🌌VI. VI. A Roxfort🌌

113 9 3
                                    

- Miután megvacsoráztunk minden ház elindult a hálókörlete felé..

Mentünk lefele a klubhelyiségbe, Draco és Pansy vezette a Mardekáros elsõsöket míg én a kis csapattal tartottam. Lenyûgöz még mindig ez a kastély, hiába voltam a stúdióban az nem ugyan az. Gyermeki csodálattal néztem a kastély festményit és díszítését, olyan voltam mint a kis elsõsök, mindent megnéztem de azért kicsit másképp festett.

- Na mi van Sarah az Ivermorny nem ilyen?- kérdezi viccesen Blaise.

- Áh az sokkal kisebb mint a Roxfort, és ott a beosztás se ilyen se semmi ami meg a klubbhelyiségeket illeti egybe van egy nagy beszélgetõ, társalgó rész aztán 4 ajtó nyílik minden Háznak és ott minden évfolyamnak külön szobája van, nyilván külön lányok és külön fiúk. Hatalmas tértágítóbûbájjal ellátott szobák vannak. Kíváncsi vagyok milyen a Mardekár klubhelyisége.- hazudom szemrebbenés nélkül. Végülis jót tettek azok a fanficonök amiket olvastam.

Ezzel a végszóval meg is érkeztünk egy hatalmas kõfalhoz ahol Draco kimondta a jelszót ami az ,,aranyvér" volt, milyen ötletes mit ne mondjak. Miután bementünk a klubhelyiségbe szintén elcsodálkoztam, hogy mennyire hasonló de merőben eltérő a filmbeli változattól. Az egész klubhelyiseg zöld volt ami nyugalmat árasztott és az ezüst is itt ott feltűnt a hatalmas helységben.
- A lányok szobája balra lent míg a fiúké jobbra lent-hallom meg Draco hangját.
- Öhm és én hol leszek ha szabad tudom?- viccelődök miután mindenki elment.
- Nyugi velem leszel egy szobaban-mondja Pansy. Csak kibírom valahogy. A poggyászom már az ágyam mellett hever. Olyan szép és hihetetlen, hogy még mindíg nem bírom elképzelni, hogy itt vagyok a Roxfortban. Megnézem gyorsan az órarendet, hogy milyen órával kezdünk holnap mivel ma vasárnap van így holnap el is kezdődik a suli. Nagyon várom az órák, a bájitaltant az átváltoztatástant és a bűbájtant várom nagyon. Ha normális tanár lenne akkor a skv-t is nagyon várnám de mivel már tudom a tanmenetet szerintem aludni fogok órán. Holnap elsõ óra egy jó kis dupla bájitaltan, remélem ügyes leszek mert izgalmasnak találtam mindig is.

Másnap reggel arra keltem, hogy mászkál valaki a szobában. Miutan kinyitottam a szemem látta, hogy csak Pansy az.
- Jó reggelt, hány óra van?- kérdezem kissé kómásan.
- Mindjárt 7 ideje készülődni és lemenni reggelizni.
Felkeltem és az egyenruhával a kezemben elindultam a fürdőbe. Megmosakodtam és rendbe szedtem magam és felraktam egy kis sminket. Korrektor, szempillaspirál.
A lányokkal karöltve mentünk le a nagyterembe reggelizni. Az asztalnál már ott voltak Dracoék is.
- Jó reggelt lányok-köszönt Blaise.
- Nektek is fiúk-mondta Pansy.
- Milyen órával kezdünk ma?- kérdezte Draco.
- Egy jó kis dupla bájitaltan lesz- olvasta Daphne.
- Uh az a kedvencem nagyon várom- ujjongtam.
- Jó neked.
A reggeli után visszamentünk a szobáinkba a cuccunkért és elindultunk a teremhez. Amikor odaértünk láttuk, hogy a Griffdendeles évfolyam is ott van. Jaj de jó, megtapasztalom milyen Perselus egy Griffendéles-Mardekáros dupla bájitaltanon
- Na mivan a kis Griffendéles bagázs nem bírja ki nélkülünk?- kezdte el Malfoy a szokásost. Ez hosszú lesz.
- Mi van Malfoy nem bírod, hogy ne szólj hozzánk?- vágott vissza Hermione.
-Téged senki nem kérdezett Sárverű.
- Ne merészeld így hívni mégegyszer- mondta Ron vöröslő fejjel.
- Srácok elég-nem bírtam ki.- nem veszitek észre milyen gyerekesek vagytok? Ez meg az első évesek szintjén aluli. Azért mert nem kedvelitek egymást még nem kéne marni a másikat, csak kerüljétek el egymást és fogjátok be ha a másik ott van. Egy napja vagyok itt de a ti ,,harcotok" már kezd az agyamra menni. Draco te ne sértegesd őket légyszi. Srácok ti meg szarjátok le a picsába.- mondom ideges. Ez nem lehet igaz, már az első napon egymásba kötnek?
- Most az ő párjukat fogod?-kérdezte Harry és Draco egyszerre.
- Milyen nagy egyetértés ha így menne a közeljövőben, hamarabb véget érne a háború.- mondom gúnyosan. Na baszki ezt nem kellett volna. Dracoek nem tudják, hogy tudom a jövőt és semmit nem szabad mondhatok semmit még Harryeknek sem.
Szerencsére Perselus megérkezett és kinyitotta a termet és beterelt minket.

Sziasztok!
Tudom megkéstem a résszel, viszont most hozok nemsokára egy másik részt és próbálok gyakrabban írni.

XxLili;)

Álom és Valóság/ HP ffWhere stories live. Discover now