כעבור חמש שעות עלתה השמש לשמיים והשעה הייתה 7:00 בבוקר .
השעון של אמה צלצל ואמה התעוררה בתוך דקה והתקדמה לכיוון המקלחת היא ציחצחה שיינים וסירקה את שיערה הארוך ,אמה התקדמה לכיוון הארון שלה והוציאה ממנו טייץ שחור עם חולצת בטן אדומה ואז לקחה את האולסטר האדומות שלה ,היא אספה את.השיער שלה לקוקו ושמה מעט מייק אפ איילנר ושפתון שקוף ,בלי להגזים היא היתה יפהיפה עם מעט האיפור שעליה .
כיוון שנשאר לה זמן עד תחילת הלימודים היא לקחה את ספרייה וישבה על המיטה ולמדה לקראת המבחן הקרוב השעה היתתה כבר 8:00
זע השעה שאמה צריכה לצאת לבית ספר
המבחן הוא בעשר ..
אמה התקדמה לעבר הלוקר שלה ,לקחה אץ ספרייה ושסובבה את.הראש ראתה את לא אחר מאשר הארי עם מישהי ..
"צפוי.." מילמלה והלכה לכיתה השעה היתה 9:00 אז היא החליטה להוציא את ספריה וללמוד כדי להיות מוכנה עד לדקה האחרונה היא היתה.היחידה שנמצאה בכיתה ..
הדלת נפתחה והארי נכנס לכיתה והתיישב במקומו, כמובן שאמה המשיכה ללמוד ועשתה את עצמה כאילו שום דבר לא מפריע לה אבל אחרי זה .. הארי התחיל עם השירים שלו
"אתה יכול לשמוע באוזניות"? היא העירה
"לא" הוא החזיר .
"טוב " היא עזבה את זה ככה לקחה את ספרייה ויצאה מהכיתה..
"נו טוב כיבתיי" הוא צעק
אמה חייכה חיוך לעצמה וחזרה לכיתה ..
"אולי תחזרי איתי קצת על המבחן.. לא למדתי כלוםםםם ,שאני אדע לפחות שאלה אחת "
"בלב יש שתי עליות ושתי חדרים " חייכתי
"אע?" הוא שאל ..
"קום" אמרתי .והוא מיד קם ,נעמדתי מולו ואז שמתי את ידי על החזה שלו ,צייירתי משהו שודמה ללב .. והסברתי לו איפה כל עלייה וחדר נמצאים . ,במקום להסתכל על ההזבר הוא הסתכל עלי.
נקודת מבט הארי:
יפהפיה ,היא יפהיפה .
כל מה שרציתי זה לנתר לה על השפתייים שלה ,לקחת אותה איתי לאיזה צימר ,ופשוט לתת לה להרגיש טוב.
אני גבר ,זה מחשבות.של כל אחד ,ואני עוד שניה פשוט מזנק לה על השפתיים ,אלא עם כן משהו יעצור אותי .
והופ .. צלצול ..
נו באמת ??? עכשיו??? החיים עד כדי כך שונאים אותי? היא הסתכלה עלי וחייכה ,חייכתי בחזרה במבט אכזבה כזה .
אבל דבר אחד טוב יצא מזה
אני יודע מה יש בלב ^^
YOU ARE READING
My heart in your hand (harry styles)
Romantik"my heart in your hand just keep them".