🌌V. I. Hol vagyok?🌌

255 14 0
                                    

Hello a nevem Sarah Willson és Londonban élek a szüleimmel. Magántanuló vagyok de az osztályomat nagyon szeretem. Emellett óriási Harry Potter fan vagyok. Sikeresen eljutottam már a Londoni Harry Potter stúdióba is. Amúgy a Mardekárba tartozom és a ,,pálcám" fúriafûz és thesztrál szõr. Két nagyon ritka anyag így nagyon furcsa mikor ez jött ki egy teszten. A színészekkel nem találkoztam de nagyon szeretnék. Nem gondoltam volna, hogy a mai nap lesz a leges legjobb nap az életemben ami egy új kezdethez vezet.

Reggel mikor felkeltem eléggé meglepõdtem mivel nem a saját szobámba voltam hanem valahol teljesen máshol. Mikor felültem az ágyban és tüzetesebben körül néztem láttam hogy a Fõnix rendje fõhadiszállásának díszletébõl ismerõs annyira. Elõször azon gondolkodtam, hogy hogyan kerültem én ide egyáltalán vagy így hogy? Aztán nyílt az ajtó én meg azt hittem szívrohamot kapok mikor belépett rajta Daniell Redcliff egy fiatalabb változatban is pont úgy nézett ki mint a Fõnix rendjében.

- Te meg ki vagy?-kérdezte meglepetten-és, hogy kerülsz ide.

- A nevem Sarah és miért vagy ennyire fiatal Daniell?- kérdeztem sokkosan

- Ki az a Daniell? Az én nevem Harry, Harry Potter. bár ha be tudsz jutni ide akkor csak boszorkány lehetsz és valószínûleg hallottál már rólam

- Mi az isten????Milyen évet írunk?????

- 1995 miért?

- Nem az nem lehet ki van zárva ez egy rossz vicc vagy egy szép álom.

- Te mégis mirõl beszélsz?

- Mondd, hogy a Fõnix Rendjének a fõhadiszállásán vagyunk a Grimmandula téren ugye?- Kérdezem sóhajtva mire õ meglepõdve bólint.

- Igen miért?

- Ki van itt a rendbõl? Ja és tudnál nekem Hermionétól egy ruhát kérni- mivel még pizsamába vagyok.

- Öhm persze ja és ha lemész majd megnézheted mivel még én se tudom- azzal elment majd egy ruhakupaccal tért vissza és két emberrel.

- Te mégis ki a franc vagy- kérdezte Ron

- Ron ne legyél már ennyire tuskó. Szia én Hermione Granger vagyok nagyon örülök. Amúgy, hogyan kerülsz ide?

- Hello én Sarah vagyok és én se tudom de amúgy átöltözök és lemegyek oké- Azzal kimentek én meg felöltöztem és elindultam lefelé. Nagyon reméltem, hogy itt lesz az az ember akinek mindent elmondhatok, az az ember nem más mint Perselus Piton. Tudom, hogy Harryék utálják meg minden de szerintem egy nagyon összetett karakter/ember. Mikor leértem láttam, hogy valószínûleg tanácskozás folyik, de mivel fan vagyok ezért sajnos tudom a feloldó bûbájt bár nincs pálcám de valahogy így is tudok varázsolni és egybõl kinyitottam és egy döbbent társasággal találkoztam. Ott volt Sirius, Remus, Molly, Arthur, Rémszem, Tonks és mákomra Perselus Piton is. Mindenki úgy nézett rám mintha egy ufó lennék.

- Azt hiszem ez most nem várhat bár úgy is tudom mirõl beszélnek. A nevem Sarah Williams és- nem tudom befejezni mivel Rémszem közbeszól.

- Nem tudom Ms.Williams, hogy maga kicsoda de pálca nélkül kinyitni egy páncélozoztt ajtót az nem kis teljesítmény- néz rám Rémszem majd egy pálcaintéssel bezárja az ajtót, hogy más ne jöhessen be.

- Kedves Sarah elmondanád, hogy mégis ki vagy honnan jöttél mit keresel itt és hogyan jutottál be- kérdezte Remus. Azzal belekezdtem a történet mesélésébe. Elmondtam nekik, hogy ki vagyok honnan jöttem és mit tudok. Láttam rajtuk, hogy nem nagyon hiszik el de miután elmondtam nekik az elmúlt 4 év történéseit megváltozott a véleményük.

Álom és Valóság/ HP ffWhere stories live. Discover now