🌌 V. VI. Pálcák és az állatok 🌌

121 9 1
                                    

-Nagyon várom, hogy pálcát vegyünk, kíváncsi vagyok milyen lesz.

Ma megyünk az Abszol útra Harryékkel. Konkrétan auror kíséret is jön velünk de ez nem valami meglepő. Ma Augusztus 24-e van vagyis 4 nap telt el a Főnix Rendje hadiszállására érkezésem óta. Azóta semmi érdemleges nem történt csak a többiekkel ismerkedtem meg ez idő alatt. Hermionéval és Ginnyvel nagyon jóba lettem, így két kedves barátnőt szereztem. Harryvel is sokat beszélgettem, az ikreket nagyon szeretem és segítettem nekik a termékek kifejlesztésében is. Nagyjából ennyi. Na miután elsőnek kelltem fel a szobában, mert Ginnyvel és Hemionéval alszok egy szobában úgy gondoltam felöltözök és kicsit jobban feltérképezem a Black házat, mivel eddig nem nagyon tudtam szétnézni. Gyorsan felkaptam egy farmert meg egy pólót és egy vékony pulcsit is mert hiába nincs nyitva itt semmi eszméletlen hideg van ebben az öreg házban. Kimentem a folyosóra és gondoltam megkeresem azt a levelet amit Lily írt. Az a családfás szobába van így a földszintre kell mennem. Az a baj, hogy nagyon öreg ez a ház így a fa is elég korhadt és a lépcső is nyikorog ami lehet felébreszti a többieket. Elindultam lefelé és nem csalt a megérzésem elkezdett recsegni az egész lépcső. Próbáltam lassan menni de hiába, mikor leértem megkerestem a szobát és a levelet. Lilynek gyönyörű kézírása volt, és a végén ott volt az ,,ölelése" is amit Piton el fog lopni. Na de eltértünk egy másik irányba. Körülnéztem a szobában, az egész fal tele volt a Black családfával ami az egész szobát körbe fogta. Mindeki rajta volt aki a Black családhoz tartozik, Malfoyék akkor Lastrengék és még sok más híres varázsló aki meghalt pl.: Phineas Nigelius egykori Roxfortos igazgató is. A bámészkodásból egy hang szakított ki.

-Mit keresel itt ilyen korán Sarah?- kérdezte Remus ezzel teljesen megijesztve engem
-Jézusom Remus a frászt hozod rám ne ilyesztgess- ripakodok a szegény férfira. Nagyon utálom ha megilyesztenek.
-Bocsáss meg Sarah nem direkt volt-mosolyog rám kedvesen.
-Ébren van még valaki?-kérdezem, mert kicsit unatkozok.
-Tudtommal Molly a konyhában van és talán Sirius meg lehet Harryék is, de ne aggódj reggeli után indultok is.
-Jézus nagyon várom, pedig láttam már-gondolok vissza a Harry Potter stúdióban tett látogatásomra. Az volt életem egyik legjobb napja.
-De hogyan?-kérdezi értetlenül Remus. Ja igen ez neki kicsit fura lehet.
-Az én világomban megépítették a teljes Abszol útat és van Londoban egy olyan hely amit úgy hívnak, hogy Harry Potter stúdió ahol az összes kellék, pl.: ruhák seprűk meg ilyenek ott vannak, és ilyen helységek is meg vannak építve mint a Nagyterem a Roxfortba vagy az Abszol út és a többi. Képzeld jártam már a Relytély- és Minisztériumügyi főosztályon is- nem bírtam ki, hogy ne adjam tudtára ezt is. Hiába szeretném ha tisztába lennének mindennel velem kapcsolatba. Remus reakciója egy kicsi megdöbbenés után átment érdeklődőbe.
-Tudod, hogy tudom mi van ott ne is kérdezd de igen jobb ha Harry nem tudja, és azt hiszi az egy fegyver. Amúgy kérdezhetek valami személyeset?- kérdeztem óvatosan
- Mondjad mit szeretnél.
-Mit éreztél amikor azt megtudtad, hogy Sirius az áruló? Mármint, hogy azt mondta mindenki- korrigálok, bár most is azt mondják de ez lényegtelen.
-Őszintén, csalódást, mert akkor úgy éreztem nem ismertem az egyik legjobb barátomat akit gyerek korom óta ismerek és megbízok benne. Azt hittem minden amit mutatott az csak hazugság volt, az is, hogy vérfarkasként barátkozik velem. De miután kiderült az igazság megkönnyebbültem, igazából a lelkem mélyén mindíg úgy éreztem, hogy Sirius ártatlan de nem tudtam rá normális magyarázatot adni magamnak de hittem benne és látod hova vezetett, igazam volt.
-Ez az igaz barátság- mosolygok- sajnos nekem soha nem volt olyan barátom akit kicsi korom óta ismerek de vannak barátaim. Viszont amióta elkezdtem ezt a Harry Pottert olvasni majd később nézni akkor mindíg elképzeltem, hogy én is Roxfortos diák vagyok, Harryék legjobb barátja, de Mardekáros és minden csínyt együtt csinálunk. Hányszor álmodoztam, hogy megkapom én is a Roxfortos levelem és mehetünk az Abszol útra meg minden- elmosolyodtam az emlékek hatására. Igen én egészen kicsi korom óta szeretem ezt a világot a jókkal és a rosszakkal együtt.
-Körülbelül mennyi idős voltál mikor elkezdted ezt a történetet követni?- kérdezi mosolyogva Remus
-Nagyon kicsi volt az vagy 8 éve. Emlékszem a 11. szülinapom előtti este annyira be voltam zsongva, hogy úristen lehet én is megkapom a Roxfortos levelem és én is mehetek. Aztán ki kellett ábrándulnom belőle, hogy ez nem a valóság, de nézz körül hol is vagyok pontosan?- nevettem fel Remussal együtt. Igen még mindíg hihetetlen, hogy egy teljesen másik világba és időbe kerültem.

Remussal való beszélgetésünk után lassan ébredeztek a többiek is és szállingóztak lefele. Időközben Siriussal beültünk a konyhába ahol Molly már készítette is a reggelit.
-Szervusz kedveském-köszöntött Molly- rántottát vagy pirítóst ennél szívesebben?-kérdezte.
-Azt hiszem piritóst- valamiért nem tudnék most sokat enni.
-Amint mindenki megette elindulunk az Abszol útra. Jaj megint mennyi mindent kell venni. Sarah kedvesem neked megvan, hogy miket kell beszerezni a pálcával együtt?- kérdezte Molly.
-Igen Perselus odadta nekem mielőtt elment- mosolyogtam rá a nőre. Preselus Piton keresztneve hallatán Harry félrenyelte az üdítőjét Ron meg vágott egy fintort. Igen fura nekik, hogy a keresztnevén szólítom de ez van.
Miután mindenki megette elkészültünk és elindultunk, jött velünk Arthur, Molly, Remus, Kingsley és Rémszem is. Amikor megérkeztünk ketté vált a csapat, az egyik fele elindult a Gringottsba míg volt aki velem jött mert nekem már megvolt az iskola által adott pénzem és a lista, Remus jött velem és elősször Ollivanderhez mentünk.
Amint beléptünk megcsapott az a régies fa illat ami nagyon kellemes volt.
- Jónapot Ms....
- Sarah Williams
- Ms.Williams. Nem elsős de Dumbledore mesélt az ön történetéről így nem igazán lepődöm meg- mondta mielőtt elkezdhettem volna bármit is. Igen kétség kívül kedves ember.
- No de melyik kezébe fogja a pálcát?
- Igazából nem tudom- néztem Ollivanderre. Írni bal kézzel szoktam, de csomó mindent jobb kézzel csinálok így nem tudom melyik kézbe fognám.
- Akkor úgy kérdezem melyik kezébe fogja a pennát?- korrigálja a kérdést.
- Bal- ezzel hátra ment és egy sötétkék dobozzal tért vissza.
- Unikornisszőr és erdei fenyő 13 és háromnegyed hüvelyk, merev átalakításhoz tökéletes- azzal a kezembe veszem és suhintok vele, az asztalon lévő papírok szétszóródnak.
- Bocsánat- kiveszi a kezemből majd egy másikat ad a kezembe.
- Cseresznyefa és sárkányszívizomhúr 11 hüvelyk- mikor suhintok a polcról egy csomó pálca esik le. Tönkre teszem ezt a boltot jézus.
- Nem, nem ez se jó na egy másik.
Már vagy a nyolcadik pálcát próbálom de egyik se jó amikor egy eléggé poros fekete dobozzal tér vissza amin egy furcsa kígyó minta van.
- Fúriafűz és thesztrálszőr 12 és fél hüvelyk, ez az egyetlen pálca ami a Roxforti fúriafűzből készült. Suhintson vele- azzal a kezembe veszem majd piros, zöld, sárga és kék szikra jön ki belőle. A színek megegyeznek a Roxfort négy házának színeivel. Nem tudom mit jelent ez de furcsán nézek Remusra és az arcából ítélve őt is meglepte ez. Kifizettük a 8 galleon 5 sarlót és kimentünk.
- Na ez fura volt bár az is fura, hogy itt vagyok- nézek Remusra nevetve.
- Igen igaz, na de menjünk neked talárt varratni neked és utána beszerezzük a tankönyveket meg a többit.- ezzel a végszóval Madam Malkin talárszabdájába kötöttünk ki. Mivel már tudom milyen házba vagyok így olyan talárt veszünk nekem.
- Szervusz drágám melyik házba tartozol?- kérdezi kedvesen Madam Malkin.
- A Mardekárba- válaszolok kedvesen.
- Rendben maradj itt mindjárt hozok egy kész darabot és megnézzük a jó-e - majd hátrament és egy feket mardekáros címeres talárral jött vissza. Tökéletes volt rám, kifizettük a többi talárt is majd a Czrikonai és Pacába a tankönyvekért és bementünk a bájitalos boltba a hozzávalókért is. Miután végeztünk csatlakoztunk Harryékhez akik pont az Állat kereskedésnél voltak.
- Sziasztok, ti mindent beszereztetek? kérdzetem a többieket.
- Igen, Sarah neked mikor van a szülinapod?- kérdezte Harry.
- Június 5 miért?- kérdeztem.
- Akkor utólagosan kapsz tőlem egy állatot, mit szeretnél?
- Kígyót- vágtam rá gondolkodás nélkül. Mindíg amikor elképzeltem, hogy Roxfortos leszek kígyót választottam a bagoly vagy macska helyett.
- Nézd meg milyen van és válaszd ki-mosolyog rám. Odamentem a kígyókhoz, volt egy kobra meg egy olyan ami szinte kiköpött mása Nagininek. Nagini szerintem nagyon szép így őt választottam, mikor Harry kifizette és meglátta a kígyót teljesen ledöbbent a kinézetén.
- Sarah ugye ez tudod mire hasonlít-néz rám kicsit sápadtan.
- Tudom, Naginire igen tudom, hogy ő Voldemort kígyója de attól még nagyon szép- védem be szegénykét. Kéne neki egy név is, A kígyó nézegetése közben gondolkodok mikor belenézek a zöld szemébe ami hasonlít egy Smaragdra. Smaragd, ez tetszik.
- Na mi a neve?- kérdezi Hermione útközben.
- Smaragd mert nezd milyen zöld szeme van?- mutatok Smaragd szemére.
- Tenyleg olyan- csatlakozik be Ginny is.
- Na milyen Smaragd?- mondom a kígyómnak mire mindenki ugy néz rám mint ha dementor lennék.
- Most mivan?- kérdezem értetlenül.
- Te is párszaszáju vagy -mondja Harry. HOGY MIVAN?
- De...hogy?- kérdezem döbbenten fel se tűnt, hogy nem emberi nyelven beszélek.

Álom és Valóság/ HP ffOù les histoires vivent. Découvrez maintenant