok . pape roger "

" ok "

Untuk pengetahuan. Hayoung tak suka bersukan kerana tragedi 4 tahun  lepas yang buat hayoung trauma .

Flashback 4 tahun yang lepas.

" tak sabar aku nak main bola beracun " . hayoung teruja.

" tapi hayoung , kita team lain - lain " yoshin mengeluh. " alah kau ada mingyu dalam team kau. Aku nih sorang . "

" kau sorang bukan ker ada ahli lain " tanya mingyu yang tidak faham akan situasi.

Pukkkk

Satu hentukan mendarat di kepala mingyu. Mingyu menggosok kepala yang diketuk oleh hayoung.

" kau dah kenapa " .

" maksudnya tiada geng kita dalam team tuh . faham " hayoung mencekak pinggang manakala yoshin tergelak .

KILL OR KISS || NA JAEMINWhere stories live. Discover now