⇨5⇦

2K 117 12
                                    


◆◆◆◆

Gulf, terlemiş avuç içlerini kotuna silip bahçe kapısını geri iterek içeri girdiğinde bir süre önündeki mükemmel eve bakakalmıştı.


"Siktir! Çok güzel..." dedikten sonra küfür etmeyi iyice alışkanlık ettiği için ağzına üst üste vurup patavatsızlığını bastırmaya çalışırken ilerlemişti.




"Geldiğimi haber versem mi acaba? "desede içeriye adım attığında gelen bateri sesiyle bundan vazgeçmiş sesin geldiği yöne doğru ilerlemişti.





İkinci katta ulaşıp kapıyı araladığında alnındaki terler yüzünden boynuna ulaşmış, kollarındaki herbir kas hareketlerle gerilirken Zeus heykeli gibi duran rol arkadaşıyla afallamış sert bir yutkunuşla geriye doğru adım atıp çekilecekken sırtından içeri itilmesiyle Mew'in elleri hava kalmış, kapıya dönmüştü.




Gulf panikle şaşkınlığını üzerinden atmaya çalışırken arkasındaki hainin kim olduğuna bakmak için döndüğünde mahçup bir ifadeyle önünde eğilmiş ve kendine çeki düzen vermişti.

"P'Boss"


"Sapık gibi ne kapı aralığından bakıyorsun? "


"Ben...Üzgünüm sadece bölmek istemedim. "derken Mew' in kalkıp onlara doğru gelmesiyle daha da gerilmiş, ne yapacağını bilememişti.



"Ona gelmesini ben söyledim ama sen niye geldi P'Boss? "

Boss soruyla Gulf'u yanına çekip korumacı bir şekilde sararak ona çemkirmişti.

"Ona zorbalık yapıp, korkutma diye. "


"Saçmalıyorsun. Öyle bir şey yapmam. Her neyse "diyerek Mew elini uzattığında Gulf ona uzatılan ele ve ona kaşları çatılı şekilde bakan adam arasında gözleri mekik dokumayı bırakıp elini uzatacak iken Mew koltuktaki havluyu işaret ederek "Havluyu verecek misin artık! "




Gulf sayamadığı kadar geçirdiği panikle havluyu uzatırken onun elini sıkacağını neden düşündüğünden emin değildi.





"Duş alacağım, salonda bekleyebilirsiniz. "Diyerek odadan çıktığın Boss derin bir nefes almıştı.





"Oh! Beklediğimden daha normal. Gulf korkmadın değil mi? "Diyerek ona döndüğünde Gulf ensesindeki saçları karıştırıp gülümseyerek "Aslında beni siz daha, çok korkuttunuz. "Dedikten sonra hızla aşağı inerken kalbi hala normal ritmine ulaşmadığı için gergindi.



Bu kadar yakışıklı olmasını kesinlikle beklemiyordu.



.
.
.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dreamcatcher /MewGulfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin