⇨15⇦

1.9K 99 17
                                    

Mewsuppasit

Lalalayy, herboys ve binlerce kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lalalayy, herboys ve binlerce kişi beğendi

mewsuppasit Beni affet, beni bırakma yoksa sensizliğin üstesinden gelemem
___________________________________________

23451 yorumun tümünü gör

Talay ne oluyor? Dizinin son bölümüne mi gönderme?

Yeollilibaek kavga mı ettiniz? @gulfkanawut

PlayStation yaa karenin güzelliğine bakın. 😍

Mewlionsss beni gömün şuraya, Mew bey neler diyorsunuz böyle

Talay Gulf kaç saat geçti cevap vermedi ve beğenmedi kesin kavga ettiler, Gulftan bahsediyoruz.. Mewin her gönserisine uçan çocuk yanii, kesin var bir bokluk. 🤔

Raining sette Mildi gördüm yine bir haltlar mı karıştırdı acaba?

Talay @ raining  ciddi misin, ohaaaaa!! Ne yüzle yaa, nasıl yaaa! !


.
.
.


"İkisi arasındaki olay ne P'Boss ,sen biliyor musun ?"
Yönetmen ayrı koltuklarda oturmuş iki oyuncusuna bakarken Boss, Mewin kızarmış gözlerinin odak noktasından bakışlarını çevirmişti.

"Sanırım ufak bir tartışma olmuş aralarında ama işi etkileyecek bir durum yok. "

"Anladım ama yinede dikkatli olmalarını söyle, burada olayları sızdıran bir çok insan var. "Diyerek çekime hazırlanmalarını söylemek için yönetmenin uzaklaşmasıyla  Mew hemen ayaklanıp soluğu Gulf'un yanındaki masada almıştı.


"Seni özledim. "

"Seni çok fazla özledim. Çekim yerleri farklı diye yanına gelemedim. "

"Görmen gerekmiyor. Hazırsan başlayalım. Hemen bitirip eve gitmek istiyorum. "Gulf ilgisizce konuşurken Mew kalbinin parçalara ayrıldığını hissediyordu.

Gulf'un neşeli, yılışık haline alışıktı ama şuan tamamen Type gibi görünürken Tharn kadar güçlü olmadığını anlamıştı. İstemsizce yaşlar gözlerinden akarken Gulf'un parmaklarının uzanmasıyla bakışlarını hemen kaldırmış sertçe yutkunmuştu.

"Ağlama... Buna dayanamıyorum. Sadece işimize odaklan lütfen. "Diyerek göz yaşını sildikten sonra yatağa uzandığında Mew dediğini yapmaya karar verdiğinde senaryoda ne olduğunu hatırlamasıyla daha fazla acı çektiğini hissetmişti.


.
.
.

Hazır!

Başla!

Mew, yatakta onu bekleyen adamın yanına uzanarak onu kendine çekip kollarını sardığında nefesi teklemiş Gulf'un Type olarak söylediği hiçbir şeyi duyamaz hale gelmişti.

"Babamla tanışsan ve o istemese beni bırakacak mısın?"

"Tharn? "

"Tharn beni dinliyor musun? "Diye  Type başını geriye yaslayıp Tharn'nın yüzüne baktığında uzaklara dalmış olan adam kendine gelmiş  kısa bir gülümsemeyle başını olumsuzca sallamış, dokunmayı özlediği saçların arasında parmaklarını dolaştırarak ona iyice yaklaşmıştı.

"Kim ne derse desin peşinden ayrılmayacağım. Her gece sol tarafıma yatırıp saçlarında hayat bulağım Type. Seni bırakmam ihtimal dahilinde bile değil. "Diyerek dudaklarına ulaşıp kısa bir öpücük verdiğinde Type  daha fazla geri çekilmemesi için onu durdurup ensesinden tutarak daha uzun ve ıslak bir öpücük  için kendine çekmişti.


"Yönetmen Cha, sahne böyle değildi? Daha canlı olması gerekmiyor muydu? "

Yönetmen yardımcısına bakıp omuzuna vurarak susturmuş ve önündeki gerçek duygularla hareket eden oyuncularına salyalarını akıtarak bakmaya devam ederken mırıldanmıştı.

"Gerçekler her zaman daha çok  ses getirir. "

.
.
.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dreamcatcher /MewGulfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin