⇨8⇦

2.1K 119 49
                                    


6 Hafta Sonra

Hazır!

Başla! "

"Seni seviyorum bunlar bir yalan değil Type. "

"Delirmiş olmalısın Tharn, beni bu durumdan kurtardın diye seninle yatacağımı mı düşünüyorsun? "

"Bir erkeğin seni sevmesinden anladığın sadece yatmak mı? Seni seviyorum, sana zarar gelsin istemiyorum. Canın acısın, ağla istemiyorum. Bunlar olduğunda senin kadar bende acı çekiyorum. Neden bana bir kere olsun güvenmiyorsun? "

"Tharn daha fazla üzerime gelme !"

"Üzerine gelirsem ne yaparsın? Beni yaralamana  dayanamıyorum artık. Ne kadar umursamaz olup sakin kalsamda  yapamıyorum. Başka biriyle flört etmene dayanamıyorum. "

"Bende senin bu davranışlarına dayanamıyorum. Sadece geçici bir süre sevgili olduk. Bunun ardında hiçbir şekilde başka bir şey arama şimdi bırak kolumu yoksa yumruğu yiyeceksin. "

Type, Tharn'nın kolunu daha da sıkmasıyla yüzüne yumruk atarak ondan bir kaç adım uzaklaşır.

"Benden uzak dur artık. Ona çıkma teklif edeceğim. "


Type odadan çıktığında Tharn  yere yenilmişlikle çökerek öfkeyle zemine vurur.

Kestik!

Yönetmenin sahneyi bitirmesiyle Mew  derin bir iç çekip yerden kalkarak arkasındaki yatağa oturduğunda boynuna sarılan kollarla afallamıştı.

"P' üzgünüm sana yumruk atmak istememiştim. Kendimi fazla kaptırdım, çok acımadı değil mi? "Diye geri çekilip yüzünü sağa sola çevirirken Mew uzın zamandan sonra ilk kez içten bir gülümsemeyle ellerini tutarak onu durdurmuştu.




"İyiyim. Bence böyle daha iyi ve etkileyici oldu. Şimdi diğer sahne hakkında konuşalım. "Diyerek yanını patpatladığında Gulf söz dinleyen küçük çocuklar gibi hemen yanına oturmuş tüm dikkatini ona vermişti.

"Phi çok yakışıklısın. "

"Biliyorum. "

Mew ona sırtını dönüp uzandığında Gulf dudak büzerek üzerine atlamış ensesine üflemeye başlamıştı.

"Tanrım hahahahaha Gulffff bırak bak iyi olmayacak tanrım! Hahahahahaha"

Gulf, Mew yüksek kahkahalarını ilk kez duymanın şokunu atlatıp yaptığına devam ederken Mew'in onu altına almasıyla tüm set ekibi dahil herkes sessizleşmişti.


Altta olan gözlerini kırpmadan üzerinde duran adama bakarken istemsizce yüzünü ona yaklaştırdığını fark etsede buna devam ederek dahada yaklaşmıştı.

"Seninle uğraşmak hoşuma gidiyor Phi "diyerek  yandan bir gülümseme verdiğinde Mew girdiği transtan çıkarak hızla üzerinden kalkıp odanın dışına çıkmıştı.

.
.
.


"Hayır, hayır tekrar olmaz. "Mew sağa sola endişeli adımlarla ilerlemeyi bırakıp deri bir nefes alarak yere çöktüğünde patlamak üzere olan bir bomba gibi  hissediyordu.


"Benimle yine oynamalarına izin vermeyeceğim. Bu sefer olmaz. Kendini kaptırma Mew. Ona kapılma!!!"



"Çekim başlıyor herkes yerini alsın. "

.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dreamcatcher /MewGulfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin