Hee bu arada arkadaşlar Leon'un kostümsüz tipini ilk bölümde göstermeyi unuttum. İşte Leon un o hali:
Güç bölümüne başladık.
Kaslarımızı test ediyorlardı. Brawl Stars'a girmek için kollarımız en azından bir yatağı tek elle kaldırabilmek gerekiyordu. Şansıma çaktırmadan Bibi ıııııı pardon kazanmak için kas çalışmıştım. Bunu bana Crow'un bir diğer arkadaşı olan El Primo yaptırdı.
El Primo yumruk atarak düşmanlarına hasar veren 1 enderdi. Ultisi düşmanların üzerine atlayarak hasar verirken aynı zamanda da düşmanlarını geri teptiriyordu.
Görünüşü şöyleydi:Ben Crow'un bana verdiği taktik sayesinde basitçe kaldırdım. İlk başta diz üstüne çöktüm sonrada havaya atarken aynı anda hızlıca kalktım ve tek elle tuttum. Ben 9, Bibi 8 ve Tick ise 1 puan aldı.
2. Etapta eğer kazanırsam oynayacığım bi yer olan "Savaş Topu"'nda yarışacaktık. El Primo, Shelly Dynamike ilk önce etraftaki duvarları ve çalıları patlattılar.
Shelly,Dynamike,Tick ve Bibi ile arkadaş oldum.
Shelly oyundaki ilk savaşçıydı. Normal vuruşunda adamlara pompik ile yakından daha fazla vuruyor. Ama uzaktan daha az vuruyor. Ultisinde pompalı ile daha fazla menzil ve vuruş ile geri teptirerek vuruyor.
Görünüşü şöyle:Dynamike ise bir kupa yolu ödülü. Adamlara normal vuruşunda dinamit atıyor. Dinamitler adamın üzerinde patladığında daha fazla yakınındayken ise daha az vuruyor. Ultisindeykense adamlara daha büyük bir dinamit atıyor.
Görünüşü şöyle:Patlattıktan sonra bir kale çizgisinden diğerine kadar koştuk. Ben 1, Bibi 2, Tick ise 3. oldu. Ben 10, Bibi 7, Tick'se 5 puan aldı.
Şimdi ise çevikliğe geçtik. Parkur yapcaktık. Parkurda Bibi 8, ben 6, Tick ise 0 puan aldı. Bibi parkurda çok iyiymiş. Tick daha ilk atlamayı bile geçemedi (yazık yaaa). Diğer turlarda sırayla şu puanları aldık:
Leon Bibi Tick
------- ------ ------
4. 9 4 10
5. 5 9 6
6. 10 3 6
7. 9 8 7
8. 10 9 8Jüri yani Supercell benim ortalamamın 8,5, Bibi'ninkinin 6, Tick'inkinin ise 5,375 olduğunu öğrendik.
Yaniiiii ben kazandıııııııııım!!!💪💪💪
Crow, Tick, El Primo, Shelly, Dynamike, Bibi, Tara, Mortis, annem, babam, Spike ve Rico'da geldi, hepsi beni tebrik ettiler.
Hepimiz ABD'de yaşıyorduk. Seyahat etmeye ve gideceğimiz yerde kalmaya karar verdik. Bibi ve Tick dışında tabiiii keşke gelebilselerdi. Ve gideceğimiz yer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Kankalar: Leon 1 Bu Kadar İyi Olamazdım
AdventureBrawl Stars'ı bilenler için tavsiye ediyorum.