🌌V. III. Griffendél vagy Mardekár?🌌

144 12 1
                                    

-Bár mivel vannak horcruxai így elvileg halhatatlan de mindegy.

- Sarah te egy zseni vagy- néz rám kis idõ múlva Harry. Baszki most tuti azt hiszi elég egy kurva pisztoly Voldemort legyõzéséhez. Hülye, hülye, hülye Sarah, miért mondtad ezt te idióta

- Harry hidd el nem elég egy pisztoly, hidd el nekem tudom-nézek rá elszántan-hosszú még az út amin mész, még nagyon az elején jársz. Baszki ez tiszta Dumbledoreos volt-nézek rájuk nevetve-még a végén átmegyek szenilis öreg varázslóba-nézek Harryre tettetett rémültséggel.

- Attól te távol vagy Sarah-néz rám Remus.

- Abban biztos vagyok- hallom meg Albus Dumbledore hangját. Na õ mi a rákot keres itt????

- Öhm hello?- integetek Albusnak- bocsánat de ön mit keres itt-nézek rá idiótán.

- Perselus értesített önrõl és szerettem volna találkozni még ma-ad magyarázatot.

- Azt említette, hogy képes voltam pálca nélküli varázslatra?

- Igen és mindenek elõtt szeretném ha beosztanánk magát a Roxfortba mivel úgy hallottam szeretne ott tanulni- néz rám Albus a szemüvege mögül. Azzal kihúzta a Teszlek süveget a talárja zsebébõl míg én leültem egy székre. Azon gondolkodtam, hogy mi van ha a Mardekárba kerülök és Harryék megutálnak? Albus a fejemre rakta a süveget. Meghallottam egy hangot.

-Nehéz ügy roppant nehéz. Bátorságból nincs hiány ám ravszság is van bõven. Észbõl is bõvelkedik ám szíve is nagy, kedves és segítõkész. Mind a négy ház tulajdonsága meg van benne ám csak kettõ közül kell választani. Griffendél vagy Mardekár? Melyik házba tartoznál szívesen, mindkét helyen megtalálnád önmagad ám a Griffendélben már nem lennél idegen viszont a Mardekárban sokra viheted hiszen az alapok a fejedben nagyon stabillak.

- A Griffendélben vannak ismerõseim mégis a Mardekárhoz húz a szívem, dönts belátásod szerint.

- Ezesetben legyen a.....MARDEKÁR!

Ezzel a végszóval leveszem a süveget a fejemrõl majd körbe nézek a többieken. A felnõttek mosolyogva és bíztatóan néznek rám míg a gyerekek döbbenten és sokkosan. Igen nem hiszem, hogy mindennap találkoznak ilyen mardekárossal.

- Kedves Sarah majd beszélj Piton professzorral aki tájékoztat a többi dologról, ámde térjünk vissza rád és a veled történtekre. Úgy hallottam te nem ennek a világnak a része vagy és neked eme világ egy elképesztõ kreatív elme szüleménye melyet papírra vetettek majd filmesítették, jól mondom?-néz rám a félhold szemüvege mögül.
-Jól gonolja igazgató úr- mondom kicsit sokkosan- azonban remélem maga is tisztában van, hogy a jövőt nem árulom el.
- Hát hogyne nem szabad megváltoztatni se a múltat se a jövőt- néz cinkosan Harryre és Hermionéra.
- Mivel se varázspálcám se semmim nincs még pénzem se akkor az iskola fog finanszírozni ugye? Ja és milyen nap van amúgy?- kérdezem mert most Albus is itt van.
- Természetesen az iskol finanszíroz neked a szükséges dolgokat ami a dátumot illeti 1995. Augusztus 20-a van kedves Sarah. Vagyis már csak 12 nap van hogy meg vegyétek a szükséges eszközöket a tankönyveken kívül. Ha ajánlhatom Olliwander úrhoz nyugodtan lehetsz őszinte. Nem egy pletykás úr. Na de én el is hagynám e szállást még sok dolgom van szép napot mindenkinek- azzal elindult az ajtó felé.
-Dumbledore porfesszor- kiabál utána Harry de mintha meg se hallaná. Hát nem hiába idén eléggé ignorálni fogja. Kicsit sajnalom is de meg van ennek is az oka.
- Gyerekek elkészült a reggeli gyertek- szólt Molly nekünk. Én annyira nem tudom a felnőtteket magázni se a Weasley szülőke se senkit, még Perselust vagy Albust se és ez egy kicsit idegesít bár annyira nem zavar. Mivel kedves akarok lenni gondoltam megkérdezem Harryt a fegyelmi tárgyalásáról.
- Harry mennyire voltál ideges Caramelre a fegyelmi tárgyaláson?- kérdezem miközben bekapok egy falat rántottát. Nemhiába mondták hogy Molly kiválóan főz.
- Hát eléggé. Valamiért nem képes szembenézni a tényekkel. De volt egy hasonlóan idegesítő nő valami rózsaszín varangy- borzong bele Harry
- Dolores Umbrige, igen felettébb idegesítő még a könyvben is- mondom fintorogva. Gyűlölöm azt a nőt. Miért kellett ráküldenie Harryre azt a két dementor. Hogy folytanám meg egy kanál vízbe azt a banyát.

- Tényleg a könyvekben meg a filmekben kik a kedvenceid vagy kiket utálsz?- kérdezte Ginny

- Hát a könyvek és a filmek másmilyenek, míg a filmben csak a nagyon fontos dolgokat rakták bele addig a könyvekben teljesen más a történet. Hát szeretem a Fõnix Rendje tagjait titeket és a barátaitokat. Utálni úgy nem igazán utálok senkit Rita Vitrolon, Pansy Parkinsonon, Dolores Umbrigen és Féregfarkon kívûl. A világomban viszont nagyon szeretik Draco Malfoy karakterét a filmek miatt, mivel a színész aki játsza eléggé helyes- adok választ a többiek meg furcsálva néznek rám, nyilván mivel az elõbb jelentettem ki, hogy Draco Malfoy helyes.

- Sarah mondtad, hogy ez az egész ugye egy történet és ez az egész egy könyv és egy film?- kérdezi Hermione.

- Nem, minden Roxfortos évetek egy könyv és egy film külön, külön.

- Uh mik a címei ezeknek?- kérdezik

- Hát az elsõ az a Bölcsek köve, milyen kreatív- nevetek- a második az a Titkok Kamrája, a harmadik amikor Sirius bekerül a képbe az az Azkabani fogoly, a negyedik amikor Harry kishíján meghalt az a Tûz serlege, a mostani meg a Fõnix Rendje. Nagyon kreatív címek mit ne mondjak- nevetek. Hát igen J.K.Rowling nem vitte a címeket túlzásba.

- Molly, mikor megyünk majd az Abszol útra?- kérdezem Molyt kedvesen. Nagyon várom, hogy pálcát vegyünk, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Álom és Valóság/ HP ffDove le storie prendono vita. Scoprilo ora