"קומי כבר קומי" אחותי ליסה קפצה עלי
"זה היום הראשון בבית ספר החדש את חייבת לקום ,תקומי עכשיו או שזה יהיה רע אני מזהירה אותך אמה "! היא צעקה כמעט החרישה לי תאוזניים
"אני קמה רק תסתמי כבר עשית לי כאב ראש ,איך את רוצה שאני אלמד איך?"
קמתי מהמיטה נכנסתי למקלחת ,שטפתי את עצמי קצת התנגבתי והלכתי לכיוון הארון בגדים .
"אז מה אני אלבש ליום הראשון של הלימודים ..אמ..." הוצאתי שורט שחור עם חולצה טי אדומה והתלבשתי,נעלתי אולסטאר שחורות סידרתי את שיערי בכך שעשיתי צמה לצד הפרצוף .. אני לא מתאפרת כי אני שונאת את זה גם לא כל כך אכפת לי איך יסתכלו עלי ..אני אוהבת ככה
לקחתי את התיק וירדתי למטה ,ליסה הסתכלה במבט של רצח בעיינים ,
"מה"? אמרתי משלבת את היגיים בעצבים .
"זה היום הראשון שלי בחטיבה את חייבת כל הזמן לאחר ? אנחנו באיחור של חמש דקות אמה !" היא אמרה ויצאנו מהבית.
ציחקתתי מההתלהבות שלה .."אוח ימי החטיבה" ליגלגתי בשקט ואנחת צחוק יצאה מפי ,היא הסתכלה עלי במבט עצבני ..
הבית ספר הוא עשרים דקות הליכה מהבית שלי.. הגענו לבית ספר וכל אחת הלכה לדרכה ..
הלכתי לטבלה של החילוקי כיתות ..בחנתי את הדף
"אמה: כיתה יא' חדר מספר 4 בסוף המסדרון"
"איך אני מוצאת תמקום הזה" לחשתי והמשכתי ללכת לחפש את הכיתה הזאת ,ראיתי ילדה עומדת ליד הלוקרים ושאלתי אותה .. היא הראתה לי תדרך לכיתה וכך עשיתי.
כל המסדרונות היו שקטים ",כולם כבר בכיתות ורק אמה מאחרת ..כמו תמיד!"
עמדתי מול הדלת וספרתי שלוש שתיים אחת לפני שנכנסתי ..
פתחתי את הדלת וכל העיינים הופנו אלי וגם המורה,
"את בטח התלמידה החדשה ,היכנסי אנחנו רק עושים הכרות עם כולם ,"
נכנסתי לכיתה שראיתי שולחן בסוף ריק אז התקדמתי לעבר השולחן כדי לשבת שם אבל תיק היה בין המעבר הכיסאות ולא שמתי לב ומעדתי טיפה ,שיחקתי אותה.כאילו לא קרה כלום והמשכתי ללכת שאני שומעת ציחקוקים מהצד .. התיישבתי בשולחן והמורה פנה אלי.
"אוקי אז מה השם שלך והשם משפחה ,איזה חיה את הכי אוהבת ולאיזה שיר את הכי מתחברת "
הדרך שלו היתה מצחיקה אבל מקורית מעולם לא אמרו לי להגיד לאיזה שיר אני מתחברת ..
"אמה קלרקסון ,כלבים, ולירן דנינו -עדיין ריק"
אוקי שלום אמה ..כולם אמרו ..
הוא המשיך לילד וככה עבר כל ילד וילדה בכיתה ןאז הגיע לילד שהיה נראה שקט כזה שלא אכפת לו מכלום תלתלים חומים לראשו וקעקועים בידיו ,שהוא הרים את ראשו כולם יכלו להבחין בעיניו הירוקות והחיוך הקסום.
"הארי סטיילס , כלבים , ואני אוהב את כל השירים של אמינם" הסתכלתי עליו במבט מוזר ,"דווקא השירים האלו הוא אוהב מה יפה בהם סתם חסרי רמה "
השיעור התחיל ואני כתבתי את כל חומר במחברת ,שנשמע צלצול ,כולם קמו כדי לצאת.מהכיתה אבל החלטתי להשאר לשבת שם ...
"אז מה לירן דנינו -עדיין ריק"? שמעתי קול מאחורי
אותו ילד שאוהב את השירים של אמינם לחש ואז סובבתי את ראשי וראיתי את העיניים הירוקןת שלו .
מקווה שאהבתם תפרק הראשון (:
YOU ARE READING
My heart in your hand (harry styles)
Romance"my heart in your hand just keep them".