Sonunda ona yaklaştım derken kamufle oldu. Onu bulamıyorum, olamaaaaz?!
En iyisi gidip Crow'u çağırmalıyım. O ne yapılabileceğini bilir. Çünkü o Brawl Stars'ta bir efsanevi. Bıçak atıyor. Ona foğru koştum. Bıçakları zehirli. Özel gücünde uçup iniyor. Uçarken bir grup inerken de bir grup bıçak fırlatıyor. Onu buldum. Şükürler olsunki savaşta değil. Hemen selamlaşıp olanları anlattım. Hemen koştuk ultisini (Özel gücünü) kullandı ve zehirden dolayı bukalemun görünmeye başladı. En sonunda şurukenimi aldım. Hemen gidip Crow ile şurukenlerimi denemeye başladık. Brawl Stars seçimlerini kazanıp gerçek bir Brawler olmak için çok çalışmam lazım. Ben şurukenlerimi Crow gibi fırlatacaktım. Hemen denemeye başladım. İlkinde havaya gitti, ikincisinde aşağı gitti, üçüncüsünde yere düştü. Aradan 5 saat geçti ve en sonunda 200. denememde başardım. İç cebimden çekip Crow 1 cm. falan daha fazla ileri attım. Ama 4 sırayla yan yana atılıyordu. Buda benim özelliğim. Artık gerçek bir savaş aletim olduğuna göre kendimden özelliğim var mı bir bakalım Crow'dan birkaç salise daha hızlı ilerliyordum. Özelliğim belli oldu. Crow'unki gibi hızlı gitmek. Tam saat 11.59'da herşey bitti. Saat 12 oldu. Annem de geldi. Yaptıklarımı gösterdim.
-Afferin benim oğluma. Başarabileceğini biliyordum. Sen çok güçlü bir silah bulmuşsun.
-Yalnız anne ben bu silahı bulmadım yaptım.
-Vaaaaay oğlum senin içindeki silah böyle bir şey demek. Tek sıkıntısı çok az yavaş vuruşu doluyor.
-Aaa, canım kaç ona bakmayı unuttum. Hemen bakalım.
Crow baktı ve canımın 1. seviye olduğum için 3200 olduğunu öğrendim.
Uyandığımda mağazaya gittik. O istediğim elbiseyi aldık. Artık bunu hiç çıkarmayacaktım. Ben her zaman lolipopu ağzımda tutarım, hiç çıkartmam.
O şekildeyken şöyle gözüktüm:
Güzel mi bence çok güzel.Özel güç kendiliğinden geldi. Bir sis bombası geldi elime. Yere attım ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Kankalar: Leon 1 Bu Kadar İyi Olamazdım
MaceraBrawl Stars'ı bilenler için tavsiye ediyorum.